בניה ימינה או בניה שמאלה?
כ כותב לדיסק New member 2/1/05 #28 נוצות בכריות? אין לי כסף לקנות לי תפנוקים שכאלה... אצלנו ישנים על אבנים בצהריים עושים מהן מרק אבן