2 דברים

החמשיר שלי (ננסה...)

בע"ה נכנסתי לשדר לפני כ 4 שנים ונשבתי בטוב לב של המשדרים גם העליתי את המודעות למחלה אולי קיללתי בהתחלה,וניראיתי בחורה מאוד מגעילה אבל למרות הכל אני אוהבת את השידורים ולא אנוס מהבלוגים-ואשאר פה עד סוף הימים ניסיתי מקוה שהצלחתי במשהו
 

fog45

New member
חמשיר לתפוז

בלוג טי וי אותי לכאן הביא המסרים הפורום וגם השידורים עושים את האתר הטוב בין הטובים. לא לכעוס ולא להציק גם אם מנהל אותך הרחיק. תודה תפוז אתר נפלא ונתחיל מהתחלה
 

trution

New member
../images/Emo63.gifחמשיר

בלוג טי וי תפוז ולא תפוח המקום שעושה לכולנו מצב רוח פותח שידור ולא נירדם אני בבלוג משמע אני קיים
 
לא נמאס לכם מהבלוגים? הכל מת שם מזמן../images/Emo6.gif

תן לה באפי הנמר מוכר חלטורות לאיש המאגיה... תן לה בשחר שדרן צפון נעצר ברחוב פין ע"י משטרת מחלק המוסר חחחחחחחחחחחחחח
 
הסבר קטן../images/Emo132.gif

חמשיר מורכז מחמישה משפטים לא שלושה משפטים
לא שישה משפטים
זה לא חייב להיות בחרוזים
אבל זה חייב להיות בהרכב של חמישה שורות בלבד
 
סירוס אתה בשעות כאלה פה ואם אכן זה קרה אז...

למה לא רשמת חמשירררררררר???? נ.ב- לפחות אם לא חמשיר אולי תרד עוד טיפה למטה יש את " מישחק הכינויים הגדול" תרשום 5 כינויים ככה שבא לך טוב בעין.. ( לא רמזתי כלום)
 
שירים שנכתבבו לפני שנתים וחצי...

לחן:תנו לו צ'אנס אני לא דרדסקית אני לא קונדסון בטח לא חופית או יערית גם רוזה לא בא בחשבון אני לא שלומי אין לי כזה קוקוווווווו יש לי מצח אבל זה לא עושה אותי אבשוששששש אני לא יוסי אני לא כיפה אדומה אני לא חנונית ולא חרמנית לא לירן אקספרס ולא שמנמנן חמוד לא דינו דדי או ענת לא אף פעם לא עשיתי סיבוב על גמל-לא קשור אני אני כאן מהלבבבבבב מהלבבבבבבב כי אין לי חברים ואין לי חיים ולא שמה פס על אחרים כי אני רוצה בלוגיםםםםםםםםם בלוגיםםםםםםםםםםםם בלוגים אני פשוט מכורה זה כזאת מכה לא רוצה חסימה לא אל תעשו את זה לא עשיתי דבר וככה זה נגמרררררר כל הלילה בפורום כמו ילדה נכההה שחררו אותי זה מכהההההה אף אחד פה לא מבין מה זה להיות בלי בלוגים רק את בלשייק רוצה... רק שידור אני רוצה.. זה לא בקשה גדולה מתכתבת מנסה לצעוק לצעוק והזמןם לא עוברררר תפוז לא שכחנו איך אותנו פה חוסמים תפוז לא שכחנו מה עשינו לאנשים הצעירים הלוואי תמותו מאחיידס שתדרוס אתכם רכבת תאנוס אתכם ארנבת תקבלו סרטן בראש שיפול עליכם סאגר תקבלו שיתוק יא נאצים זונות פיגוע תאונה
 
../images/Emo188.gifחמשיר שלי../images/Emo188.gif

BlogTv זה כה אטרקטיבי מתמכרים לו באופן אובססיבי אם תרצו אין זו סתם הקלדה אלא עוגן מפלדה
 
חמשיר שלי ואישי../images/Emo13.gif

תפוז קטן שלי נותן לי הלוואה תפוז קטן שלי נותן לי בקרטונאז תפוז נחמד שלי שולח לי מזומן בזמן יום בפתח והדואר פתוח יום ולפתע הכסף בורח לילה של מחשבה על הנגלה הבאה יום של שמש מול בנק הדואר פקיד הבנק צוחק ולוחש "כמה מזומן בזמן יש לו לדורש" תן לה במזומן בזמן חחחחחחחחחחחחח
 

Bid

New member
מאמי כמה פעמים אני אסביר לך

שתימנים יודעים או לשיר או לעשות סקס ואני חלש בשירההההההההה, חחחחחחחחחחחחחחח שבוע מקסים לכולם רביד
 
2 דברים

כל הכבוד על ההשתתפות בחמשירים יש עד יום רביעי המשיכו לשרשר שנית למי שלא יודע יש גישה נוחה לכניסה לפורום החבריתי דרך הדף הראשי של תפוז
 
למעלה