10 סיבות למה שפרה טובה יותר מיוסי בובליל:

railstin

New member
10 סיבות למה שפרה טובה יותר מיוסי בובליל:

1. פתיחות. בניגוד ליוסי שפרה היא רחבת אופקים, אפשר לדבר איתה על כל נושא ותמיד תהיה לה דעה משלה. 2. נאמנות. בניגוד ליוסי שפרה תמיד הייתה נאמנה לקליקה שלה. אף פעם לא הצביעה להדחה נגד מישהו שתמך בה (כשעינב תמכה ועודדה אותה, היא סיפרה ש "לעינב יש לב רחב ועמוק בפנים היא טובת לב, השיחה איתה כ"כ עזרה לי" והיא לא הצביעה נגדה למרות שבטח ידעה שעינב תצביע כמו אביה). 3. חברות אמת. היא תמיד מעודדת את החברים האמיתיים שלה ותמיד כנה איתם לגבי התחושות שלה. ליוסי עד היום לא היה אפילו חבר אמיתי אחד בוילה! בעצם כן היה לו- אשר, אבל הוא הצביע להדחתו. 4. " אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתם". אז כן, התנשאות זו אכן תכונה טובה של שפרה, לדעתי. לפחות היא איתנית בעמדותיה והיא לא משתלבת עם עמך, לעומת עינב שהתאוננה על בואם של הדיירים החדשים אבל מה? הפכה להיות החברה הכי טובה שלהם. 5. אינטיליגנציה. אשת אשכולות בת 28 מול גבר בן 57, נשוי ואב לשלושה ילדים בישראל שלא יודע מתי הוקמה המדינה שלו? 6. טקט אדם בן 57 מתגאה על מעשה הטרדה שקרה לפני 35 שנה!! ועוד איזה דבר...עצם העובדה שהעיתונות, אמצעי התקשורת ואפילו קשת עצמה הסתייגו מהפרשה רק מעידה שאין דברים בגו. 7.בגרות/ בשלות. בחורה חרדית שחזרה בשאלה ולאלתר התגייסה ליחידה קרבית בצה"ל, דאגה ל-2 אחיותיה ופירנסה אותן, משתתפת בתוכנית ריאליטי בעיקר כדי לעזור לאחיותיה. 8. זולתנות. כונסה הודחה היא עודדה את איתי, כשאשר הודח היא באה לעודד את עינב וכשעינב חלתה היא טיפלה ועזרה לה יותר מאשר רוב הדיירים (יותר מאשר אבא שלה לפחות! ). 9. יצירתיות- סריגה, יצירת משחקים. 10.יושר, כבוד עצמי, ערכים ועוד. ועכשיו נעבור לתכונות של יוסי: חם? ( הוא מזרחי אבל חם הוא לא), מצחיק? ( כן הוא מצחיק, צוחקים עליו- לא איתו) חוכמת רחוב? ( כן הוא משחק את המשחק) אמממממממממ מה עוד?
 

tokbek

New member
../images/Emo215.gif מצאתי את הסיבה שמסבירה למה

שיפרה שונאת את יוסי ומקנאת בעינב. הסיבה כאמור נובעת מחסך בדמות אבהית חמה בילדותה. שיפרה גדלה ללא אהבת אב, למעשה, לפי השמועות אבא שלה הוא פסיכי שחזר בתשובה, ומכאן כל הכאב הכעס והשינאה שלה. שיפרה לא קיבלה אהבת-אב, ועזבה את הבית בגיל צעיר. זה מסביר את הקור שלה והיחס המנוכר כלפי אנשים מבוגרים. אכן נסיבות טראגיות. שיפרה לא אוהבת את עינב, היא מקנאת בה על כך שאביה הוא אדם חם ודואג, מה שלה לא היה בילדות ועד עכשיו. זו גם הסיבה שחיברו ביניהם בדירה, בכדי לבדוק את הדינמיקה הזאת בין אישה ללא אהבת-אב(שיפרה) לבין בחורה עם יותר מדי חום ופינוק מצד אביה(עינב). ההפקה ידעה שיהיה כאן קונפליקט משום שהם התיעצו עם פסיכולוגים. לא צריך לכעוס על שיפרה, צריך לרחם עליה ולהבין שהשינאה שלה כלפי יוסי ועינב נובעים מתוך חסך עצום בילדות שכעת מומר לשינאה וקינאה.
 
ממש יוסי דואג לעינב

טוב שהם מדברים בכלל בבית שלא לדבר על חיבוק או משהו כזה. והוא עוד אמר בחדר האח הגדול שבבית שלו הוא עוד יותר מרוחק ממנה
 

רזיאל8

New member
לעולם אל תשפוט אדם לפני שהיית במצבו

ליוסי יש חסך גדול באהבה, הוא סיפר שמעולם לא קיבל חיבוק מהוריו או סתם פרגון. אדם שלא מקבל את זה בילדות שלו נוצר לו מחסום פסיכולוגי, קשה לו להביע רגשות והוא הודה כאשר דיבר עם חגית. אבל בין זה לבין שמשתמע שלא איכפת לו ממנה המרחק רב. יוסי נותן אהבה לעינב בפאן החומרי, הוא מנסה לפצות אותה על זה שהוא לא יכול סתם לחבק אותה או להגיד לה שהוא אוהב אותה. עינב יודעת יפה כמה הוא אוהב אותה. וגם אנחנו ראינו מצבים שהוכיחו שהוא נטרף כשהיא סבלה, דוגמא אחת כאשר היא בכתה ויוסי צעק על לאון שבתור חבר הוא אמור לעודד אותה ולא לחגוג בבריכה, שאגב אופייני ללאון לא להיות לצד חבר כשרע לו כמו שעשה גם עם צבר ושפרה כשעלו להדחה.
 

railstin

New member
אם היא רעה אז כל המתמודדים רעים

ובכלל, כל בני האדם רעים.
 

railstin

New member
אם מה שאתה טוען נכון אז זה רק מראה

על כמה גדולה שפרה! למרות החסך בדמות אבהית חמה היא עזבה את הקהילה שלה ( וסביר להניח שאת חברותייה החרדיות) התגייסה לצה"ל ( כשבמקרה הטוב בנות חרדיות עושות שירות לאומי) ועוד יחידה קרבית, דאגה לפרנסת אחיותייה, למדה ורכשה השכלה, התקדמה בזכות עצמה ובזכות הכישרון שלה! היא לא מוותרת על העקרונות שלה, יש לה תכונות ייחודיות, היא לא משנה גרסאות ואפילו מודה בחסרונות שלה ( דבר שרק אדם דגול עושה)!!! וכל זאת, כאשר היא סובלת מחסך בדמות אהבית( לדעתך).
 

tokbek

New member
לא אמרתי ששיפרה לא צברה השגים

משמעותיים בחייה ,להיפך, כמו שציינת היא עשתה וואחד חיים בשביל אחת שסבלה כל כך.. אני רק ניסיתי להסביר מאיפה הרוע שלה כלפי אחרים נובע.
 
../images/Emo45.gifאבל למה צריך בהשוואה ליוסי?

שפרה ויוסי הם מתמודדים בפני עצמם (אני אישית לא אוהב אותו בגלל שהוא לא עושה כלום בבית והמשחק היה נראה אותו דבר בלעדיו. אולי התכנית הערוכה לא, אבל המשחק בפירוש כן. וגם בגלל הריב בין שפרה ובינו והסגידה ההזויה של אנשים אליו)
 
../images/Emo45.gif ויש עוד סיבות..

יופי - כבר 90 יום אנחנו רואים את שפרה ואי אפשר להתעלם מהיופי שלה.. ולעומת זאת לגבי יוסי היינו מעדיפים שלא יוריד את החולצה.. תרומה לבית - שפרה מצטיינת בכל המשימות, מבשלת, מנקה כל יום ויוסי בקושי אולי שוטף כלים בבוקר, לא תורם במשימות אבל אחר כך צועק עליה ועל כולם שדפקו את המשימה הגינות - שפרה משחקת את המשחק בהגינות. היא לא מנסה להפיל אף אחד ולא לתאם הדחות. בניגוד ליוסי שמתאם הדחות כל שבוע עם עינב גם בפרשת ש"צ וגם בהדחה האחרונה שהדיחו את רנין.
 

דרוררון

New member
באיזו ליגה נמצא יוסי בובליל?../images/Emo9.gif

בליגה למקומות עבודה?
אתם ממש מצחיקים אותי
 

EMANUELA XD

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifשפרה../images/Emo47.gif

 
הנה לכם המעריצים של בובליל - ילדים שלא יודעים

להתבטא.. כותב ההודעה הזאת מייצג את רוב המעריצים של הבובלילים.. אם אתם רוצים להמשיך להשתייך בקבוצה הזאת בבקשה..
 

railstin

New member
לפחות יש לו סיכוי גבוה לבגרות מלאה

כי אני לא קונה את זה שלעינב יש בגרות מלאה! ואם יש לה אז איך זה יכול להיות שהיא לא יודעת אנגלית?! עינב יוצאת צבועה ושקרנית. למה? 1. מצד אחד היא טוענת שהיא לא יודעת אנגלית בכלל. 2. מצד שני היא טוענת שיש לה בגרות מלאה, ואיך יכולה להיות בגרות מלאה בלי מינימום 3 יחידות אנגלית?
 
היא גם טענה ששקלה 60 ק"ג כשנכנסה לבית

ומאז עוד הספיקה לרדת ב-6 ק"ג [על פי טענתה]. היא משקרת בצורה כל כך טבעית שלעיתים זה אף נראה כמו אמת.
 
למעלה