00:00

פייגעלה

New member
הוא רופא.

הם חייבים לסנגר אחד על השני, וכל אחד על עצמו.גם אם החולה מת מזמן.
 

יערית

New member
ממממממ

איפה היית ב-00:00 אמש?חגגת עם סילבסטר סטלון? מחכה לשמוע את מי דקרת אתמול.
 

neuron

New member
יש דברים שראוי שיכתבו

רק על קירות בתי שימוש ציבוריים
 

neuron

New member
אני דווקא מעדיף את הקטע עם הנמק

...הקטיעה תמתין לאחרי השקיעה
 

א י ל ה

New member
אני לא זוכרת

ששאלתי מה אתה מעדיף. ודווקא הייתי בטוחה שכן תאהב את הקטע עם הפרט. והחידקל. זו שלנו זו גמכן.
 

neuron

New member
אני לא זוכר

שעניתי מה אני מעדיף (תתכופפי!), ובפרט חידקל
 

א י ל ה

New member
זה החידקל

מה שבולט לך באמצע הפרצוף, או שאתה פשוט שמח לראות אותי, דמבו?
 
למעלה