2 חדשים

הציורים מאד עוצמתיים,

מעניינים ואפילו מרתקים, אני מאד אוהבת את השימוש בצבע בציורים שלה, עבודה מדהימה
 

המרחפת

New member
אלי,

אולי תביא גם את פז פעם, שתענה לשאלות? סקרנית לדעת איך בדיוק היא עובדת, במה היא מתחילה, וכמה זמן היא מקדישה לכל ציור. ושאלה שגם אתה יכול לענות- באיזה גודל רוב הציורים?
 

eliUSA

New member
טוב אני אענה...

2 הראשונים הם שמן על מזוניט (הראשון) ועל קנבס (השני) בגודל של 20X30 והרישום בערך 10 ס"מ גובה. יש לי בעיה להביא אותה לכתוב כי היא ביישנית איומה. אולי ביולי כשתגיע לארץ אני אתכנן איתכם שתעשו לה אמבוש. אבל אם תכתבי לה ב: [email protected] אני אדאג שהיא תגיב אפילו אם אצטרך לגרור אותה למחשב באוזניים (הייתי מת... היא מזה חזקה) יום טוב לחמודים
 

infatuation

New member
תמיד אפשר לארגן אירוח בפורום

ושפז תהיה האורחת שתענה על כל השאלות של כל מעריציה בפורום - ויש הרבה כאלה
.
 

eliUSA

New member
אני אדבר איתה היום על זה ואודיע לך

הכוונה בצ'ט או בשרשור?
 

talshani9

New member
אולי תספר לנו קצת על הבת המוכשרת

שלך... כלומר, חוץ מזה שהיא מציירת מדהים. היא רוצה להיות ציירת? וכו'
 

eliUSA

New member
אכן זה מה שהיא רוצה לעשות.

היא מקווה להתקיים מציור היא מנסה בגלריות וירידי אמנות
 

uberBitca

New member
I second that..

השימוש שלה בצבע...במיוחד במרקם הכל כך מעניין של הגוף.. פשוט יפהפה! המון בהצלחה!
 
למעלה