תפוח או בננה

תפוח או בננה

יום חמישי וצריך להכין את הבית לשבת המתקרבת אז הקניות על הפרק מה לקנות תפוח או בננה הלכתי אתמול לקניות בסופר השכונתי , רציתי כמה דברים להשלים על מה שיש לי בבית בבוקר אוכלת תפוח ובננה בבלנדר כי אני לא יכטולה לאכול חלבי קל יותר לבלוע תרופות וגם מקבלת ויטאמינים מהפירות השבוע חלמתי על שטרודל תפוחים חם עם מעט קנמון מחיר התפוחים הזכיר לי שעכשיו חורף והם באים מהקירור זוכרת את הימים שהייתי בקיבוץ פרוד בגרעין המשך ובאחת השבתות הלכנו לעזור בקטיף התפוחים הבאתי הביתה כמה ק"ג של תפוחים טעימים שנסעתי לטיול בקיבוץ סאסא בסוכות אצל חברה של אחותי וחזרתי עם ארגז תפוחים טעימים שהיא שלחה להורים התפוחים הנקטפים בקיץ , יקרים מאד כיום אמרתי למוכר זה יקר , אמר קונה אותם במחיר 10 ש"ח כמה את מוכנה לשלם לי, בואי נפגש באמצע זכרתי שדודה שלי הביאה לי שבוע שעבר תפוחים ב5 וחצי הוא ניסה להוריד מחיר , לכסות את העלות שלו לפחות התנצלתי בפניו , לא רציתי להכנס למשא ומתן בעניין המחיר למדתי לחיות ע"פ התקציב שלי , לא לחרוג בהוצאות לא נורא אוכל פרי אחר , למשל בננות במקום התפוח , למרות שאני מעדיפה תפוח אדום ועסיסי את החלום על השטרודל נדחה לימים אחרים או שאמצא תפוחים במחיר זול יותר שלא המראה החיצוני ישפיע על המחיר אנסה לחפש תפוחים בזול יותר אצל הירקנים בשכונה וככה אני חיה את החיים שלי לפי סדרי עדיפיות ומנסה להתנהל ע"פ התקציב שלי שהוא לא גדול לצערי עם החלפת השלטון אני דיי בחששות , חיה מקצבת נכות לו יכולתי לעבוד , הייתי מתאמצת יותר כדי להרוויח יותר אבל לצערי זה פתרון שלא ישים אצלי כיום , ככה פעלתי שהייתי קטנה עוד בביסיטר , עוד בית לנקות ככה הרווחתי את דמי הכיס שלי שאיפשר לי להגיע לחוגים של הילדים המחוננים בטוחה שגם אתם מתמודדים עם המצב הזה וצריכים לוותר על חלומות ורצונות בגלל תקציב החיים השתנו כל כך בשנים האחרונות כיום לא נדיר לראות נערים/נערות עובדים /עובדות כדי לממן את ההוצאות שההורים לא יוכלים לשלם עבורם בזמני זה לא היה שכיח ולכן סבלתי מחברי לכיתה וככה למדתי לוותר על רצונות וחלומות כי אין תקציב למדתי לוותר על הסיפוק , לימים שאוכל לממש את החלום
 
נסיכה, זה לא קל מה שאת מספרת.

זוכרת אותך מהימים ההם מאוד פעילה ואנרגטית . זה לא קל לוותר על חלומות ושאיפות אבל אני מאמינה שאם באמת מעוניינים בדברים עושים את כל המאמצים לכך, לכן אני גם בצעירותי נהגתי לעבוד כבר מגיל צעיר בכל עבודה שיכולתי, וגם עכשיו אני לא מסתפקת בלעבוד במשרה מלאה כפולה בתור גננת אלא עושה שיעורים פרטיים ומוותרת על דברים למען דברים אחרים אבל שלמה עם הבחירות שלי על מה לוותר.
 
היו תקופות טובות יותר

שיכולתי לשמור על ילדים והתקזזנו וקבלתי אוכל ועזרה , ועד היום הם עוזרים לי הזוג הזה זה נתן לי תפקיד שך דודה ומשפחה נוספת שאוהבת ומסורה לי מאד אולי מהכתיבה שלי אוכל להרוויח כמה מעאות , אבל היום עם הירידה הירודה גם זה נפל מזלי שאני יודעת להסתפק במועט, לא צריכה הרבה , וככה שורדים בגדול
 
מסיבת ההפתעה שלי

זה מצחיק שעולים על מסיבות הפתעה ליום ההולדת , פעם הכינו לי מסיבת הפתעה ואני עשיתי להם חיים קשיים רציתי את יום ההולדת לבלות בחברתו של גבר ולשם כך התקשרתי עם ידיד בשם צבי וקבעתי איתו התכנון היה להפגש במוצאי שבת לבלות ערב בחוף הים והייתי רצינית בעניין , ואמי היתה המרגלת שלהם אותו השבת היא בקשה שנרד לטייל קצת למטה אז בקשה שנסור ולבית של אמא של חברה שלי בדרך כלל הינו יורדות לשם במוצאי השבת הם ישבו לשחק בקלפים ואני שחקתי עם הנכדות הקטנות עלינו הביתה לאכול צהריים ואז הגיע טלפון מבעלה כי חברה שלי לא מרגישה טוב ורוצה שאבוא אליה שאמא שלי בקשה לבוא איתי היה מוזר , לא אמרתי כלום מתברר שהם הקדימו את החגיגה כי פחדו שאצא ולא ידעו איך להשיג את הטלפון של הידיד הזה כי הם לא הכירו אותו , ואמי לא ידעה לארגן להם את הפון שלו היו שם חברה שלי שהיא כמו אחותי וכל המשפחה שלה אחי והמשפחה שלו והמשפחה המורחבת של החברה שלי היא הזמינה גם החבר שלי לשעבר, שדיי הרס לי את החגיגה למעשה באותו הערב נפרדנו לגמרי , רציתי שיצא מחיי אני רציתי את צביקה שיהיה שם עבורי , אבל הוא סרב לבוא וכמובן שלחוף הים לא נסענו באותו הערב היו סימנים שהם מתכננים כי בקשו ממני טלפונים של החבר לשעבר , והחברה שלי שהיא כמו אחותי ואני לא חשדתי בכלום , זו היתה מסיבת הפתעה לראשונה בחיי ואז הבנתי למה חברה שלי התעקשה להזמין אותי לסרט וכל מיני דברים משוטנים שקרו באותה השבת אבל התעקשתי שאני הערב יוצאת עם צ לחוף הים שנכנסנו לבית של חברה שלי ראיתי את כולם כל כך התרגשתי ממש רעדתי ,ולקח זמן עד שהגוף נרגע, מאז הם לא העיזו לעשות לי הפתעות כאילו אלא בקשו ממני להגיע והם ארגנו הכל אצל אמא של חברה שלי מאז שאמי נפטרה ירדתי פחות לבית של של ההורים שלה היה קשה לי עם הלבד, אחרי המשפחה החמה העוטפת לצערי אמא שלה חלתה בסרטן שאמי נפטרה והילדים טיפלו בה בבית עד שנפטרה אחרי יסורים קשים ההבית של ההורים היה כמו מתנ"ס לכולם בסביבה הם משפחה חמה ומלוכדת וזה היה כייף להשאב לתוכם אני אשמה שהקשר נותק כי הסתגרתי בבית שלי אנחנו עדיין בקשר , אבל יותר קשר טלפוני קשה לי ללכת עד הבית שלהם כיום , מתקשה בהליכה וכיום קשה לי עם האובדן של האמא המיוחדת שלהם זה היה עבורי כמו לאבד אמא שנית היא שעטפה אותי שאמי עזבה לבית האבות והאחים שלה דאגו לי כמו לאחות , וגם עזרו לי בבית שלי אני מוותרת על החגיגות ,חיה לי בשקט כי אחרי חגיגה יש המון דמעות בחודש הבא יש לי יום הולדת,השאלה אם אחגוג אותה נמצאת באויר איך הייתי רצוה לחזור ליום ההולדת ההוא של מסיבת ההפתעה באותה השנה התהפכו החיים ,עשיתי התקף לב ואמי אירוע מוחי ומאז החיים השתנו ללא היכר , שם התחילה הדרדרות של החיים
 
ויש אבירים בחיי

שנה שעברה הגשמתי משאלה מגיל 18 אחד מהגולשים בפורום של האלמנים והאלמנות לקח אותי לארוחת ערב לאור הנרות במסעדה והיה נחמד מאד הרגשתי שוב כת 18 , לקח לי שנים רבות להגשחים את המשאלה פרחתי מאושר בחברתו של האיש המדהים הזה הוא הוציא את הנסיכה שבי חזרה לאור לתקופה חדשה בחיי יודעת שהשנה זה בלתי אפשרי כי יש לו חברה משלו
 
למעלה