15 דברים שלא ידעתם על...

אוף נו, ממש עשיתם לי חשק עכשיו לענות רציני.

1. לא באמת קוראים לי מחמוד. 2. אני בת 18, שמונה חודשים, עשרים ואחד יום, חמש שעות וארבעים ושלוש דקות. 3. סתם, אין לי מושג לגבי השעות והדקות. 4. יש לי באס שקסית בשם אליס. 5. היתה לי פעם טרנטולה, אבל היא ברחה לי. 6. אני נרקולפטית. לא נקרופילית, נרקולפטית. 7. אני אם הילדים העתידיים של מאור כהן. 8. אני מכינה 26 כוסות קפה ביום. לא לי. 9. יש לי שישה כלבים ושלושה חתולים. ותרנגולות. באמא שלי. 10. אני סוגשל טבעונית. 11. אני ממש טובה ביו-יו. 12. אני שומעת עכשיו את הסוף של "With The Beatles". איזה מרתק. 13. הקרסור שלי כרגע הוא פיל סגול והומואי שרוקד, והרקע בדסקטופ הוא סוג של צפרדע. 14. כשהייתי בת שש הלכתי לים והתיישבתי בטעות על שושנת ים. זה היה משעשע. אבל די כואב. 15. העדפתי את התשובות הקודמות שלי. אוּף.
 

Schweppesdude

New member
נרקולפסיה

נרקולפסיה - נטייה להרדם בזמן פעילות מונוטונית , אאל"ט. אנשים שסובלים מנרקולפזובי יכולים לקבל רשיון נהיגה?
 
כע.

ושלפעמים החלומות שלי נראים כמו טריפים של אסיד, ושאני יכולה סתם ליפול כשאני צוחקת. זה נורא משעשע. אבל אני על תרופות, ככה שזה לא משנה ממילא.
 

Apple Scruff

New member
המ. |שוחהבזרם|

1. ארגנטיאית, עם כל הנלווה לזה- בשר/ m\ מזג חם (לא תאמינו עד כמה><'). 2. לאחרונה, אני מתחילה להרהר בשאלת "האם הביטלס, האם באמתשבאמת הלהקה שאני הכי אוהבת?" 3. רבים טוענים שיש לי "סטייל אישי" שזה נוגע ל אופי שלי, לבגדים שלי, למוזיקה שלי. אני טוענת שהם לא מכירים אותי הרבה
. 4. עברתי ארבעה בתי ספר בחיי, ואני בדרכי לחמישי. (ולשישי, אם ליברמן/גאיידמק ייעלו לשלטון.) 5. בהמשך לקודם, בכיתה ו' הייתי אמורה בכלל לרדת מהארץ לקוסטה ריקה. 6. את החברות האמיתיות הראשונות שלי, פגשתי בגיל 12, לקח לי קצת זמן
7. אני קרצייה, אני יודעת. בבית הכינוי שלי הוא "קרצ" או "קרצי." 8. יש לי כרטיס גולד מאמריקן אירליינס, שאומר שצברתי מספיק נקודות מכל נסיעות העסקים של אבא, ואני יכולה לשלם עם זה כרטיס טיסה/להתשדרג לביזנס. (ובניגוד לדעת הכלל- לא, זה לא נחמד.) 9. אבא שלי מהנדס ארגונום. ובגיל ארבע, במקום "טיף וטף." ראיתי קלטות על חרקים, וידעתי עליהם בערך הכל. 10. אני רגישה, תמיד הייתי. ובארבע שנים אחרונות, זה רק גבר><' 12. אני גם נורא פחדנית וקצת פראנוידית. 13. אני חושבת, שדון קישוט הוא אחד השירים המקסימים ביותר שיש. 14. בלאגניסטית, פוי. 15. אני בת 15?
 

limorig

New member
מה יכול להיות לא נחמד בכרטיס גולד?../images/Emo12.gif

ואיזה מין הרהורים אלו, פוי!
 

Apple Scruff

New member
שאת תקועה במלון במשך חמש שעות/יושבת

על הכורסא בצד וקוראת ספר של סופר שבדיוק באותו רגע נמצא בארץ ויכולת ללכת לראות אותו במקום לנסוע וטכנית לא לעשות כלום מעבר למתואר- אז פוי. אוי באמת, מה תרצח אותי על זה?P:
 

Apple Scruff

New member
כאלו, זה לא שאני מטיילת או מבלה><'

סתם תקועה בצד ומרגישה אאוטסיידרית. ואני נוסעת כי אני לא יכולה להישאר לבד בבית
 

Speed King

New member
15 דברים שלא ידעתם על

1.אני החייל הקרבי היחיד בפורום (כבוד!!:p) 2.היציאות שלי בתור חייל קרבי הם 16 ימים בבסיס וחמישה בבית 3.אני מנגן על בס, הופעתי במייקס פלייס ארבע פעמים וביצעתי עם להקה את רול אובר בטהובן, סאנשיין אוף יור לאב, לאב מי טו טיימס ודייזד אנד קונפיוזד של לד זפלין. 4.אני שוקל 75 ק"ג 5.פעם הייתי מכור לשוקולד 6.אני מהצעצעים של הנדבן משה מונטיפיורי. 7.הייתה לי להקת קאברים ללד זפלין בימי התיכון העליזים.. 8.אני נהג תומ"ת מוסמך (תותח מתנועע, נראה ממש כמו טנק) 9.אין לי רישיון באזרחות 10.פעם עשיתי תורנות מטבח במטבח של המוצב והתחלתי אותה ב7וחצי בבוקר וסיימתי אותה 2וחצי בלילה ויום אחרי זה התחלתי אותה באותה שעה סיימתי אותה ב5 לפנות בוקר ועמדתי למסדר בוקר בשעה 8וחצי. 11.אני בכוננות הקפצה לעזה. 12.לג'ז בס שלי קוראים אסנת ולבס הישנה שלי קוראים רינה. 13.אני מקווה שאחרי הצבא אני אחזור לעסוק במוזיקה ואעשה משהו עם הלחנים והמילים שאני כותב. 14.הייתי במב"ר בתיכון, לא היה לי כוח ללמוד :p 15.אני התחלתי לכתוב בפורום לפני 4 שנים וזה אומר שהייית בן 16 מתי שהתחלתי לכתוב פה ועוד ארבעה חודשים אהיה בן 20.
 

Schweppesdude

New member
תותחנים זה לא קרבי

סתם, תרגע, צוחקים איתך מה יש? אבל דיי להתמרמר על זה שאתה בצבא באמת, 16\5 זה אחלה יציאות ד"א . ותותחנים תמיד בכוננות לקריאה לעזה\לבנון\ירדן\מצרים\ערב הסעודית\ממלכת בבל\עיראק\יפן\סין - בפועל, לא נכנסים בחיים (כמו הבדיחה עם הביצים , לא משנה). במלחמת לבנון האחרונה, היה לי חבר בגבול לבנון שגם היה בתותחנים, הם עבדו קשה אין ספק, כל היום ירו פגזי אימונים לשטחים פתוחים בלבנון - אבל בין לבין הם קיבלו שיאצו , ארומה חינם מניידת ארומה, אח אח - תותחנים.
 

Speed King

New member
תותחנים זה קרבי ועוד איך!

לילה שלם אני עושה מארב לערבים בואדי שליד המחסום ורודף אחריהם כל הלילה :p עד מתי אוג' 06?!?!?
 

Speed King

New member
ראשי תיבות - מסלול בגרות רגיל

אבל תרגומים אלטרנטיביים הם- מפגרים בלי ראש. מפגרים בעלי רצון. מטומטמים בטיפול ראשוני. וכו' וכו'...
 

limorig

New member
הכינוי

זה על שם speed king של deep purple(התרגום לעברית נשמע נורא...
)?
 
למעלה