תראו את הTS שלי

Thierry Henry

New member
זה היה מצחיק

כי זאת הייתה סדרת שרשורים ענקית של דנן... ולפי דעתי נעלמו משם הודעות..היו שם יותר הודעות שקטלו את גיל
 

bister

New member
אתה וגיל "הגדלתם" את השרשור

ותומאש נאלץ למחוק...
 
ברור שזה בצחוק

האמת שזה ממש ממש מוזר כי במשחק עכשיו בליגת הפורום היה לי את הרייטינג הכי גבוה אי פעם!!! אז אולי זה טוב שיש לי חבורה של רוצחים?
 
למעלה