D amaged R oses
New member
תשובה מנקסון..
אחותי קיבלה מענה, והם אמרו שהם בטוחים שלא מדובר בבעייה שלהם, ושהיא תבדוק אם יש לה איזשהי תוכנת פארטי שלישית[מישהו יודע מה זה אומר?] והם אומרים לה שאסור להפעיל שום תוכנה חוץ ממייפל בזמן משחק, ושתבדוק את החוקים [כאילו, אולי בכ"ז עברת על משהו ולא ידעת] ושאת הבאן הם לא יסירו מוקדם יותר, והיא לא תהיה בראנקינג עד שייגמר הבאן [הם גם ככה לא מתעדכנים..] והיא תצטרך לחכות שהבאן ייגמר ורק אז, אולי, היא תהיה שם, או שלא. [הם אפילו לא יודעים.] באמת שמבחינת שירות לקוחות, נקסון נכשלים. וכן, אני יודעת שיש להם הממווווווווווווווווווווון לקוחות, מעל מיליון, אולי מיליונים. אבל זה לא משנה את העובדה שהם צריכים להשתדל, ושיהיה להם אשכרה אכפת מהלקוחות?! כתבתי מכתב ממש מאוכזב מהחשבון שלי.. כנראה שבסוף, כמו הרבה אחרים, גם אני אפרוש... כי זה מתחיל להמאס.. ומרגישים את הקש האחרון. ואני לא רוצה לפרוש כי זה המשחק הMMPORG[?] הראשון ששיחקתי בו, ואני נהנית בו. חוץ מהקטע שזה מגיע שאין למי לפנות ומרגישים מתוסכלים.
אחותי קיבלה מענה, והם אמרו שהם בטוחים שלא מדובר בבעייה שלהם, ושהיא תבדוק אם יש לה איזשהי תוכנת פארטי שלישית[מישהו יודע מה זה אומר?] והם אומרים לה שאסור להפעיל שום תוכנה חוץ ממייפל בזמן משחק, ושתבדוק את החוקים [כאילו, אולי בכ"ז עברת על משהו ולא ידעת] ושאת הבאן הם לא יסירו מוקדם יותר, והיא לא תהיה בראנקינג עד שייגמר הבאן [הם גם ככה לא מתעדכנים..] והיא תצטרך לחכות שהבאן ייגמר ורק אז, אולי, היא תהיה שם, או שלא. [הם אפילו לא יודעים.] באמת שמבחינת שירות לקוחות, נקסון נכשלים. וכן, אני יודעת שיש להם הממווווווווווווווווווווון לקוחות, מעל מיליון, אולי מיליונים. אבל זה לא משנה את העובדה שהם צריכים להשתדל, ושיהיה להם אשכרה אכפת מהלקוחות?! כתבתי מכתב ממש מאוכזב מהחשבון שלי.. כנראה שבסוף, כמו הרבה אחרים, גם אני אפרוש... כי זה מתחיל להמאס.. ומרגישים את הקש האחרון. ואני לא רוצה לפרוש כי זה המשחק הMMPORG[?] הראשון ששיחקתי בו, ואני נהנית בו. חוץ מהקטע שזה מגיע שאין למי לפנות ומרגישים מתוסכלים.