תשובות במקרו ב'

Moshe972

New member
מישהו ?? כמה אנשים נבחנו בכלל?

יש מצב לדבר על פרסום קוד אפס כמו במחירים?
 

marinaghost

New member
הוא בטח יפרסם בקרוב

בד"כ מפרסמים ברגע שיש את הציונים.. אז בטח עוד שבוע יהיה..
 

Moshe972

New member
כן אבל לא נראה לי שמישהו מאיתנו יש לו סבלנות

תשובות מישהו ? מהזיכרון?
 

marinaghost

New member
מבאס אותי להשוות תשובות

עד שסוף סוף הולך לי טוב אז אני לא רוצה להרוס לי את האופוריה.. :) סורי..
 
לא חשבתי שאני אאלץ לעשות את זה ב12 בלילה...

1. שיעור הצמיחה הוא 10% 2. מס' המשיכות הוא 20 3. N = 5% 4. הכנסה פרמננטית1 - נש"צ 0.875, הכנסה 500 5. הכנסה פרמננטית 2 - כל התשובות לא נכונות (גדול בתקופה 1,שווה ב2...) 6. שיעור החסכון עולה - הצריכה לנפש תרד 7. N עולה - הצריכה לנפש בכל מקרה תרד (לא בטוח ב100%) 8. 20% משיעור ההון 9. 13,99 10. פאי 10, Y 10 שניהם גדולים מפאי 5, Y 5 11. פאי 3 > M1, עוד משהו שאני לא זוכר... 12. השאלה עם נמוך מY2 אבל גבוה/נמוך/שווה לY1 - כל התשובות לא נכונות (ושוב,לא בטוח...) 13. פאי 1 = פאי 3, Y1 = Y3 14. B > 5 15. נמ"צ בשנה השנייה - 0.875
 

meravpd

New member
לגבי תשובה 6 ו-9

לגבי 6 אתה בטוח שזאת התשובה? כי בדקתי ויצא לי שהצריכה תרד רק אם שיעור החיסכון גדול מזה של כלל הזהב.. אולי לא הבנתי נכון את השאלה/תשובה, שאמרו לי ששיעור החיסכון גדול מכלל הזהב התכוונו לשיעור החסכון לאחר השינוי, לא? ולגבי 9 זאת התשובה? 99 ו-12? או 103 ו-12?
 
אני חושב שתרד בכל מקרה

כי Y - SY. Y ירד, SY ירד אבל בפחות בגלל הS הקבוע... כך שבסה"כ זה ירד...
 

meravpd

New member
אהה...

וואי אני לא מאמינה משום מה חשבתי שבשאלה ששינו את ה-s ולא את ה-n אז זאת הייתה שאלה ממש סבבה אם זה ככה.. וישבתי עליה מלא זמן.. באסה
 

marinaghost

New member
בהשוואה אליך כמובן...

לי יצא הכל אותו הדבר חוץ מ... 5 - לא הייתה לי שום שאלה עם כל התשובות לא נכונות אז לא זוכרת 6- יצא לי משהו אחר - כי כשהחסכון עולה/יורד לא ניתן לדעת מה קורה לצריכה לנפש 12 - יצא לי שY בין Y1 לY2 טוב נו.. אפילו אם המצב הוא שצדקת בהכל עדיין יצא לי 80.. :) בהצלחה
 
קודם כל,אני מקווה ששמת לב שהשאלה היתה מה

לא יתכן!!!! כי יש אנשים שלא שמו לב. מס האינפלציה הוא X - BX^2. 0.05 = X - BX^2. דלתא = B^2 - 4AC תבדוק ותראה שכשB>5, דלתא היא שלילית...
 

marinaghost

New member
כן..

זאת הייתה שאלה מוזרה קצת.. בדקה אם אנחנו זוכרים איך למצוא את ה-Xים במשוואה ריבועית..
 

moran1131

New member
תשובות שלי

1. כנ"ל 2. כנ"ל 3. כנ"ל 4.כנ"ל 5 בין 1 ל2 6. לא רשמתי שהצריכה תרד 7.לא זןכרת 8.כנ"ל 9.כנ"ל 12,99 10 כנ"ל 11.כנ"ל 12.לא רשמית כל התשובות לא נכונות 13. כל התשובות לא נכונות בסרטוט זה באמת יוצא שווה אך מועלם הסביר בשיעור שיכול להיות סטיות של הקו מנק העוגן ואז לא ניתן לדעת 14. כנ"ל 15. כנ"ל
 

moran1131

New member
תיקונים

5. זה גם עולה גם ב 1 וגם ב 2 כי רשום שY ירד וישאר שם ולכן בשניהם גדול מאלפא 12 בין 1 ל2
 
למעלה