12-4 מומלצים

sela v

New member
צדקה

האם תתנו כסף לאישה שמקבצת נדבות ובידיה תינוק בוכה, והיא טוענת שאין לה יכולת להאכיל אותו? אתם מוזמנים להביע את דעתכם בשרשור בפורום תרמילאים.
 

sh53

New member
כשאמא לא אוהבת את החבר

"מה עושים שאמא לא אוהבת ת'חברות שלך.. כאילו בת'כלס יש בזה משהו.. אמא קולטת אנשים ואופי... מתוך אממ 4 חברות טובות שלי. היא אוהבת 1.. כאילו היא עדינה, היא הילדה הטובה.. כאילו אני יודעת שאמא צודקת.. אחת קצת אממ איך לקרוא לזה.. אוהבת בנים?! לא'דעת.." פה
 

sh53

New member
איך להציע חברות?

"מה המתנה או המעשה או הצעת החברות (בצורה) שעשו לכם????" פה
 

sh53

New member
טיול בצפון בין הקואלות ונחל יהודייה

אז כמו שהבטחתי לספר, הייתי בצפון בטיול של יומיים, היה טיול מדהים ומקסים, הוא התארך קצת מעבר למצופה, אבל לא נורא, לפעמים אי אפשר לתכנן את כל הדברים בעולם ויש דברים שקורים לנו פתאום (במיוחד אם גיסתי מעורבת בסיפור
, תיכף תבינו גם למה). המטיילים: אני, דרור, אחי, גיסתי ועוד 2 זאטוטים קטנים וחמודים (בגיל 9, לא כל כך זאטוטים, אבל עדיין צ'וצ'יקים וזאטוטים לעומתנו). יום רביעי קובעים לצאת מוקדם. אחי מודיע לי 7 בבוקר אתם בחוץ, לא מתעכבים, יש פקקים לכיוון הצפון. מחכים, מחכים ומחכים – ומי לא בא? מי שאמור לאסוף אותנו כמובן. מרימה טלפון, האאא באמת איך לא ידעתי? הם בדרך
(5 דקות נסיעה אל תסבנו אותי, בטח עוד לא קמתם). טוב אז בסוף יוצאים לכיוון הצפון בשעה 07:45 (נחשב לאיחור קל ביותר ונסלח אצל אחי וגיסתי). עוצרים לחנייה – ארוחת בוקר "קלה" (את כל הבית הביאו איתם). ממשיכים בנסיעה הם רוצים לבניאס ואנחנו בלי ביגוד מתאים (למי יש כוח להכנס למים הקפואים האלה), אז אנו נכנסים לגן-גורו
איזה מתוקים, איזה מדהימים, איזה מקסימים, חבל שלא הבאתי כמה חבר'ה משם לגלוש בפורום (אופס הם בתוך כלובים, שכחתי לרגע). היו שם חיות שרואים בכל גן חיות או ספארי, אבל... היה שם אזור חופשי לליטוף קנגורו (ולא מפלסטיק אלא אמיתיים, עם פרווה, רגליים, עיניים והכל), אז צריך לעמוד מהצד כדי ללטף את הקנגורו בעורף ובגב ולא באוזניים או בידיים. כשניגשים ללטף קנגורו, ניגשים ללטפו מהצד ולא ממול (כנראה שאם קנגורו יחליט לחזר אחריי ויקפוץ עליי בהתרגשות ובאהבה, שלא אקח להם אותו). ראינו קנגורו שיש לה בכיס קנגורו, 2 הרגליים והזנב של הולד בצבצו החוצה. שעה 15:30 אנו ליד כלוב ההאכלה של הקואלה (ובשפת הילידים האבוריג`ינים – קו-אלה KU-ALA – שפירוש המילה ללא מים). ועכשיו כמה עובדות שלא ידעתם על הקואלה:
קואלה לא שותה מים ואת כל הנוזלים לגופו הוא צורך מעלי אקליפטוס.
3 הקואלות שבגן ניתנו לגן-גורו בהשאלה והם רכוש ממשלת אוסטליה.
קואלה זה לא סוג של דב, אלא חיית כיס (יונק).
לקואלה 5 אצבעות והן בנויות מ-2 אצבעות שקרובות אחת לשניה ועוד 3 אצבעות מצד שני.
כדי להוריד קואלה מעץ יש 3 אפשרויות: להרדים אותה עם חץ הרדמה, לכרות את העץ או שלוקחים מוט ארוך שמגיע עד הקואלה וברגע שנוגעים לקואלה בראש למעלה היא ישר יורדת למטה (לא ניסיתי בעצמי, אבל כך אמר המדריך).
כאשר 2 קואלות נפגשים, אם אחד מהם לא רוצה להפגין התקפה, הוא צריך לשבת עם הגב כלפי הקואלה השניה, אחרת הוא יקבל איזו לטיפה
קואלה זו החיה הכי "חרוצה". מתוך 24 שעות ביממה היא ישנה 20 שעות, 2 שעות מוקדשות למנוחה (אחרי הכל זה מעייף לישון 20 שעות) והשעתיים הנוספות שנשארו מוקדשות לאוכל, מתיחת שרירים, מפגשי פורום בכלוב וכו'. היינו בטיול גם ביום חמישי, עוד מעט ההמשך. פה
 
מלך הרוקנרול בהוליבוד

בלוג "מלך הרוקנרול" שמוקדש כולו לאלביס פרסלי נופסה כתבה על אלביס בשנות החמישים כשחקן הקולנוע. לא רק למעריצי אלביס פרסלי!
 
למעלה