תרבות החפיף - זה כאן ...

  • פותח הנושא nubi
  • פורסם בתאריך

nubi

New member
תרבות החפיף - זה כאן ...

החוצפה של בעלי המקצוע. הזילזול. החפיפניקיות. כל אחד ואחד מגיע עשר פעמים. כל אחד משמיץ את זה שבא לפניו ובסוף העבודה מחורבנת. גם משלמים (ולא זול) וגם אחר כך עוד עוברים אחריהם לתקן.
ושמות גדולים. לא חברות זולות.
את רוב ההזמנות סגרנו, כולל תשלום (הרי היום אף אחד לא מתחיל לעבוד מבלי שישלמו לו את הכסף מראש) באוקטובר 2013. כשמגיע רגע האמת, בשיא החוצפה, צריך להתחנן שיבואו לקחת מידות (אנשי השיש למשל הגיעו שבועיים אחרי הרכבת המטבח, מחיפוי הזכוכית הגיעו חודש!!! אחרי הרכבת המטבח ועדיין לא הרכיבו אותה). מגיעים מחברת הארונות (אחרי שלקחו 4,280 ש"ח על הרכבה) והרכיבו ארונות בלי מגירות. את המגירות הביאו אח"כ, אחרי שרדפנו אחריהם שבועיים. למה? כי הם פישלו עם לקיחת המידות (על מדידה מחייבים 250 ש"ח בנפרד).
ועוד לא דיברנו על הדלתות כניסה - נפלתי על סניף של אנשים עם פה גדול שצרחו וצעקו עליי ושלחו מרכיב לדלת עם פה עוד יותר גדול שתפקידו היה כנראה לוודא שאני לעולם לא אחזור אליהם יותר (והוא גם הצליח).
דלתות פנים שהוזמנו, נסגרו ושולמו כמעט לפני שנה - ועדיין לא מורכבות....
אני לא אוהבת לכתוב השמצות באינטרנט ובאמת מתלבטת אם לא לחשוף אותם. חודש אחרי השיפוץ ועדיין הבית שלי לא נראה קרוב לסגירה...
תרבות החפיף זה כאן.
 
אל תהיה סתם טיזרית....

תני פרטים...שמות....שכולנו נידע ונזהר. אני חושב שזה חובתך כלפי החברה להתריע ולהזהיר.
 
חוות דעת

מניסיון:
אם את מחליטה לפרסם שמות וחוות דעת שלילית - צרפי הוכחות: צילומי פגמים, צילום הזמנה, וכו'.
בכל מקרה שמרי אצלך הוכחות לכל מה שאת אומרת, אם חלילה יתבעו אותך . חשבי על הביטוי "אמת דיברתי" - לפרסם רק דברים אמיתיים שניתנים להוכחה. למשל: לא "הוא מטומטם ויש לו פה מלוכלך" אלא צילום מסך/SMS או הקלטה - שבה שומעים אותו מנבל את פיו.
לא "הם לא עומדים בזמנים" אלא הוכחה לתאריך ההזמנה שלך.
וכו'.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

nubi

New member
את צודקת

ובגלל זה אני לא מפרסמת את השמות שלהם.
אני לא אוהבת להתלהם. את העונש ממני הם כבר יקבלו - לא ממליצה עליהם יותר ולא אחזור אליהם יותר.
 
לקוח לא מרוצה יכול לגרום נזק לא קטן

לשם של חברה.
ולקוח מרוצה, יכול לתרום המון.
&nbsp
ערכו של לקוח טוב אינו מסולא בפז. לא רק שהוא יביא לקוחות נוספים, הוא יתרום לשם הטוב ולמוניטין שלך החברה.
ערכו של לקוח מאוכזב ומתוסכל - שווה לפעמים פי כמה וכמה ממה שהוא שילם על כל המוצר. הרי אם ימנע מ2-3 לקוחות אחרים לרכוש מוצר כזה, החברה הפסידה הרבה מאד.
&nbsp
חבל שחברות מסוימות לא מפנימות את זה.
&nbsp
 

shlang

New member
אבל את לא צודקת, הם בנויים על לקוחות חד פעמיים

וללא פרסום שמם לא עשית דבר
אם את רוצה - פרסמי מי הם ולא, אל תחרטטי לנו כי זה לא נותן כלום
 
למעלה