הֵיי , גם אני הייתי קטנה. סתאאאאאאאאאם. גם אני הייתי מעריצה של עפרה חזה כשהייתי קטנה , ועד היום אני מתענגת על תקליטיה. וגם על ג'ינגי'ת (לילך גליקסמן) ועל שלום כיתה א'.