🌺 באפי 7 פרקים 12-13 🌺 אנג'ל 4 פרקים 8-11 🌺 צפיה משותפת

Aranel Nenharma

Well-known member
גם את צריכה שאני אזכיר לך את באפי ואנג'ל? ;-#
די בטוחה שציינתי כבר שהקשר של באפי ואנג'ל קריפי בקטע הגילאים. גם אם לא מחשיבים את זה שאנג'ל בן 200+, הוא ניהיה ערפד בגיל 26 אז גם מנטלית (בהנחה שאתה נשאר מנטלית בגיל שנהפכת לערפד) הם עדיין בגדר הקריפי.
אבל (וגם את זה בטוח ציינתי) הסיבה שאני כל כך אוהבת את הזוגיות הזו זה בגלל הכימיה בין דיוויד לשרה מישל, הם שניהם מבינים את הדמויות שלהם ואת הזוגיות הזו והכימיה בניהם פשוט מעולה (גם מכל הקאסט אני חושבת שהם השחקנים הכי טובים)
ג'יילס ודון הם יוצאי הדופן כאן.
עכשיו זו זוגיות מעניינת:-D
 

keren or5

Well-known member
מה שהכי זיעזע אותי הפרק היה היחס לכריזמה, אשכרה נתנו לה להגיד "בדיחה" על הציצים הגדולים שלה :eek:
נכוןןןןןןןןןןןן זה עצבן גם אותייייי במיוחד שזאת לא הראשונה העונה!!
הקטע המביך אבל זה שלקח לי המון זמן להבין את הבדיחה הזאת:-D אני כזה "מה למי היא דיברה???" ואז הבנתי והתעצבנתי.
אתן יכולות להזכיר לי על איזה בדיחה מדובר? אני ברצינות לא זוכרת בדיחה כזאת בפרק, אבל אולי לא שמתי לב. בכל מקרה, זאת אכן העונה שבה ג'וס התעלל בכריזמה (השחקנית של קורדי) ואפשר לראות את זה גם בעלילה שנתנו לה וגם בכך שאפשר להרגיש את השחקנית קצת סובלת מהעונה הזאת במיוחד אחרי שיודעים. :-(;-(

בעניין גאן-פרד-ווסלי:
מעולם וגם עד עכשיו לא התחברתי במיוחד לגאן, וגם אני לא שונאת אותו או משהו, אבל הוא הדמות שאני הכי פחות מחוברת אליה (מהטובים).
לעומת זאת ווסלי הוא הדמות הכי אהובה עלי בסדרה הזאת אחרי אנג'ל ולא רחוק מאחוריו.
לכן היה וממשיך להיות לי עצוב בשביל ווסלי שהיא בחרה בגאן, ואני לא שונאת את המערכת יחסים שלהם, אבל גם לא מתלהבת ממנה.
(כמו כן אני לא משוכנעת שהיא בדיוק "בחרה" בגאן, כי אני לא בטוחה שהיא ידעה שיש לה בחירה ביניהם. כלומר עד כמה שזכור לי, גאן פשוט השיג אותו בלהתחיל איתה כאשר ווסלי עוד ערג מרחוק והתכוון לעשות את הצעד. וזה ביאס אותי.)
וכמובן שהייתי תמיד נגד ווסלי+ליילה, אבל בלי קשר לזה, באמת לא נראה לי שהוא ממש אהב את ליילה, זה התחיל מהייט-סקס ממורמר של גבר במצב נפשי קשה, והתפתח לקצת חיבה אולי, אבל לא יותר מזה.
אני כן רוצה שיהיה לווסלי זוגיות טובה (שונאת אותו עם ליילה) ואומנם הוא כן מתאים לפרד, עדיין בא לי לזעוק עליו שישחרר ויעבור הלאה, לא מתאים לו להיות נעול על מישהי לא מושגת. הייתי מבינה עם היה מדובר בווסלי של באפי, אבל ווסלי כפרל'ה שלי אתה צריך להבין שאתה עכשיו גבר סקסי ומבוקש, אתה יכול להשיג כל אחת.
אני אהבתי את הייט סקס עם ליילה כי הייט סקס זה סקסי! ו-ווסלי הוא סקסי! וגם בעיני ליילה הייתה סקסית עם ווסלי. אבל זה היה ברור הרבה זמן שזה באמת רק סקס והוא עדיין מאוהב בפרד. ואם כי נכון, ווסלי יכול להשיג כל אחת, אני דווקא אוהבת שהוא שהופלסלי מאוהב במישהי ספציפית וקשה לו לוותר עליה. כן אני מקולקלת (מה אני אעשה? גדלתי על זה שסדרות מציגות את העניין הזה כדבר חמוד. תאשימו את הסדרות!). כי כשאני רואה את כל זה עכשיו שוב, ווסלי לחלוטין מתנהג ממש לא יפה לגאן שהיה חבר שלו ולא עשה לו כלום. וקשה לי לא לרחם על גאן כי מרגיש לי שלא מגיע לו היחס הזה. לא מווסלי, ולא היחס שהוא מקבל מפרד אחרי עניין הפרופסור. הוא נכנס לקשר הזה בצורה הכי הדדית ונכונה שיש. הוא היה חבר (boyfriend) ממש טוב לפרד, והוא היה חבר טוב לווסלי ולא עשה לו שום דבר רע. לפחות אני מתחילה להיות מודעת לזה שכל הדינמיקה שם בעיקר מצד ווסלי ממש מגעילה ולא לעניין, כשבעבר אני דיי בטוחה שפשוט אהבתי את זה כמו שזה ולא חשבתי על זה לעומק מדי, אנד ייט, אני לא יכולה לשנוא את זה, כי סדרות גרמו לי לאהוב משולשי אהבה, ולאהוב את זה שגבר לא מסוגל להרפות מאישה שלא אוהבת אותו חזרה כי הוא אובססיבי ולא יכול לוותר. אבל היי.. לפחות אני כבר הרבה יותר מודעת לכמה זה רעיל, זה גם משהו לא? 🤷‍♀️
ואני לא אומר שזה מה שאני חושב, אבל תיאוריה אחרת היא שהסקס עם קורדיליה לא היה מספיק כדי לגרום לו לאבד את נשמתו ולכן ברגע האמת הוא היה צריך לחשוב על באפי כדי שזה יקרה.
ברור לי שיש אנשים שיפרשו את זה ככה, וגם ברור לי שהיוצרים בכוונה השאירו את זה ממש עמום כדי שכל אחד יוכל לפרש את זה כמו שהוא רוצה. והיי, יש מלא אנשים בפאנדום שמבחינתם באפי ואנג'ל ישארו לתמיד ה-OTP, וזה בסדר מבחינתי. בעיני אין הגיון בפרשנות הזאת, כי למה שחלק גדול מהפרק בפנטזיה של אנג'ל יעסוק בזה שהוא מדמיין שהם מתפייסים אחרי שרואים שברור שקשה לו עם העניין עם קונור ושאנחנו כבר יודעים שיש לו רגשות אליה כבר כמה עונות, אז בעיני הפרשנות שהוא פתאום חייב לפנטז על באפי ברגע הזה כי הוא יאהב אותה תמיד טיפה יותר או משהו, היא מגוחכת בעיני. אבל כמו שאמרתי, ברור לי שיש אנשים שמפרשים את זה ככה, וזה לא ממש אכפת לי.
אני לא זוכר עד כמה יצא באמת לקורדי לפגוש את אנג'לוס בעונה 2 של באפי.
אני חושבת שהיו להם כמה אינטראקציות ביחד בתקופה ההיא, אבל אפילו היא בעצמה אומרת שאם התקופה של אנג'לוס בסאנדייל לא הייתה מספיקה עבורה כדי להבין כמה הוא מסוכן, העובדה שבתור ישות עליונה היא "זכתה" לחוות את כל מה שהוא עשה בתור אנג'לוס גרמו לה להבין בדיוק את הסכנה.
בכל מקרה, לא נראה לי שזה צריך אפילו להיאמר אבל...
זה שחלק מאיתנו לא אהבנו את הפרק לא מבטל בשום דרך את האהבה שלך לפרק.
אני יודעת. זה ברור. ואם זה לא היה עד עכשיו, אני לא "נעלבת" מאף אחד שלא חושב כמוני.
אני שונאת שעושים את הטריק הזה של פרק שלם לא קרה, בין אם זה פנטזיה של מישהו או דמות שמצליחה להחזיר זמן לאחור ולבטל הכל. גם אם אתם רוצים לעצור ולחקור נפש של דמות ופרק שלא מקדם את העלילה הרבה וכל מה שאמרת זה סבבה ואפשר לעשות מזה פרקים יפים מאד, אבל שיקרה באמת בסדרה. אווווווווווו לפחות תגידו לי מראש שזה פרק חלום ואז אני אזרום עם זה. הטריק הזה מלוכלך ומעצבן בעיני.
אוקי, אני מבינה את התיסכול לגבי העניין הזה. אבל במקרה הזה ספציפית זה פחות מפריע לי הקטע של "הכל היה חלום" בגלל שאת כל הקטע שאנג'ל צריך לחוות אושר מושלם כדי לאבד את הנשמה אנחנו כבר יודעים מזמן, אז איכשהו זה מרגיש לי שפחות בא משום מקום, כי זה איכשהו מתאים בקונטקס של הכל בפרק הזה ספציפית. אבל בסדר.

כמובן שחטפתי התקף לב כשהם הבינו שהוא לא נגע באף אחד אבל איכשהו גם זה הרגיע אותי שזה כנראה טוויסט לא נכון כמו עם דון הלא קוטלת. (וגם מזל שניק הרגיע אותי קודם לא הייתי עומדת בזה הייתי קופצת לסוף הפרק לוודא!!)
ידעתי שתפחדי מזה! ובגלל זה בפרק שאמרת שחשבת לשניה שג'יילס אולי מת והוא הראשון ואז נרגעת כי הוא דיבר לכולם וכולם ראו אותו, רציתי מצד אחד להגיב לך על זה שזה לא אומר כלום באמת כי (כמו שכבר ראינו מאז) הראשון יכול לבחור בכל רגע מי וכמה אנשים רואים אותו וזה יכול להיות יותר מבן אדם אחד באותו רגע. אבל לא רציתי להלחיץ אותך כי ידעתי שנגיע לפרק שיחשדו בו שהוא הראשון (זה באמת מוזר שהוא אומר לאנשים אחרים להרים דברים כשהוא יכול לעשות את זזה בעצמו, וכשיודעים שזה יהיה אישיו זה ברור שעשו את זה בשביל שתהיה התעלומה בפרק הזה). אבל כמובן שניק היה חייב להרוס |שפם| ואת היית חייבת לדעת, אבל זה בסדר, אני לא מאשימה אותך. אני גם הייתי במקום הזה שהייתי צריכה ספוילר ספציפי למשהו שלא היה מניח לי אחרת. אז אני מבינה אותך.
*אגב, רק להבהיר בשלב הזה אני עוד לא שנאתי את קנדי, אבל ברור שזה צובט בלב שווילו עם מישהי אחרת.
קנדי היא סופר מתוקה והפוטנציאלית היחידה שנסבלת, ואני לא מבינה לא רק את השנאה שלך אליה, אלא את העובדה שאני יודעת שגם בפאנדום היא דמות לא אהובה. ואני אפילו אגיד את הלא יאמר וזה שאני מעדיפה אותה על טארה (עם הייתי נוטה לכיוון הזה). אבל הייטרס גונה הייט.

וואה וואה אז עכשיו באפי צריכה להחליט האם היא באמת מאמינה בספייק מספיק כדי להוציא את הצ'יפ? זה חתכת הצבעת אמון. אפילו אני לא בטוחה מה הייתי עושה:-D
למה הדאבל סטנדרט הזה? מישהו ביקש מאנג'ל אי פעם להיות עם צ'יפ כשגם הייתה לו נשמה? אני לא מבינה את ההתלבטות בכלל.
OMG איזה נשמה יש לו |מאוהב| והוא גם כל כך יפה |מאוהב||מאוהב||מאוהב||מאוהב|
1703953557839.png
כל כל יפה! |מאוהב| וגם יפים לו אזיקים |מובך||יאמי|
למה הגיוני מאד כי אם זה הראשון היא לא הייתה יכולה להרביץ לו אז זאת שלילה חשובה.
חחח היא יכלה גם סתם לנסות לגעת בו בלי לתת לו אגרוף. אבל בסדר, מבינה את האינסטינקט.
 
נערך לאחרונה ב:

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כשאדם מוחשי יושב על כסא, אז השומן בטוסיק והירכיים שלו נדחק למעלה וכאילו מתיישר. זה לא יקרה למי שהגוף שלו לא מוחשי, ולכן זה בלתי אפשרי עבורו לשבת על כיסא בצורה שתראה מציאותית.
זה יראה כאילו שהחלק התחתון שלו עובר דרך הכיסא, או שהוא כורע באופן מוזר שהטוסיק רק נוגע בכיסא ולא נשען עליו.
ובשביל ללכת על ריצפה בצורה משכנעת אתה צריך להרגיש איפה היא בדיוק נמצאת בשביל להניח את הרגליים בכל צעד בגובה המדויק שהנעל על הריצפה, מבלי שזה יראה מוזר כאילו אתה קצת שוקע לתוכה או קצת מרחף מעליה.
בכלל בגלל שכוח המשיכה לא פועל עלייך זה נראה לי בלתי אפשרי להתנהל במרחב בצורה שנראיית טבעית לבנאדם.
את חושבת על זה כמו רוח רפאים. אני חושב על זה כמו הולוגרמה.
כשההולוגרמה "מתיישבת" אז המחשב (ה"מוח" של הראשון) גורם לכך שזה השומן בירכיים מתרומם.
בעצם הולוגרמה זה נשמע מורכב, זה בדיוק בדיוק כמו כשעושים סרט שבו משלבים דמות מצויירת (או CGI) עם אדם ורקע בלייב אקשן.
אם בני אד הצליחו לעשות את זה עם מי הפליל את רוג'ר רביט אז הראשון גם יכול.

אם כבר רוצים לדבר על חור אז מה שיותר מורכב זה כיצד הראשון יוצר קול כשהוא בלתי מוחשי. לזה אין לי הסבר. (אם כי יש את כל עניין הקסם שיכול להסביר כל דבר)


עכשיו זו זוגיות מעניינת:-D
:-D
וגם :sick:
 

didalf

Well-known member
זה לא חור.
זה העמדת פנים. כוח משיכה לא משפיע על הראשון ולכן הוא לא נופל דרך הרצפה או דרך הכסא.
בעיקרון אותם חוקים עובדים על משהו לא מוחשי כמו על הולוגרמה. אם אני אעשה הולוגרמה ואגרום לה להיות בתנוחה של ישיבה בדיוק מעל כסא אז זה יראה כאילו היא יושבת על הכסא.
לגעת בכיסא ולשבת על כסא זה הגיוני.
זה לא הגיוני אם הוא מזיז את הכיסא בשביל לשבת עליו.
זה פשוט נראה כאילו הוא יושב על הכיסא.
טוב נגיד

כשאדם מוחשי יושב על כסא, אז השומן בטוסיק והירכיים שלו נדחק למעלה וכאילו מתיישר. זה לא יקרה למי שהגוף שלו לא מוחשי, ולכן זה בלתי אפשרי עבורו לשבת על כיסא בצורה שתראה מציאותית.
זה יראה כאילו שהחלק התחתון שלו עובר דרך הכיסא, או שהוא כורע באופן מוזר שהטוסיק רק נוגע בכיסא ולא נשען עליו.
ובשביל ללכת על ריצפה בצורה משכנעת אתה צריך להרגיש איפה היא בדיוק נמצאת בשביל להניח את הרגליים בכל צעד בגובה המדויק שהנעל על הריצפה, מבלי שזה יראה מוזר כאילו אתה קצת שוקע לתוכה או קצת מרחף מעליה.
בכלל בגלל שכוח המשיכה לא פועל עלייך זה נראה לי בלתי אפשרי להתנהל במרחב בצורה שנראיית טבעית לבנאדם.
אוקי מבוטל לונה צודקת.

הגיוני יותר פשוט להזיז את היד ולגעת לו בכתף כדי לראות שהוא מוחשי.
אבל להרביץ יותר כיף:-D

כשהוא שיחק את הפוטנציאלית הזאת איב אז הוא היה שם כמה ימים.
ממ תכלס נכון. סתם הרגיש לי שדי מהר היא חשפה את עצמה.
בכל מקרה ג'יילס נמצא שם כבר יותר ימים.

ג'יילס ודון הם יוצאי הדופן כאן. (אבל זה כי הם לא בטווח גילאים שמכוונים אליו)
ודווקא זה חבלללל הייתי רוצה סיפור אהבה לג'יילס;-( לא קיבלתי כזה מאז עונה 2! (ומשהו שאני רואה מתפתח, החברה הרנדומלית שלו ההיא לא נחשבת!!)
ידעתי שתפחדי מזה! ובגלל זה בפרק שאמרת שחשבת לשניה שג'יילס אולי מת והוא הראשון ואז נרגעת כי הוא דיבר לכולם וכולם ראו אותו, רציתי מצד אחד להגיב לך על זה שזה לא אומר כלום באמת כי (כמו שכבר ראינו מאז) הראשון יכול לבחור בכל רגע מי וכמה אנשים רואים אותו וזה יכול להיות יותר מבן אדם אחד באותו רגע. אבל לא רציתי להלחיץ אותך כי ידעתי שנגיע לפרק שיחשדו בו שהוא הראשון
חחחח את אגב הכנסת את זה תחת עוד כמה דברים שאמרת לי כל הכבוד שעליתי על הטוויסטים. אז גם הלחצת אותי:-D
(זה באמת מוזר שהוא אומר לאנשים אחרים להרים דברים כשהוא יכול לעשות את זזה בעצמו, וכשיודעים שזה יהיה אישיו זה ברור שעשו את זה בשביל שתהיה התעלומה בפרק הזה).
זה באמת דבילי. או שג'יילס סתם עצלן:-D
אבל כמובן שניק היה חייב להרוס |שפם| ואת היית חייבת לדעת, אבל זה בסדר, אני לא מאשימה אותך. אני גם הייתי במקום הזה שהייתי צריכה ספוילר ספציפי למשהו שלא היה מניח לי אחרת. אז אני מבינה אותך.
הוא לא הרס, ביקשתי.

אבל הייטרס גונה הייט.


למה הדאבל סטנדרט הזה? מישהו ביקש מאנג'ל אי פעם להיות עם צ'יפ כשגם הייתה לו נשמה? אני לא מבינה את ההתלבטות בכלל.
וואי חבל שלא שמו לו היה פותר לנו הרבה בעיות עם אנג'לוס. אנג'ל בעצמו היה מסכים נראה לי.
אני מניחה שתמיד יש את החשש [מבחינת הדמויות בסדרה] שאולי הוא מחרטט, ויותר מזה את החשש שמה יקרה אם הוא יאבד את הנשמה שוב או משהו ישלוט בו (למרות שהראשון מצליח לעקוף את זה).
כאילו מגנון בטיחות נוסף.
ואם באפי תסכים להסיר אותו זה הווט אוף קונפידס האולטימטיבי וזה יהיה מרגש בטירוף מצד אחד שהיא ככה בוטחת בו. אבל אני מודה שלאדעת אם אני אפילו בוטחת פה ככה. בעיקר בגלל שמסתבר תמיד יש דרכים לגרום לערפד לאבד את הנשמה שוב.

כל כל יפה! |מאוהב| וגם יפים לו אזיקים |מובך||יאמי|
:-D|מאוהב|

חחח היא יכלה גם סתם לנסות לגעת בו בלי לתת לו אגרוף. אבל בסדר, מבינה את האינסטינקט.
צ'מעי את רואה וורן את מרביצה, זה אינסטינקט.
א

תן יכולות להזכיר לי על איזה בדיחה מדובר? אני ברצינות לא זוכרת בדיחה כזאת בפרק, אבל אולי לא שמתי לב. בכל מקרה, זאת אכן העונה שבה ג'וס התעלל בכריזמה (השחקנית של קורדי) ואפשר לראות את זה גם בעלילה שנתנו לה וגם בכך שאפשר להרגיש את השחקנית קצת סובלת מהעונה הזאת במיוחד אחרי שיודעים. :-(;-(
כשהם היו צריכים לעבור במסלול מכשולים הזה של היתדות אז היא אומרת כזה "ידעתי ששניכם תהיו בעיה יום אחד". ה"שניכם" האלה זה הציצי שלה|שפם|
וכן רואים;-(

לפחות אני כבר הרבה יותר מודעת לכמה זה רעיל, זה גם משהו לא? 🤷‍♀️
:-D

אני אהבתי את הייט סקס עם ליילה כי הייט סקס זה סקסי! ו-ווסלי הוא סקסי! וגם בעיני ליילה הייתה סקסית עם ווסלי.
|כן||מאוהב|

אני אהבתי את הייט סקס עם ליילה כי הייט סקס זה סקסי! ו-ווסלי הוא סקסי! וגם בעיני ליילה הייתה סקסית עם ווסלי. אבל זה היה ברור הרבה זמן שזה באמת רק סקס והוא עדיין מאוהב בפרד. ואם כי נכון, ווסלי יכול להשיג כל אחת, אני דווקא אוהבת שהוא שהופלסלי מאוהב במישהי ספציפית וקשה לו לוותר עליה. כן אני מקולקלת (מה אני אעשה? גדלתי על זה שסדרות מציגות את העניין הזה כדבר חמוד. תאשימו את הסדרות!). כי כשאני רואה את כל זה עכשיו שוב, ווסלי לחלוטין מתנהג ממש לא יפה לגאן שהיה חבר שלו ולא עשה לו כלום. וקשה לי לא לרחם על גאן כי מרגיש לי שלא מגיע לו היחס הזה. לא מווסלי, ולא היחס שהוא מקבל מפרד אחרי עניין הפרופסור. הוא נכנס לקשר הזה בצורה הכי הדדית ונכונה שיש. הוא היה חבר (boyfriiend) ממש טוב לפרד, והוא היה חבר טוב לווסלי ולא עשה לו שום דבר רע. לפחות אני מתחילה להיות מודעת לזה שכל הדינמיקה שם בעיקר מצד ווסלי ממש מגעילה ולא לעניין, כשבעבר אני דיי בטוחה שפשוט אהבתי את זה כמו שזה ולא חשבתי על זה לעומק מדי, אנד ייט, אני לא יכולה לשנוא את זה, כי סדרות גרמו לי לאהוב משולשי אהבה, ולאהוב את זה שגבר לא מסוגל להרפות מאישה שלא אוהבת אותו חזרה כי הוא אובססיבי ולא יכול לוותר. אבל היי.. לפחות אני כבר הרבה יותר מודעת לכמה זה רעיל, זה גם משהו לא? 🤷‍♀️
אני חושבת שאני פשוט ממש רוצה שווסלי ולילה יהפוך למשהו אמיתי יותר לכן רוצה שהוא ישחרר מפרד. אבל אני מתחילה להבין שלא:-(
 

keren or5

Well-known member
חחחח את אגב הכנסת את זה תחת עוד כמה דברים שאמרת לי כל הכבוד שעליתי על הטוויסטים. אז גם הלחצת אותי:-D
נכון, כי זה היה נכון מצידך לחשוד בזה וזה אכן היה "תעלומה" באמת כמה פרקים אחר כך. סליחה שהלחצתי.
את חושבת על זה כמו רוח רפאים. אני חושב על זה כמו הולוגרמה.
כשההולוגרמה "מתיישבת" אז המחשב (ה"מוח" של הראשון) גורם לכך שזה השומן בירכיים מתרומם.
בעצם הולוגרמה זה נשמע מורכב, זה בדיוק בדיוק כמו כשעושים סרט שבו משלבים דמות מצויירת (או CGI) עם אדם ורקע בלייב אקשן.
אם בני אד הצליחו לעשות את זה עם מי הפליל את רוג'ר רביט אז הראשון גם יכול.
בחיי זה מרגיש לי כמו הדיון הכי קטנוני ולא חשוב בעולם :-D (סליחה |חיבוק|)
 

Lhuna3

Well-known member
באפי 713
את חושבת על זה כמו רוח רפאים. אני חושב על זה כמו הולוגרמה.
כשההולוגרמה "מתיישבת" אז המחשב (ה"מוח" של הראשון) גורם לכך שזה השומן בירכיים מתרומם.
בעצם הולוגרמה זה נשמע מורכב, זה בדיוק בדיוק כמו כשעושים סרט שבו משלבים דמות מצויירת (או CGI) עם אדם ורקע בלייב אקשן.
אם בני אד הצליחו לעשות את זה עם מי הפליל את רוג'ר רביט אז הראשון גם יכול.
טוב נו.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
בחיי זה מרגיש לי כמו הדיון הכי קטנוני ולא חשוב בעולם :-D (סליחה |חיבוק|)
הסיבה להתעקשות היא כנראה שקשה לי כשאומרים שמשהו הוא חור בעלילה כשהוא לא.
והעניין הוא שלגבי כמעט הכל כאן אני נותן את דעתי שהיא רק שלי.
בעניין הזה אני מרגיש שמדובר בדבר טכני שאני צודק לגביו.
 

Lion_Heart

Well-known member
כשאדם מוחשי יושב על כסא, אז השומן בטוסיק והירכיים שלו נדחק למעלה וכאילו מתיישר. זה לא יקרה למי שהגוף שלו לא מוחשי, ולכן זה בלתי אפשרי עבורו לשבת על כיסא בצורה שתראה מציאותית.
זה יראה כאילו שהחלק התחתון שלו עובר דרך הכיסא, או שהוא כורע באופן מוזר שהטוסיק רק נוגע בכיסא ולא נשען עליו.
ובשביל ללכת על ריצפה בצורה משכנעת אתה צריך להרגיש איפה היא בדיוק נמצאת בשביל להניח את הרגליים בכל צעד בגובה המדויק שהנעל על הריצפה, מבלי שזה יראה מוזר כאילו אתה קצת שוקע לתוכה או קצת מרחף מעליה.
בכלל בגלל שכוח המשיכה לא פועל עלייך זה נראה לי בלתי אפשרי להתנהל במרחב בצורה שנראיית טבעית לבנאדם.
לא מסכים
"כשאדם מוחשי יושב על כסא, אז השומן בטוסיק והירכיים שלו נדחק למעלה וכאילו מתיישר. זה לא יקרה למי שהגוף שלו לא מוחשי, ולכן זה בלתי אפשרי עבורו לשבת על כיסא בצורה שתראה מציאותית." אלא אם כן מי שהטיל את הלחש\תכנתת את ההולוגרמה התחשב בעובדות האלה ומראש ותיקן את האשליה שתיראה מציאותית יותר...ול "ראשון" כנראה יש אלפי שנים של ניסיון ,טעיה ולימוד
 

Lhuna3

Well-known member
לא מסכים
"כשאדם מוחשי יושב על כסא, אז השומן בטוסיק והירכיים שלו נדחק למעלה וכאילו מתיישר. זה לא יקרה למי שהגוף שלו לא מוחשי, ולכן זה בלתי אפשרי עבורו לשבת על כיסא בצורה שתראה מציאותית." אלא אם כן מי שהטיל את הלחש\תכנתת את ההולוגרמה התחשב בעובדות האלה ומראש ותיקן את האשליה שתיראה מציאותית יותר...ול "ראשון" כנראה יש אלפי שנים של ניסיון ,טעיה ולימוד
הסכמתי כבר!
 

didalf

Well-known member
אנג'ל 4X11

בייבי לט דה (מיינד) גיימס ביגין.

זה רק אני או שווסלי נהיה חתיך יותר מפרק לפרק?|מאוהב|
ובכן בסאגת ווסלי-פרד-גאן המוח שלי מעורבל, להלן:
1. מעצבן אותי שהם רבים עליה ומדברים עליה כאילו היא חפץ. כאילו סתמו שניכם הם מזה עצבנו אותי בקטע הזה.
2. בכללי המשולש הזה קצת מתיש.
3. והלב שלי עדיין קצת רוצה ווסלי ולילה.
4. אבל דאממ אם זאת לא הייתה נשיקה סקסית ופרד נראתה בעניין ועכשיו אני שוב טים ווסלי ופרד.
אני חושבת שאני פשוט בעד כל מי שווסלי מנשק כי הוא כזה סקסי שהכל עובד לי:-D

אני יודעת שאנג'לוס הוא רע והכל ועדיין כ"כ הרבה הערות מיניות, גם על פרד ובעיקר על קורדי זה נורא נורא צורם ומעצבן. אני מניחה בגלל מה שאנחנו יודעים על ג'וס ובגלל שזה עניין מתמשך העונה, ולא רק אנג'לוס. כאילו אנג'לוס נתן לו חופש להגיד את כל הדברים המגעילים האלה בטענת "מה הוא רע".

אהבתי את התזכורות הקטנות לעבר של ווסלי כצופה, ולפיית'. שכחתי לגמרי שהוא היה הצופה שלה.

טוב מה קונור קוטל הערפדים? זה גורם לבאפי להיראות פחות מיוחדת:-D
וואי רגע שהצחיק אותי - אנג'ל אומר לקונור שקורדי החליפה לו חיתולים והיא הייתה הדבר הכי קרוב שיש לו לאמא. ואני כזה היי חח אדיפוס. ואז אנג'ל - "שוכב עם אמא ורוצה להרוג את אבא. צריך לכתוב על זה מחזה" חעחעחע סליחה זה הצחיק אותי:-D

תקשיבו לא היה לי נעים להגיד את זה אבל אני אגיד בכל זאת, טוב שעשינו את ההפסקה הזאת. היה קשה לצפות בכל הטבחים האלה אם היינו רואים את זה מיד אחרי השביעי באוקטובר.

קורדיייי חייים מה את סתומה??? מה את מספרת לו שאתם הולכים להחזיר לו את הנשמה??? זאת אמורה להיות הפתעה בשבילו שלא יהיה מוכן לזה ויתכנן תוכניות. מה זה הטעות של מתחילים הזאת?|פנים|
והנשמה נעלמה. וואו. שוקינג. באמת מי ראה את זה בא. לא חשבתי לרגע שיהיה קל להחזיר את אנג'ל. בגלל זה השטות הזאת של קורדי עוד יותר מעצבנת מה חשבת???
 
נערך לאחרונה ב:

טוני החתול

Well-known member
מנהל
סיקרן אותי מה זה השיר הזה שאנג'לוס מפזם לו, זה הרגיש לי ששמעתי את זה בעבר אבל לא יכלתי לשים על זה את האצבע.
אז זה נקרא Teddy Bears Picnic (עד כמה שזה נשמע מוזר)
והנה גרסה מאוד קצרה:

תוך כדי גם גיליתי שאת הפרק הזה ביים השחקן שון אסטין (הגוניס, שר הטבעות, Stranger Things ועוד)
לפי הדף IMDB שלו הוא ביים רק 5 פרקי טלוויזיה ושני סרטים קצרים בכל החיים שלו אז מעניין.

זה רק אני או שווסלי נהיה חתיך יותר מפרק לפרק?|מאוהב|
זה רמת הקוליות שלו הופכת אותו לאפילו יותר חתיך
ובכן בסאגת ווסלי-פרד-גאן המוח שלי מעורבל, להלן:
1. מעצבן אותי שהם רבים עליה ומדברים עליה כאילו היא חפץ. כאילו סתמו שניכם הם מזה עצבנו אותי בקטע הזה.
2. בכללי המשולש הזה קצת מתיש.
3. והלב שלי עדיין קצת רוצה ווסלי ולילה.
4. אבל דאממ אם זאת לא הייתה נשיקה סקסית ופרד נראתה בעניין ועכשיו אני שוב טים ווסלי ופרד.
אני חושבת שאני פשוט בעד כל מי שווסלי מנשק כי הוא כזה סקסי שהכל עובד לי:-D
זה לחלוטין מעצבן שהם מתייחסים אליה כאל חפץ. זה בעיקר גאן עושה את זה, אבל ווסלי לא ממש מדבר שונה.
זה שווסלי נישק את פרד ממש איכזב אותי. בין היתר כי הוא לחלוטין נפל למלכודת של אנג'לוס וחשבתי שהוא חכם יותר.
לרגע חשבתי שאולי הם תיכננו את כל הריב הזה כדי לגרום לאנג'לוס לחשוב שהוא הצליח, אבל לא היה שום סימן לזה.
אני יודעת שאנג'לוס הוא רע והכל ועדיין כ"כ הרבה הערות מיניות, גם על פרד ובעיקר על קורדי זה נורא נורא צורם ומעצבן.
הוא מרושע ברמות, כמה מילים מגעילות זה ממש בקטנה.
אני מניחה בגלל מה שאנחנו יודעים על ג'וס ובגלל שזה עניין מתמשך העונה, ולא רק אנג'לוס. כאילו אנג'לוס נתן לו חופש להגיד את כל הדברים המגעילים האלה בטענת "מה הוא רע".
לא חשבתי על זה בכיוון של ג'וס ווידון והאמת שלא ממש מרגיש לי שזה קשור. קשה לי להאמין שכל מי שכתב נבל אומר משהו מגעיל הוא בעצמו מגעיל.
אהבתי את התזכורות הקטנות לעבר של ווסלי כצופה, ולפיית'. שכחתי לגמרי שהוא היה הצופה שלה.
כן, זה נחמד כשהם זוכרים דברים.
טוב מה קונור קוטל הערפדים? זה גורם לבאפי להיראות פחות מיוחדת:-D
הוא לא באמת קוטל ערפדים, למרות שכן יש לו את ה"פוטנציאל" להיות קוטל ערפדים...
(סתם אני צוחק, אין קשר)
וואי רגע שהצחיק אותי - אנג'ל אומר לקונור שקורדי החליפה לו חיתולים והיא הייתה הדבר הכי קרוב שיש לו לאמא. ואני כזה היי חח אדיפוס. ואז אנג'ל - "שוכב עם אמא ורוצה להרוג את אבא. צריך לכתוב על זה מחזה" חעחעחע סליחה זה הצחיק אותי:-D
כן, זה היה טוב איך שהוא אמר את זה.
תקשיבו לא היה לי נעים להגיד את זה אבל אני אגיד בכל זאת, טוב שעשינו את ההפסקה הזאת. היה קשה לצפות בכל הטבחים האלה אם היינו רואים את זה מיד אחרי השביעי באוקטובר.
בהחלט יש בזה משהו. זה גם לחלוטין חלק מהסיבה שלא רציתי להמשיך עם הסדרה להרבה זמן.
קורדיייי חייים מה את סתומה??? מה את מספרת לו שאתם הולכים להחזיר לו את הנשמה??? זאת אמורה להיות הפתעה בשבילו שלא יהיה מוכן לזה ויתכנן תוכניות. מה זה הטעות של מתחילים הזאת?|פנים|
והנשמה נעלמה. וואו. שוקינג. באמת מי ראה את זה בא לי חשבתי לרגע שיהיה קל להחזיר את אנג'ל. בגלל זה השטות הזאת של קורדי עוד יותר מעצבנת מה חשבת???
אבל זה לא שהוא יכל לגנוב את הנשמה או לעשות משהו כשהוא נעול בכלוב.
אבל כן מסקרן שהוא היה מאוד בטוח שלא יצליחו להחזיר לו את הנשמה.

ממש ריחמתי על קונור בקטע שאנג'לוס אומר לו שדרלה הרגה את עצמה כי היא כל כך נגעלה ממנו.
אני ממש מקווה שלאנג'ל יצא מתישהו לספר לקונור את האמת, שדרלה הקריבה את עצמה למען הבן שלה.

שמחתי שאנג'לוס סוף סוף העלה את כל העניין של זה שווסלי חטף את קונור. כי זה הרגיש לי ברקע מאוד חזק (כל הפיצול של ווסלי מכולם) וזה שהם לא דיברו על זה רק הכביד.
 

Lhuna3

Well-known member
זה רק אני או שווסלי נהיה חתיך יותר מפרק לפרק?|מאוהב|
לא רק את! |מאוהב|
הוא כזה rugged |מזיע|
ובכן בסאגת ווסלי-פרד-גאן המוח שלי מעורבל, להלן:
1. מעצבן אותי שהם רבים עליה ומדברים עליה כאילו היא חפץ. כאילו סתמו שניכם הם מזה עצבנו אותי בקטע הזה.
2. בכללי המשולש הזה קצת מתיש.
|כן|
4. אבל דאממ אם זאת לא הייתה נשיקה סקסית ופרד נראתה בעניין ועכשיו אני שוב טים ווסלי ופרד.
אני חושבת שאני פשוט בעד כל מי שווסלי מנשק כי הוא כזה סקסי שהכל עובד לי:-D
:-D הגיוני...
אני יודעת שאנג'לוס הוא רע והכל ועדיין כ"כ הרבה הערות מיניות, גם על פרד ובעיקר על קורדי זה נורא נורא צורם ומעצבן. אני מניחה בגלל מה שאנחנו יודעים על ג'וס ובגלל שזה עניין מתמשך העונה, ולא רק אנג'לוס. כאילו אנג'לוס נתן לו חופש להגיד את כל הדברים המגעילים האלה בטענת "מה הוא רע".
זה באמת איכסי.
(אבל גם הגיוני שהוא יגיד את הדברים האלו)
טוב מה קונור קוטל הערפדים? זה גורם לבאפי להיראות פחות מיוחדת:-D
הוא לא עושה את זה בסטייל כמוהה!
וואי רגע שהצחיק אותי - אנג'ל אומר לקונור שקורדי החליפה לו חיתולים והיא הייתה הדבר הכי קרוב שיש לו לאמא. ואני כזה היי חח אדיפוס. ואז אנג'ל - "שוכב עם אמא ורוצה להרוג את אבא. צריך לכתוב על זה מחזה" חעחעחע סליחה זה הצחיק אותי:-D
זה היה טוב ומתבקש באמת.
תקשיבו לא היה לי נעים להגיד את זה אבל אני אגיד בכל זאת, טוב שעשינו את ההפסקה הזאת. היה קשה לצפות בכל הטבחים האלה אם היינו רואים את זה מיד אחרי השביעי באוקטובר.
כן...
קורדיייי חייים מה את סתומה??? מה את מספרת לו שאתם הולכים להחזיר לו את הנשמה??? זאת אמורה להיות הפתעה בשבילו שלא יהיה מוכן לזה ויתכנן תוכניות. מה זה הטעות של מתחילים הזאת?|פנים|
והנשמה נעלמה. וואו. שוקינג. באמת מי ראה את זה בא. לא חשבתי לרגע שיהיה קל להחזיר את אנג'ל. בגלל זה השטות הזאת של קורדי עוד יותר מעצבנת מה חשבת???
כן האמת בכלל הם רובם התנהגו איתו בטמטום, גם להתקרב יותר מידי לסורגים, גם לבוא ולהשאר לדבר איתו בשביל לתת לו הזדמנויות לשחק בהם גם כשהוא לא אומר כלום מועיל.
אז זה נקרא Teddy Bears Picnic (עד כמה שזה נשמע מוזר)
והנה גרסה מאוד קצרה:
אוי זה חמוד נורא!
 

didalf

Well-known member
זה לחלוטין מעצבן שהם מתייחסים אליה כאל חפץ. זה בעיקר גאן עושה את זה, אבל ווסלי לא ממש מדבר שונה.
נכון. לצערי גם ווסלי אכזב אותי בקטע הזה.

הוא מרושע ברמות, כמה מילים מגעילות זה ממש בקטנה.
לא חשבתי על זה בכיוון של ג'וס ווידון והאמת שלא ממש מרגיש לי שזה קשור. קשה לי להאמין שכל מי שכתב נבל אומר משהו מגעיל הוא בעצמו מגעיל.
זה באמת איכסי.
(אבל גם הגיוני שהוא יגיד את הדברים האלו)
ועדיין ההערות המיניות הספציפיות האלה בשילוב עם הערות קודמות העונה ובשילוב הדברים שנחשפו צורמים נורא מאשר כל סיטואציה אחרת ואם זה היה רק הפרק הזה.

הוא לא באמת קוטל ערפדים, למרות שכן יש לו את ה"פוטנציאל" להיות קוטל ערפדים...
זה הקטע שהוא די עושה אותו עבודה כמו באפי וגם יש לו כוחות כמוה, גם בלי התואר הרשמי.
זה די מוריד מהיחודיות של הקוטלת בעיני. (בכללי זה משהו שהציק לי/הפתיע אותי לאורך הסדרה. תמיד חשבתי שרק קולטת הערפדים יכולה להרוג אותם אבל מסתבר שכל אחד יכול).

אבל זה לא שהוא יכל לגנוב את הנשמה או לעשות משהו כשהוא נעול בכלוב.
הוא יכול להעלות כמה דרגות של רשעות ומשחקי מוח כשהוא יודע שיש לו פחות זמן.

שמחתי שאנג'לוס סוף סוף העלה את כל העניין של זה שווסלי חטף את קונור. כי זה הרגיש לי ברקע מאוד חזק (כל הפיצול של ווסלי מכולם) וזה שהם לא דיברו על זה רק הכביד.
אבל לא נכנסו לזה כמעט.

לא רק את! |מאוהב|
הוא כזה rugged |מזיע|
יאסס|מאוהב|

הוא לא עושה את זה בסטייל כמוהה!
זה נכון.

כן האמת בכלל הם רובם התנהגו איתו בטמטום, גם להתקרב יותר מידי לסורגים, גם לבוא ולהשאר לדבר איתו בשביל לתת לו הזדמנויות לשחק בהם גם כשהוא לא אומר כלום מועיל.
כן|פנים|
 

Lion_Heart

Well-known member
מה שענין אותי בפרק הזה זה , למה חיילי היוזמה נתנו לה בחירה? ולמה ריילי עשה את זה, כי אני דיי בטוח שהוא לא ידע שלספייק יש נשמה אז...מה עבר לו בראש? פלוס, תראו את ריילי בתפקיד פיקודי! כל הכבוד!
 
למעלה