⭐ שרשור הכוונה ומודיעין 1/4-30/4 ⭐

EHP12

Well-known member
מחר בבוקר נוסעת מחיפה לירושלים (גבעת רם), חוזרת אחה"צ, כנראה יוצאת בסביבות 2–3, וצריכה להגיע לאוניברסיטת חיפה.
מתלבטת אם לנסוע ברכבת או באוטובוס ישיר, מבחינת עומס בכבישים ועומס ברכבת עצמה.
האם בחזור עדיף לי 960 למרכזית המפרץ ומשם רכבלית? (לא יודעת מה המצב בכביש 6 בשעות האלה, אבל העלייה לכרמל תהיה עמוסה, אני מעריכה).

נ"ב
לא הגיע הזמן לפתוח שרשור הכוונה חדש?
אני זוכר שבדקתי בזמנו שרכבת עדיפה על 940/960.

הסיבה שיש אותו שרשור שנה וחצי זה כי לפורום הזה אין אדמין, כי האדמין הרשום פרש מהפורום באפריל 24, ורק אדמין יכול להצמיד הודעה למעלה. שלא תרד עם הזמן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני זוכר שבדקתי בזמנו שרכבת עדיפה על 940/960.

הסיבה שיש אותו שרשור שנה וחצי זה כי לפורום הזה אין אדמין, כי האדמין הרשום פרש מהפורום באפריל 24, ורק אדמין יכול להצמיד הודעה למעלה. שלא תרד עם הזמן.
תודה. בסופו של דבר החמצתי את האוטובוס למרכזית ומכיוון שהקו יוצא רק פעם בשעה, כבר עליתי על הרכבת... (וממילא היה מאוחר מכדי לנסוע לאוניברסיטה).
 
שלום.. יש לי שאלה קצת שונה.. ידוע לי שכדי להגיע מרחוב הרצל 75 ברמת גן לתחנה מרכזית תל אביב צריך קו 51 או 52 או 53 ואולי יש אופציות נוספות

השאלה שלי היא איזה קו הכי פחות צפוף בשעות הצהריים ?

אני מפחד שיהיה צפוף ואצטרך לעמוד וזה בעייתי בשבילי במיוחד אחרי שנפצעתי ועוד יותר קשה לי לעמוד

לכן אני מבקש לדעת באיזה קו יהיה הכי מעט אנשים ? (גם אם אני אשב אני מעדיף לשבת לבד בשביל תנוחה יותר נוחה לרגליים)
 

EHP12

Well-known member
שלום.. יש לי שאלה קצת שונה.. ידוע לי שכדי להגיע מרחוב הרצל 75 ברמת גן לתחנה מרכזית תל אביב צריך קו 51 או 52 או 53 ואולי יש אופציות נוספות

השאלה שלי היא איזה קו הכי פחות צפוף בשעות הצהריים ?

אני מפחד שיהיה צפוף ואצטרך לעמוד וזה בעייתי בשבילי במיוחד אחרי שנפצעתי ועוד יותר קשה לי לעמוד

לכן אני מבקש לדעת באיזה קו יהיה הכי מעט אנשים ? (גם אם אני אשב אני מעדיף לשבת לבד בשביל תנוחה יותר נוחה לרגליים)
מה איבדת במבנה המצחין הזה? מה היעד הסופי שלך?
 
מה איבדת במבנה המצחין הזה? מה היעד הסופי שלך?
לחזור לרמלה
אני מעדיף תחנות מרכזיות באופן כללי כי בתחנות מרכזיות הנהג נוסע רק אחרי שיושבים ובתור מישהו עם בעיה בשיווי משקל זה משמעותי
כשאין בררה אז אין בררה אבל אני מעדיף לעלות בתחנות מרכזיות מהסיבה שאמרתי
 

EHP12

Well-known member
לחזור לרמלה
אני מעדיף תחנות מרכזיות באופן כללי כי בתחנות מרכזיות הנהג נוסע רק אחרי שיושבים ובתור מישהו עם בעיה בשיווי משקל זה משמעותי
כשאין בררה אז אין בררה אבל אני מעדיף לעלות בתחנות מרכזיות מהסיבה שאמרתי
אז קווים 70 או 69 מז'בוטינסקי (שני הקווים נוסעים די ריקים ברמת גן), למסוף רכבת מרכז ומרציף (A) 454 או 458 שזאת תחנת המוצא שלהם. תלוי לאן אתה צריך ברמלה. זה פחות הליכה מאשר ללכת מהרציפים העירוניים בקומה 7, לרציפים בקומה 6 בצחנה.
 
אז קווים 70 או 69 מז'בוטינסקי (שני הקווים נוסעים די ריקים ברמת גן), למסוף רכבת מרכז ומרציף (A) 454 או 458 שזאת תחנת המוצא שלהם. תלוי לאן אתה צריך ברמלה. זה פחות הליכה מאשר ללכת מהרציפים העירוניים בקומה 7, לרציפים בקומה 6 בצחנה.
תודה
 

פלורה86

Active member
מחר בשעה שתיים וחצי בצהריים מהי הדרך הטובה ביותר להרברט סיימון בראש העין? וגם לגבי חזרה במוצאי שבת משם לקרית אונו?
 

EHP12

Well-known member
מחר בשעה שתיים וחצי בצהריים מהי הדרך הטובה ביותר להרברט סיימון בראש העין? וגם לגבי חזרה במוצאי שבת משם לקרית אונו?
מאוניברסיטת בר אילן 477 שאמור להגיע לאזור סביבות 14:20 עד לשבזי/נלי זקש. במוצאי שבת שאין 477 תצטרכי להגיע לרחוב יהודה הלוי: 472 הראשון אמור להגיע אזור 19:20. משם הוא מוריד לאורך כביש 471.
 

פלורה86

Active member
מאוניברסיטת בר אילן 477 שאמור להגיע לאזור סביבות 14:20 עד לשבזי/נלי זקש. במוצאי שבת שאין 477 תצטרכי להגיע לרחוב יהודה הלוי: 472 הראשון אמור להגיע אזור 19:20. משם הוא מוריד לאורך כביש 471.
מה עם קו 30א? מה שעות הפעילות שלו ביום שישי
 

EHP12

Well-known member
מה עם קו 30א? מה שעות הפעילות שלו ביום שישי
עושה טיול בגבעת שמואל ופתח תקווה 30 אחרון ביום שישי הוא ב-14:45. יקח לו 45 דקות בערך להגיע ליעד שלך בראש העין, בניגוד ל-477 שעושה את זה ב-15 דקות. 30 לא פועל במוצאי שבת.
אם באמת חשוב לך לצאת הכי מוקדם במוצ"ש אז תצטרכי ללכת 10/15 דקות לשבזי/יהודה הלוי ולקחת את 37 שמגיע לשם לקראת 18:15, לנסוע איתו עד לשוק פתח תקווה ומשם 76
 

פלורה86

Active member
מהי הדרך הכי טובה בשעה שבע בערב להגיע ביום ראשון מגני תקווה ליהודה עמיחי 8 ברמת אביב
 

EHP12

Well-known member
מהי הדרך הכי טובה בשעה שבע בערב להגיע ביום ראשון מגני תקווה ליהודה עמיחי 8 ברמת אביב
116 מלוי אשכול בקריית אונו עד לדרך נמיר/יהודה המכבי. משם 125 או 71 ל-5 דקות נסיעה ללוי אשכול/דב האוזנר בתל אביב. בגלל שעכשיו אנשים פחות נוסעים הן ברכבים פרטים והן בתחבורה ציבורית, להיות בתחנה בלוי אשכול באזור 17:45 או אפילו 18:15 (אם לא דחוף להגיע בול ב-7).
 

florita86

Well-known member
116 מלוי אשכול בקריית אונו עד לדרך נמיר/יהודה המכבי. משם 125 או 71 ל-5 דקות נסיעה ללוי אשכול/דב האוזנר בתל אביב. בגלל שעכשיו אנשים פחות נוסעים הן ברכבים פרטים והן בתחבורה ציבורית, להיות בתחנה בלוי אשכול באזור 17:45 או אפילו 18:15 (אם לא דחוף להגיע בול ב-7).
היי תודה, הקו של 125 מהי השעה הכי מאוחרת שלו?
 

EHP12

Well-known member
היי תודה, הקו של 125 מהי השעה הכי מאוחרת שלו?
בגלל שהתחנה לכיוון קריית אונו קרובה יותר אלייך, עדיף ללכת לנמיר איינשטיין ומשם לקחת את 116. האוטובוס בערך מגיע ב-XX:20 ו-XX:50 לתחנה. האחרון ב-23:50
 

פלורה86

Active member
מה השעה מחר בשבת הכי מוקדמת שיש קו אוטובוס לחוף הים בהרצליה מאזור קרית אונו?
 

EHP12

Well-known member
מה השעה מחר בשבת הכי מוקדמת שיש קו אוטובוס לחוף הים בהרצליה מאזור קרית אונו?
החל מ-09:30, כל חצי שעה עם "נעים בסופש" 710 מרחוב לוי אשכול בקריית אונו עד כיכר רבין, חוצה את הכביש ומשם 722. אפשר גם עם 721 אבל הוא מגיע עד המרינה בהרצליה
 
למעלה