תשלום ארנונה שלא לצורך?

ס ו ל ה

New member
תשלום ארנונה שלא לצורך?

שלום לך נדיר, קנינו אדמה שעדיין לא התחלנו עליה את הבנייה, יש לנו שותפים שהם למעשה קנו את הבית וחצי משטח האדמה.(חלקה אחת מחולקת לשני חלקים, אנו קנינו רק אדמה, שותפנו קנו אדמה ובית עליה) לצערנו, בעל החלקה שמכר לנו, העביר את שמנו לעיריה במקום את שם שותפינו,, ומאז אנו מקבלים את תשלומי הארנונה על שמנו. שותפנו לחלקה שכבר גרים בביתם, לא מעבירים את שמם בעיריה... מה עלינו לעשות? תודה מראש וכל הכבוד על עבודתך הנאנמה סולה
 

נתנאלה2

New member
דחוף להגיש השגה על הארנונה

לפי חוק הרשויות המקומיות (ערר על קביעת ארנונה כללית), תשל"ו -1976 (3) מי שחויב בתשלום ארנונה כללית רשאי תוך 90 ימים מיום קבלת הודעת התשלום להשיג עליה לפני מנהל הארנונה על יסוד טענה מטענות אלה: 3. הוא אינו המחזיק בנכס כמשמעותו בסעיפים 1 ו269 לפקודת העיריות. צרף את כל המסמכים שיש בידך, אני הייתי רושמת את שם בעלי הנכס, על העירייה לשלוח פקח ולאמת את הידיעה. מה שכן אתה כבר מאחר מכיוון שהיום הינו היום האחרון לשלוח השגה, בדר"כ הרשות תענה לגופו של עניין ולא תדחה על הסף עקב איחור בהגשת ההשגה. אם תצטרך עזרה אשמח לעזור.
 
תשובה

התשובה שקיבלת מאחד מהגולשים בפורום אמורה לעזור לך. כולי תקווה כי אכן הוגשה ההשגה. בכל מקרה אף פעם לא מאוחר, מה שכן הם עלולים להתייחס לטענותייך רק החל ממועד משלוח ההשגה. אני סבור כי גם תצהיר לאימות העובדות יכול לסייע. אין באמור משום ייעוץ משפטי.
 
למעלה