10 סיבות למה שפרה טובה יותר מיוסי בובליל:

ומ- 11 והלאה ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

11. מקללת "אתה אפס" "איזה מלוכלך" "בן זונה" 12. עשתה הכל שליוסי לא יהיו סיגריות ומעשנת בעצמה 13. שמחה מאוד שרנין "חברתה" הודחה ותשמח גם אם וכאשר לאון יודח 14. החביאה אוכל ונייר טואלט ששייכים לכל הדיירים 15. תמיד לפני הדחה הולכת לאח הגדול ובוכה בדמעות תנין 16. הולכת להשתתף בכל תוכנית טלוויזיה אפשרית 17. מתנשאת. מדברת באנגלית וחושבת שעם ישראל מטומטם ולא מבין אותה 18. מחטטת בשיניים עם חוט דנטלי ובודקת כמה אוכל הוציאה מהשיניים - מול המצלמה 19. קנאית בצורה מחרידה
 
ROZ,רשימה שלך פטתית וילדותית../images/Emo31.gif

1.ממתי אפס ומלוכלך הפכו לקללות? מה את בגן ילדים? 2.אם עישון סיגריה ביומיים נקרא אצליך עישון- אז בובלילים נרקומנים מושבעים. 3.כשצבר ורנין הלכו היא בכתה ולא שמחה,את כנראה זקוקה למשקפיים ודחוף! 4.בוכה לפני הדחה? מה את יושב אצל אח הגדול וצופה?פחחחחחח! 5.בחורה השתתפה בתכנית אחת לפני אח הגדול, הגזמת לאלללה! 6.מדבר באנגלית כי זה שפת אימא, ואם לא שמעת את זה, אז את ממש אטומה כנראה... 7.תגידי, ליידי דיאנה שכמותך, את לא מנקה שיניים ומפליצה? אז שהיא נמצאת מול מצלמות כי היא במשחק טלוייזה 8.קנאית? חבל שלא הבאית אף דוגמה לקינאה של שיפרה, אשמח לשמוע..
 

דלשון

New member
תכתבי 1000 סיבות אבל זה לא יעזור לך

יוסי לוקח את התוכנית בלי מאמץ. אתם לא מבינים שרוב העם אוהבים אנשים פשוטים כמו יוסי. ולא חזירים פלצנים יפי נפש כמו שיפרה שגורמים לנו להקיא.
 

דנה1982

New member
מסכימה כמעט עם כל מה שאמרת, חוץ מ...

ההשוואה ליוסי. שפרה היא אינטלגנטית, יצירתית, אמיתית - כל מה שאמרת. זה לא אומר שיוסי פחות טוב וגם לא שהוא יותר טוב. יש מי שמתחבר ליוסי בגלל חוכמת החיים שלו, הפשטות שלו (ואני אומרת את זה באמת בחיוביות), החום שנוצר עם עינב והקשר לאשתו. כל אחד מביא משהו אחר, טוב בפני עצמו. שפרה היא לגמרי הפייבוריטית שלי, אבל וואלה? רוב הזמן אני גם מצליחה להנות מיוסי ו/או מעינב, ולמעט העובדה שהם שם יחד (וזה באמת לא הוגן כלפי שאר הדיירים) הם מועמדים מאוד ראויים למליון.
 
סוף-סוף הודעה הגיונית בפורום הזה..../images/Emo45.gif

האמת,נסיתי להבין ,למה באמת מתלהבים מבובלילים ולא הצלחתי... משפטים כמו לוסי ופלוסי ו"סתמי את הלוע" לא מבדרים אותי. תחמנות ורמאות שלו גברה על כולם( להסיט אנשים אחד נגד השני ואז להדיח אותם-במקרה עם אשר וונסה). גם הבת שלו מוסיפה להתנהגות המפיונרית עם הצעקות הגסות שלה,השתלטות על הבית שגרמה לה כבר להתחיל לחלק את הפרס עם אבא שלה.. פשוט שני מוקיונים!! אך אל דאגה, בהפקה רואים מצויין, שהכסף לא מגיע להם, כי ממילא יבזבזו אותו על סיגריות, סיליקון ותוספות שער.
 
ההפקה עושה מעשה נבלה

זאת אומרת, ההפקה עושה הרבה מעשי נבלה. אחד מהם, ודי לאחרונה, הוא לתת אשליה לתומכי שפרה, כאילו יש לה סיכוי לזכות במיליון. האמת היא שהיא אמנם במקום השני, אבל הרחק הרחק מיוסי. באשר לדברים שכתבת. מדובר בהבלים. ועוד דבר אחרון - ככל שהתקשורת ותומכי שפרה שופכים את מררתם על יוסי בובליל, כך התמיכה בו גוברת. ראשית, כי הוא חוזר לעמדת האנדרדוג, עמדה שיש בה כוח רב. שנית, תומכי בובליל מזהים את תומכי שפרה מבחינה דמוגרפית. ברגע שזה הופך לעניין אישי וקבוצתי והרטוריקה מוחרפת, טופי הטם טם מתחילים לרעום, והם יודעים איזה צד עליהם לקחת.
 
למעלה