מהו סכום....
הפיצוי שניתן לבקש על הלנת שכר?עבדתי 3 חודשיים שמתוכם לא שולמו לי שני משכורות במשרה של 6 שעות. ומה ההבדל בין עובד בשכר לעובד במשכורת? אני קיבלתי את המשכורת הראשונה שלי בסוף החודש אז אני נחשבת לעובדת במשכורת? והאם את הפיצוי עבור אי מסירת אישור עבודה, חופשה,הודעה מוקדמת והפיצוי על הלנת השכר שלא שולמה לי עד היום אני רושמת בטופס התביעה?
הפיצוי שניתן לבקש על הלנת שכר?עבדתי 3 חודשיים שמתוכם לא שולמו לי שני משכורות במשרה של 6 שעות. ומה ההבדל בין עובד בשכר לעובד במשכורת? אני קיבלתי את המשכורת הראשונה שלי בסוף החודש אז אני נחשבת לעובדת במשכורת? והאם את הפיצוי עבור אי מסירת אישור עבודה, חופשה,הודעה מוקדמת והפיצוי על הלנת השכר שלא שולמה לי עד היום אני רושמת בטופס התביעה?