⭐ שרשור הכוונה ומודיעין 1/4-30/4 ⭐

EHP12

Well-known member
שלום. איך אני מגיע בתחבורה ציבורית ביום ראשון הקרוב:
מלוד גני אביב
למיון עין כרם ירושלים?
לי נראה הכי הגיוני לקחת רכבת מגני אביב להגנה ומשם את הרכבת לירושלים, ואז את הרכבת הקלה עד לעין כרם. זה אמור להיות מהיר יותר מלנסוע למרכז לוד ומשם לקחת את 408.

תחכה לתשובה מהירושלמים לגבי באיזו תחנה לרדת של הרכבת הקלה.
 

בחשכת הלילה

Active member
תודה.
אני לא מכיר את ירושלים, ולא את האזור בפרט.
א. האם הבנתי נכון, שבירושלים פועלת עכשיו תחנת רכבת אחת בלבד - נבון?
ב. איך אני מוצא משם את תחנת הרכבת הקלה?
ג. איך אני יודע על איזו רכבת קלה לעלות? לאיזה כיוון? האם מתאימות כל הרכבות הקלות לאותו כיוון?
ד. האם היא מגיעה קרוב למיון - כניסה ראשית להדסה עין כרם?
ה. מה התכיפות שלה?
ו. מה בנוכע לאוטובוסים 1 ו-47א? עד כמה קל למצוא את התחנה שלהם?
 

EHP12

Well-known member
תודה.
אני לא מכיר את ירושלים, ולא את האזור בפרט.
א. האם הבנתי נכון, שבירושלים פועלת עכשיו תחנת רכבת אחת בלבד - נבון?
ב. איך אני מוצא משם את תחנת הרכבת הקלה?
ג. איך אני יודע על איזו רכבת קלה לעלות? לאיזה כיוון? האם מתאימות כל הרכבות הקלות לאותו כיוון?
ד. האם היא מגיעה קרוב למיון - כניסה ראשית להדסה עין כרם?
ה. מה התכיפות שלה?
ו. מה בנוכע לאוטובוסים 1 ו-47א? עד כמה קל למצוא את התחנה שלהם?
@ניצן חזר הבייתה יוכל לעזור לך
 

raya

Well-known member
תודה.
אני לא מכיר את ירושלים, ולא את האזור בפרט.
א. האם הבנתי נכון, שבירושלים פועלת עכשיו תחנת רכבת אחת בלבד - נבון?
ב. איך אני מוצא משם את תחנת הרכבת הקלה?
ג. איך אני יודע על איזו רכבת קלה לעלות? לאיזה כיוון? האם מתאימות כל הרכבות הקלות לאותו כיוון?
ד. האם היא מגיעה קרוב למיון - כניסה ראשית להדסה עין כרם?
ה. מה התכיפות שלה?
ו. מה בנוכע לאוטובוסים 1 ו-47א? עד כמה קל למצוא את התחנה שלהם?
הרכבת הקלה נמצאת מול תחנת נבון, צריך לחצות את הפסים ולעלות לכיוון הר הרצל/ עין כרם.
התדירות של הרכבת הקלה היא בערך כל 5-6 דקות, אבל לפני כשבועיים כאשר נסעתי לבית הכרם, ראיתי גם רכבות שעברו בטווח קצר יותר.
חגבי השאלה אם התחנה קרובה למיון - אין לי מושג.
אוטובוס לדעתי לא כדאי.
רק בריאות!
רעיה
 

בחשכת הלילה

Active member
הרכבת הקלה נמצאת מול תחנת נבון, צריך לחצות את הפסים ולעלות לכיוון הר הרצל/ עין כרם.
התדירות של הרכבת הקלה היא בערך כל 5-6 דקות, אבל לפני כשבועיים כאשר נסעתי לבית הכרם, ראיתי גם רכבות שעברו בטווח קצר יותר.
חגבי השאלה אם התחנה קרובה למיון - אין לי מושג.
אוטובוס לדעתי לא כדאי.
רק בריאות!
רעיה
|תודה||!|
 

בחשכת הלילה

Active member
אני מנסה לפתוח שאלה חדשה, לא תגובה לפוסטים קיימים.
איך מגיעים בתחבורה ציבורית לרחוב הכבאים 17 ברמת גן, מתחנת רכבת כלשהי בתל אביב?
 

EHP12

Well-known member
אני מנסה לפתוח שאלה חדשה, לא תגובה לפוסטים קיימים.
איך מגיעים בתחבורה ציבורית לרחוב הכבאים 17 ברמת גן, מתחנת רכבת כלשהי בתל אביב?
בעיקרון קו 61 מרכבת מרכז. אם אתה מגיע ברכבת עצמה, עדיף לך לצאת ביציאת הבורסה, לחצות את הגשר על ז'בוטינסקי ומהתחנות בכניסה למגדל אמות אטריום לקחת את 61. הנסיעה היא בערך חצי שעה. עד לתחנת בן אליעזר/רוטברג.
 

feldman89

Well-known member
בעיקרון קו 61 מרכבת מרכז. אם אתה מגיע ברכבת עצמה, עדיף לך לצאת ביציאת הבורסה, לחצות את הגשר על ז'בוטינסקי ומהתחנות בכניסה למגדל אמות אטריום לקחת את 61. הנסיעה היא בערך חצי שעה. עד לתחנת בן אליעזר/רוטברג.
תודה רבה לך על התשובה :-): |4U|
 

EHP12

Well-known member
מתל אביב לראשון לציון
רכבת תהייה סתם איטית. קו 194 מרחוב בגין בתל אביב (לא משנה מאיפה) עד לרחוב ירושלים/שלמה לוי משם 5 דקות ברגל ליעד. הקו פועל בימי חול כל חצי שעה עד 21:00, ובימי שישי עד 13:00
תודה רבה לך על התשובה :-): |4U|
זה לשאלה של מישהו אחר!
 

בחשכת הלילה

Active member
בעיקרון קו 61 מרכבת מרכז. אם אתה מגיע ברכבת עצמה, עדיף לך לצאת ביציאת הבורסה, לחצות את הגשר על ז'בוטינסקי ומהתחנות בכניסה למגדל אמות אטריום לקחת את 61. הנסיעה היא בערך חצי שעה. עד לתחנת בן אליעזר/רוטברג.
|תודה| רבה|!|
 

feldman89

Well-known member
שלום,

יש לי שאלה בתקווה שתוכלו לעזור. איך מגיעים לרחוב החילות 3 בעיר ראשון לציון בשילוב רכבת מהירה ואוטובוס?

בבקשה אשמח לתשובה.
 

EHP12

Well-known member
שלום,

יש לי שאלה בתקווה שתוכלו לעזור. איך מגיעים לרחוב החילות 3 בעיר ראשון לציון בשילוב רכבת מהירה ואוטובוס?

בבקשה אשמח לתשובה.
מאיפה להגיע? הגעה מאשדוד היא לא כמו הגעה מתל אביב
 

בחשכת הלילה

Active member
איך אפשר להגיע בתחבורה ציבורית לרחוב הכבאים 17 ברמת גן, מתחנת רכבת כלשהי בתל אביב?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מחר בבוקר נוסעת מחיפה לירושלים (גבעת רם), חוזרת אחה"צ, כנראה יוצאת בסביבות 2–3, וצריכה להגיע לאוניברסיטת חיפה.
מתלבטת אם לנסוע ברכבת או באוטובוס ישיר, מבחינת עומס בכבישים ועומס ברכבת עצמה.
האם בחזור עדיף לי 960 למרכזית המפרץ ומשם רכבלית? (לא יודעת מה המצב בכביש 6 בשעות האלה, אבל העלייה לכרמל תהיה עמוסה, אני מעריכה).

נ"ב
לא הגיע הזמן לפתוח שרשור הכוונה חדש?
 
למעלה