מירי הילדה
New member
תשמעו סיפור
ותבינו את אחת הסיבות לפשיטת רגל של כלנית. לפני כשנתיים זכיתי באחת המכירות פומביות במצלמה דיגטלית יומקס שכלנית היו היבואנים. אחרי בירורים שזה לא שוה את ה 600 שח ביטלתי את זה . אבל אחרי כשבוע המוצר הגיע על אף שלא שילמתי. ניסיתי לאתר אותם בטלפון והענין עלה לי שיחות רבות . אחרי שהצלחתי היה הנציג המום מהענין והבטיח לשלוח לאסוף את המוצר ממני. ואני מחכה עדיין. לתשומת ליבכם המוצר ארוז ולא נגעתי בו עדיין. אולי ידוע לכם למי אפשר להחזיר אותו?
ותבינו את אחת הסיבות לפשיטת רגל של כלנית. לפני כשנתיים זכיתי באחת המכירות פומביות במצלמה דיגטלית יומקס שכלנית היו היבואנים. אחרי בירורים שזה לא שוה את ה 600 שח ביטלתי את זה . אבל אחרי כשבוע המוצר הגיע על אף שלא שילמתי. ניסיתי לאתר אותם בטלפון והענין עלה לי שיחות רבות . אחרי שהצלחתי היה הנציג המום מהענין והבטיח לשלוח לאסוף את המוצר ממני. ואני מחכה עדיין. לתשומת ליבכם המוצר ארוז ולא נגעתי בו עדיין. אולי ידוע לכם למי אפשר להחזיר אותו?