אולי תביא גם את פז פעם, שתענה לשאלות? סקרנית לדעת איך בדיוק היא עובדת, במה היא מתחילה, וכמה זמן היא מקדישה לכל ציור. ושאלה שגם אתה יכול לענות- באיזה גודל רוב הציורים?
2 הראשונים הם שמן על מזוניט (הראשון) ועל קנבס (השני) בגודל של 20X30 והרישום בערך 10 ס"מ גובה. יש לי בעיה להביא אותה לכתוב כי היא ביישנית איומה. אולי ביולי כשתגיע לארץ אני אתכנן איתכם שתעשו לה אמבוש. אבל אם תכתבי לה ב: [email protected] אני אדאג שהיא תגיב אפילו אם אצטרך לגרור אותה למחשב באוזניים (הייתי מת... היא מזה חזקה) יום טוב לחמודים