נכון, יש תדירות לחיסולים/איפוסים
ברגע שיש אור ירוק.. הם לא יכולים להבטיח לחברי ברית שלהם שלא יפגעו או שלא ישמידו להם מדינות פרטיות כי הם עצמם בחופשות, ומה שלא בחופשות תקוע ויחוסל. לגבי הילדה הנחמדה הזאת, אני מאמין לה שהיא לא מעוניינת במלחמה אבל, תגיד אתה - מה עושים,,יש מלחמה אז.. נלחמים. מה שמצחיק שהאיחוד החזק כביכול - בחופשות, ואנחנו אלה שממלאים את החמל, מגדלים דורות חדשים של מדינות,,ובכלל משחקים. נ.ב אחלה תקיפות, ביצועים מושלמים של כולם(יפה).