לי נראה הכי הגיוני לקחת רכבת מגני אביב להגנה ומשם את הרכבת לירושלים, ואז את הרכבת הקלה עד לעין כרם. זה אמור להיות מהיר יותר מלנסוע למרכז לוד ומשם לקחת את 408.שלום. איך אני מגיע בתחבורה ציבורית ביום ראשון הקרוב:
מלוד גני אביב
למיון עין כרם ירושלים?
תחכה לתשובה מהירושלמים לגבי באיזו תחנה לרדת של הרכבת הקלה.