תראו מה מצאתי
קבלתי לפני מספר ימים קטלוג צומשטיין לבולי אירופה 1964. היום פתחתי ותראו מה מודבק שם... אני מכיר מישהו שאוסף תויות של חנויות ספרים שמודבקות על ספרים. פעם לכל חנות ספרים שכבדה את עצמה היו תויות כאלו, בדרך כלל בגודל של בול. וזה לא Ex-libris שהוא אוסף בפני עצמו. למי שלא מכיר: אקס-ליבריס אלו תויות שאנשים היו מדביקים על ספרים שלהם (מספרי רון מירב, למשל) ובדרך כלל היה להם עיצוב מיוחד. יש לי כמה כאלה מהונגריה אשר הודפסו ע"ג תחריט נחושת או תחריט אבן.
קבלתי לפני מספר ימים קטלוג צומשטיין לבולי אירופה 1964. היום פתחתי ותראו מה מודבק שם... אני מכיר מישהו שאוסף תויות של חנויות ספרים שמודבקות על ספרים. פעם לכל חנות ספרים שכבדה את עצמה היו תויות כאלו, בדרך כלל בגודל של בול. וזה לא Ex-libris שהוא אוסף בפני עצמו. למי שלא מכיר: אקס-ליבריס אלו תויות שאנשים היו מדביקים על ספרים שלהם (מספרי רון מירב, למשל) ובדרך כלל היה להם עיצוב מיוחד. יש לי כמה כאלה מהונגריה אשר הודפסו ע"ג תחריט נחושת או תחריט אבן.