אלין של הים27
New member
החמשיר שלי (ננסה...)
בע"ה נכנסתי לשדר לפני כ 4 שנים ונשבתי בטוב לב של המשדרים גם העליתי את המודעות למחלה אולי קיללתי בהתחלה,וניראיתי בחורה מאוד מגעילה אבל למרות הכל אני אוהבת את השידורים ולא אנוס מהבלוגים-ואשאר פה עד סוף הימים ניסיתי מקוה שהצלחתי במשהו
בע"ה נכנסתי לשדר לפני כ 4 שנים ונשבתי בטוב לב של המשדרים גם העליתי את המודעות למחלה אולי קיללתי בהתחלה,וניראיתי בחורה מאוד מגעילה אבל למרות הכל אני אוהבת את השידורים ולא אנוס מהבלוגים-ואשאר פה עד סוף הימים ניסיתי מקוה שהצלחתי במשהו