‫מהו סכום....

שרית865

New member
‫מהו סכום....

הפיצוי שניתן לבקש על הלנת שכר?עבדתי 3 חודשיים שמתוכם לא שולמו לי שני משכורות במשרה של 6 שעות. ומה ההבדל בין עובד בשכר לעובד במשכורת? אני קיבלתי את המשכורת הראשונה שלי בסוף החודש אז אני נחשבת לעובדת במשכורת? והאם את הפיצוי עבור אי מסירת אישור עבודה, חופשה,הודעה מוקדמת והפיצוי על הלנת השכר שלא שולמה לי עד היום אני רושמת בטופס התביעה?
 

מדון

New member
ראי את הקישור לחישוב הלנת שכר

http://www.hilaporat.co.il/article.php?id=272 אם את עובד לפי שכר ראי מה כתוב בתלוש שקבלת לפי שכר או לפי שעה מגיע לך שכר + הלנה + ימי חופשה שלא נוצלו הודעה מוקדמת של 3 ימים + הלנה על שכר זה זה מה שכותבים ומחשבים
 

שרית865

New member
והאם...

במסגרת תשלום על אי הודעה מוקדמת אני אמורה להכליל גם נסיעות?
 

שרית865

New member
רב תודות !!!

תודה לכולם על העזרה
 
למעלה