קו 48 : דימונה<>באר-שבע ;תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
קו 388 (או 386) : ערד<>באר-שבע ;תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
קו 384 (או בבוקר 385) : ערד<>באר-שבע ;קו 388 (או 386) : ערד<>באר-שבע ;
כ-45 KM,והתעריף במטרופולין,10.20 ₪.
נסיעות פנימיות באותו קו,בשתי ערים ביניהן מקשרתעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
יש שני תעריפי נסיעה במטרופולין בבאר שבע.נסיעות פנימיות באותו קו,בשתי ערים ביניהן מקשר
כשהתעריף זהה,3.40 ₪ בתוך באר-שבע ובתוך ערד.
מדובר על קו 388 המאסף בין שתי הערים,כשבערד מעבר לשעה 19:00 הוא מבצע פיזור בחלק משכונות העיר כשירות פנימי נוסף,ולא נכנס לתחנה המרכזית,אבל עוצר בקרבתה לפי הצורך.
ככל שידוע לי נסיעה בקו פנימי בערד (11,2,1 ו-12),המחיר הוא 2.80 ₪.
תודה על המידע!יש שני תעריפי נסיעה במטרופולין בבאר שבע.
האחד כפי שהצגת 3.40, אך כל קו שעובר את צומת בית אשל (מה שבאר שבעים מכנים כצומת דימונה), עובר כבר לקוד 2 שהוא עומד על 5 ומשהו ש"ח.
אותו הדבר בקווי אגד, נסיעה בתוך העיר עולה 5.70 אם אינ לא טועה ונסיעה לעמק שרה וחוצות להב עולה 6.90 ש"ח.
תעריף נסיעה עירונית במטרודן בבאר-שבע...,תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
נסיעה עירונית באגד באילת...,תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
ורק במרכז פראייריםנסיעה עירונית באגד באילת...,
התעריף הוא 4.90 ₪.
לא רק בגוש דן, גם בירושלים ובחיפה וזה הגיוניורק במרכז פראיירים
נסיעה פנימית עולה 6.90 ₪ באגד/דן/ מטרופולין/קווים
אין שום הגיון לשלם קנס לצורך איזון תקציבילא רק בגוש דן, גם בירושלים ובחיפה וזה הגיוני
שבערים ובמטרופולינים הגדולים מחיר נסיעה עירוני יהיה גבוה מבערים אחרות.
תעריף אחיד היכן?אין שום הגיון לשלם קנס לצורך איזון תקציבי
וחשבונאות מפותלת, צריך להיות תעריף אחיד מבוסס על פראמטרים קבועים
בהתחשב שקצת קשה לנסוע שעה וחצי באילתתעריף אחיד היכן?
האם לדעתך נסיעה עירונית באילת, בקרית שמונה או בבית שאן צריכה לעלות כמו נסיעה עירונית בתל אביב או בירושלים?
האם עבור נסיעה של שלוש תחנות בת"א צריך לשלםתעריף אחיד היכן?
האם לדעתך נסיעה עירונית באילת, בקרית שמונה או בבית שאן צריכה לעלות כמו נסיעה עירונית בתל אביב או בירושלים?
אם מחיר נסיעה עירוני ייקבע לפי מספר תחנותהאם עבור נסיעה של שלוש תחנות בת"א צריך לשלם
6,90 ? האם יש הצדקה שנסיעה בבקעת אונו או בפ"ת תעלה פחות מאשר מבקעת אונו לבני ברק או לר"ג או לת"א ? וכן הלאה וכן הלאה ?
אם מחיר נסיעה עירוני ייקבע לפי מספר תחנות
המערכת תהיה מסובכת מדי.
מחיר לפי מרחק מתאים לנסיעות בינעירוניות, פחות לנסיעות עירוניות.
אוטובוס זה לא מונית ספיישל עם מונה.
והדוגמה שנתת על בקעת אונו דווקא זו דוגמה למהלך איחוד תעריפים שכן בוצע.
אתה במקרה זה דווקא מציע פיצול מחודש של תעריפים.
כדי שהמערכת תהיה פשוטה יותר, משלמים על נסיעה בין יהוד לתל אביב אותו מחיר כמו בין יהוד לפתח תקוה.
מה שאתה מציע זה ליצור מערכת מורכבת ומסובכת של הרבה תעריפים שגם תחייב את הנוסע לומר מראש (בין אם לנהג ובין אם למכונה אוטומטית) באיזו תחנה הוא יירד.
יש עיוותים בתעריפים הקיימים ועיוותים צריך לתקן, אבל צריך למצוא את האיזון בין תיקון העיוותים לשמירה על הפשטות.
לשלם לפי מספר תחנות בנסיעה עירונית זה רעיון רע.
למיטב ידיעתי...,ורק במרכז פראיירים
נסיעה פנימית עולה 6.90 ₪ באגד/דן/ מטרופולין/קווים
אני לא חושב שבמשרד התחבורה סבורים שבירושליםלמיטב ידיעתי...,
התעריפים זהים בירושלים ובחיפה,כי המחשבה של משרד התחבורה שה"עשירים" גרים בערים הגדולות,וה"חלכּאים והנדכּאים" גרים בערי "הפריפריה",האם אפשר להסכים על זה?
הכל מובן...,אני לא חושב שבמשרד התחבורה סבורים שבירושלים
גרים "עשירים".
ירושלים היא אחת הערים העניות בישראל.
אבל ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בישראל ומהווה מטרופולין בפני עצמה.
באזורים העירוניים הגדולים מחיר נסיעה עירונית גבוה יותר.
ולגבי פריפריה - גם קיסריה, עומר וכפר הורדים למשל הם פריפריה.
אז לא, אי אפשר להסכים על זה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.