לוטוס הנסיכה הלוחמת
New member
תקציבאים
נניח והייתה חיה כזו.. יש לי כמה שאלות לתקציבאיות היקרות של הפורום, למעסיקיהן ולקולגות שלהן בתחום הפרסום. אילו תכונות צריכות להיות לתקציבאית טובה? למה שמישהי תרצה את זה? כלומר לאן אפשר להתקדם משם? לתקציבאית בכירה? לסופרוויזרית? יש לי ויכוח קטן עם חברה שטוענת שאם את פלפלית מספיק, אז גם מתפקיד כזה ניתן להתקדם לתפקיד יצירתי יותר. אני מסכימה איתה שיש יחידי סגולה, אבל למה בדלת האחורית? מי צודקת? תודה רבה.
נניח והייתה חיה כזו.. יש לי כמה שאלות לתקציבאיות היקרות של הפורום, למעסיקיהן ולקולגות שלהן בתחום הפרסום. אילו תכונות צריכות להיות לתקציבאית טובה? למה שמישהי תרצה את זה? כלומר לאן אפשר להתקדם משם? לתקציבאית בכירה? לסופרוויזרית? יש לי ויכוח קטן עם חברה שטוענת שאם את פלפלית מספיק, אז גם מתפקיד כזה ניתן להתקדם לתפקיד יצירתי יותר. אני מסכימה איתה שיש יחידי סגולה, אבל למה בדלת האחורית? מי צודקת? תודה רבה.