תקשיבו מה קרה לי עם אל-על

תקשיבו מה קרה לי עם אל-על../images/Emo46.gif

קיצור- קניתי כרטיס ל18 ביולי שעלה כמעט 2000 דולר חשבתי על זה אחר כל והחלטתי שאני רוצה להקדים את הטיסה. התקשרתי למשרדים של אל על בטורונטו ואמרו לי שעולה לי 200 דולר לשינוי תאריך כאילו what the f*** is wrong with them?? זה לא שביקשתי לבטל או משהו כזה, כולה לשנות תאריך- זה לא שהם צריכים להדפיס לי את הכרטיס מחדש או לא יודעת מה- זה בסך הכל שינוי במחשב שלהם. ועכשיו למה התעצבנתי? כי אני נכנסת לאתר שמוכר כרטיסים, אתר כזה עם דילים, ואני רואה בדיוק את הטיסה שלי ושם היה כתוב שאם רוצים לשנות תאריך זה עולה 25$! אז מה קורה כאן???
 

blondini

New member
Welcome to Israel ../images/Emo24.gif

זה לא הפתעה בשבילי. אל על תמיד היתה החברה היקרה ביותר, עם רמת שירות בעייתית. ככה זה עם מונופול ממשלתי שיש לו בלעדיות על קוי טיסה ישירים מישראל לרוב היעדים. אני לא בטוח שבאייר קנדה המצב טוב יותר - זו אמנם לא חברה ממשלתית, אבל היא עדיין מנוהלת ופועלת כמו מפעל של ההסתדרות, ויש גם קוד שרינג בינם לבין אל-על בטיסות מקנדה לישראל, כך שאין ממש תחרות. בגלל זה טסתי דרך אירופה - זה יצא זול משמעותית מאל-על או אייר קנדה.
 

rinam

New member
סליחה זה לא רק אל-על בו נראה אותך

מזיז מועדי טיסה בטיסות הפנימיות של קנדה אחרי סגירת ההזמנה יעלה לך 25$ כל כיוון וב-KLM זה כ- 75$ ככה ששילגי יצאת בזול. רינה
 

libimom

New member
ממוש תתקשרי לסוכנות הזו ותבקשי

לשנות את התאריך אולי יתמזל לך מזלך ותצטרכי לשלם רק 25 דולר......(אשרי המאמין)...
 
זה לא רק אלעל

לחברות התעופה השונות יש כרטיסים מסוגים שונים בדרגות שונות תמיד צריך לשאול כמה עולה ביטול או שינוי בכרטיס. ברגע בשניה שמכרטסים אותך את משלמת. גובה התשלום קשור בסוג הכרטיס ומעמדו כלפי החברה. גם על שינוי תאריך אפילו הוא רק ליומיים גובים תשלום בהתאם לסוג הכרטיס וזה לא רק הדברים הידועים כמו מחלקה ראשונה, עסקים או נוסע רגיל גם בתוך כל אלו יש דירוג שרק סוכן הנסיעות, ואנשי החברה יודעים להבדיל בינהם. את קנית כנראה כרטיס ללא אפשרות שינוי ללא תשלום סוג הכרטיס אצל החברה שאמרה לך שדמי שינוי 25 @ יש לו בטח הגבלות שונות אחרות. זה מעצבן, במיוחד כשצריך לשנות .
 
מה הולך פה... זה 2 שונים לגמריי

זה 2 נושאים לא קשורים בכלל... דודו..... מה ניסגר?
 

NNE1

New member
מה ציפית מאל על?

החברה שחרטה על דגלה שהלקוח תמיד טועה, שהנוסעים הם מטרד שמפריעים להם לעבוד ושטיסה מיסודה חייבת להיות חוויה קשה והם לא יחסכו שום אמצעי עד שיממשו את זה. החדשות הטובות זה שמפריטים אותם.
 
למעלה