00:00 אילה?
פ פייגעלה New member 31/12/04 #6 הוא רופא. הם חייבים לסנגר אחד על השני, וכל אחד על עצמו.גם אם החולה מת מזמן.
י יערית New member 1/1/05 #7 ממממממ איפה היית ב-00:00 אמש?חגגת עם סילבסטר סטלון? מחכה לשמוע את מי דקרת אתמול.
א א י ל ה New member 1/1/05 #12 אני לא זוכרת ששאלתי מה אתה מעדיף. ודווקא הייתי בטוחה שכן תאהב את הקטע עם הפרט. והחידקל. זו שלנו זו גמכן.
אני לא זוכרת ששאלתי מה אתה מעדיף. ודווקא הייתי בטוחה שכן תאהב את הקטע עם הפרט. והחידקל. זו שלנו זו גמכן.
א א י ל ה New member 1/1/05 #16 זה החידקל מה שבולט לך באמצע הפרצוף, או שאתה פשוט שמח לראות אותי, דמבו?