11 מנדטים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aariel1

New member
11 מנדטים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ליברמן עושה עבודה מצויינת ,וכל יום שעובר מעביר עוד ועוד אנשים אל האיחוד הלאומי .כל האנשים שיכנסו אל הכנסת מטעם האיחוד הם משכמם ומעלה.העבודה המצויינת בבחירת הרשימה תוכיח את עצמה ביום הבחירות
 
למעלה