תשמעו סיפור

תשמעו סיפור

ותבינו את אחת הסיבות לפשיטת רגל של כלנית. לפני כשנתיים זכיתי באחת המכירות פומביות במצלמה דיגטלית יומקס שכלנית היו היבואנים. אחרי בירורים שזה לא שוה את ה 600 שח ביטלתי את זה . אבל אחרי כשבוע המוצר הגיע על אף שלא שילמתי. ניסיתי לאתר אותם בטלפון והענין עלה לי שיחות רבות . אחרי שהצלחתי היה הנציג המום מהענין והבטיח לשלוח לאסוף את המוצר ממני. ואני מחכה עדיין. לתשומת ליבכם המוצר ארוז ולא נגעתי בו עדיין. אולי ידוע לכם למי אפשר להחזיר אותו?
 

atzmony

New member
הצעה

לדעתי תמכור אותה ואת הכסף תתרום לכל דבר שנראה לך לנכון אתה נשמע בן אדם הגון כך שזה לדעתי המעשה הנכון היות ואין עם מי לדבר
 
יפה אמרת

יש גמרא שאומרת "גזל ואינו יודע ממי יעשה בהם צרכי רבים". אבל בסיפור שלי לא גנבתי אלא אולי הם הפקירו את זה ולא באו לקחת. ועוד שאלה הרי זה שוה למכירה אולי 200 שח ואולי גם זה לא אז כמה אני צריכה לתת לצדקה
 

galp1

New member
אל תתיסר פתח את האריזה ותהנה החיים

קצרים, ולגבי כלנית זבש"מ.
 
למעלה