תשובה מנקסון..

D amaged R oses

New member
תשובה מנקסון..

אחותי קיבלה מענה, והם אמרו שהם בטוחים שלא מדובר בבעייה שלהם, ושהיא תבדוק אם יש לה איזשהי תוכנת פארטי שלישית[מישהו יודע מה זה אומר?] והם אומרים לה שאסור להפעיל שום תוכנה חוץ ממייפל בזמן משחק, ושתבדוק את החוקים [כאילו, אולי בכ"ז עברת על משהו ולא ידעת] ושאת הבאן הם לא יסירו מוקדם יותר, והיא לא תהיה בראנקינג עד שייגמר הבאן [הם גם ככה לא מתעדכנים..] והיא תצטרך לחכות שהבאן ייגמר ורק אז, אולי, היא תהיה שם, או שלא. [הם אפילו לא יודעים.] באמת שמבחינת שירות לקוחות, נקסון נכשלים. וכן, אני יודעת שיש להם הממווווווווווווווווווווון לקוחות, מעל מיליון, אולי מיליונים. אבל זה לא משנה את העובדה שהם צריכים להשתדל, ושיהיה להם אשכרה אכפת מהלקוחות?! כתבתי מכתב ממש מאוכזב מהחשבון שלי.. כנראה שבסוף, כמו הרבה אחרים, גם אני אפרוש... כי זה מתחיל להמאס.. ומרגישים את הקש האחרון. ואני לא רוצה לפרוש כי זה המשחק הMMPORG[?] הראשון ששיחקתי בו, ואני נהנית בו. חוץ מהקטע שזה מגיע שאין למי לפנות ומרגישים מתוסכלים.
 

ToryMaster

New member
צריך לבדוק

תוכנת צד שלישי זו בעצם תוכנה חיצונית שמשפיעה או אפילו מכוונת להשפיע על המשחק. באמת מאכזבים.
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gif../images/Emo45.gifהתמיכה שלהם על הפנים.

יותר מאכזבת אפילו מניסיון כושל להתנתק מהוט
.
 

D amaged R oses

New member
חבר שלי הסביר לי שזה תוכנה

בוט [שמנתקים או עושים DC] זה לא העיקר. העיקר הוא שהם מאכזבים! וזה משחק כלכך מהנה
 
מה הכוונה בתוכנה??

טוב שלא ץ לי פיירפוקס, מסינג'ר ועוד משהו במקביל בלי קשר למשחק... זה אומר שאני עלולה להיחסם?? קצת דבילי
 
למעלה