תעריפי נסיעה משונים בדרום...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
תעריפי נסיעה משונים בדרום...,

תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
 

אלון 58

New member
קו 48 : דימונה<>באר-שבע ;

תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
קו 48 : דימונה<>באר-שבע ;
כ-37 KM,והתעריף באגד 12.40 ₪.
 

אלון 58

New member
קו 388 (או 386) : ערד<>באר-שבע ;

תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
קו 388 (או 386) : ערד<>באר-שבע ;
כ-45 KM,והתעריף במטרופולין,10.20 ₪.
 

אלון 58

New member
קו 384 (או בבוקר 385) : ערד<>באר-שבע ;

קו 388 (או 386) : ערד<>באר-שבע ;
כ-45 KM,והתעריף במטרופולין,10.20 ₪.
קו 384 (או בבוקר 385) : ערד<>באר-שבע ;
ללא הקטעים לעין-בוקק ועין-גדי,אלא רק במקביל ל-386 ו-388,התעריף באגד הוא 19.00 ₪ (לפי אתר אגד).
 

אלון 58

New member
נסיעות פנימיות באותו קו,בשתי ערים ביניהן מקשר

תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
נסיעות פנימיות באותו קו,בשתי ערים ביניהן מקשר
כשהתעריף זהה,3.40 ₪ בתוך באר-שבע ובתוך ערד.
מדובר על קו 388 המאסף בין שתי הערים,כשבערד מעבר לשעה 19:00 הוא מבצע פיזור בחלק משכונות העיר כשירות פנימי נוסף,ולא נכנס לתחנה המרכזית,אבל עוצר בקרבתה לפי הצורך.
ככל שידוע לי נסיעה בקו פנימי בערד (11,2,1 ו-12),המחיר הוא 2.80 ₪.
 

olli3

New member
מנהל
יש שני תעריפי נסיעה במטרופולין בבאר שבע.

נסיעות פנימיות באותו קו,בשתי ערים ביניהן מקשר
כשהתעריף זהה,3.40 ₪ בתוך באר-שבע ובתוך ערד.
מדובר על קו 388 המאסף בין שתי הערים,כשבערד מעבר לשעה 19:00 הוא מבצע פיזור בחלק משכונות העיר כשירות פנימי נוסף,ולא נכנס לתחנה המרכזית,אבל עוצר בקרבתה לפי הצורך.
ככל שידוע לי נסיעה בקו פנימי בערד (11,2,1 ו-12),המחיר הוא 2.80 ₪.
יש שני תעריפי נסיעה במטרופולין בבאר שבע.
האחד כפי שהצגת 3.40, אך כל קו שעובר את צומת בית אשל (מה שבאר שבעים מכנים כצומת דימונה), עובר כבר לקוד 2 שהוא עומד על 5 ומשהו ש"ח.

אותו הדבר בקווי אגד, נסיעה בתוך העיר עולה 5.70 אם אינ לא טועה ונסיעה לעמק שרה וחוצות להב עולה 6.90 ש"ח.
 

אלון 58

New member
תודה על המידע!

יש שני תעריפי נסיעה במטרופולין בבאר שבע.
האחד כפי שהצגת 3.40, אך כל קו שעובר את צומת בית אשל (מה שבאר שבעים מכנים כצומת דימונה), עובר כבר לקוד 2 שהוא עומד על 5 ומשהו ש"ח.

אותו הדבר בקווי אגד, נסיעה בתוך העיר עולה 5.70 אם אינ לא טועה ונסיעה לעמק שרה וחוצות להב עולה 6.90 ש"ח.
תודה על המידע!
 

אלון 58

New member
תעריף נסיעה עירונית במטרודן בבאר-שבע...,

תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
תעריף נסיעה עירונית במטרודן בבאר-שבע...,
הוא 4.40 ₪,לשם השוואה עם נסיעה פנימית בקו בינעירוני של מטרופולין.
 

אלון 58

New member
נסיעה עירונית באגד באילת...,

תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
נסיעה עירונית באגד באילת...,
התעריף הוא 4.90 ₪.
 
לא רק בגוש דן, גם בירושלים ובחיפה וזה הגיוני

ורק במרכז פראיירים
נסיעה פנימית עולה 6.90 ₪ באגד/דן/ מטרופולין/קווים
לא רק בגוש דן, גם בירושלים ובחיפה וזה הגיוני
שבערים ובמטרופולינים הגדולים מחיר נסיעה עירוני יהיה גבוה מבערים אחרות.
 

אוהדא11

New member
אין שום הגיון לשלם קנס לצורך איזון תקציבי

לא רק בגוש דן, גם בירושלים ובחיפה וזה הגיוני
שבערים ובמטרופולינים הגדולים מחיר נסיעה עירוני יהיה גבוה מבערים אחרות.
אין שום הגיון לשלם קנס לצורך איזון תקציבי
וחשבונאות מפותלת, צריך להיות תעריף אחיד מבוסס על פראמטרים קבועים
 
תעריף אחיד היכן?

אין שום הגיון לשלם קנס לצורך איזון תקציבי
וחשבונאות מפותלת, צריך להיות תעריף אחיד מבוסס על פראמטרים קבועים
תעריף אחיד היכן?
האם לדעתך נסיעה עירונית באילת, בקרית שמונה או בבית שאן צריכה לעלות כמו נסיעה עירונית בתל אביב או בירושלים?
 
בהתחשב שקצת קשה לנסוע שעה וחצי באילת

תעריף אחיד היכן?
האם לדעתך נסיעה עירונית באילת, בקרית שמונה או בבית שאן צריכה לעלות כמו נסיעה עירונית בתל אביב או בירושלים?
בהתחשב שקצת קשה לנסוע שעה וחצי באילת
אך בהחלט אפשרי בירושלים ,חיפה וגוש דן.
 

אוהדא11

New member
האם עבור נסיעה של שלוש תחנות בת"א צריך לשלם

תעריף אחיד היכן?
האם לדעתך נסיעה עירונית באילת, בקרית שמונה או בבית שאן צריכה לעלות כמו נסיעה עירונית בתל אביב או בירושלים?
האם עבור נסיעה של שלוש תחנות בת"א צריך לשלם
6,90 ? האם יש הצדקה שנסיעה בבקעת אונו או בפ"ת תעלה פחות מאשר מבקעת אונו לבני ברק או לר"ג או לת"א ? וכן הלאה וכן הלאה ?
 
אם מחיר נסיעה עירוני ייקבע לפי מספר תחנות

האם עבור נסיעה של שלוש תחנות בת"א צריך לשלם
6,90 ? האם יש הצדקה שנסיעה בבקעת אונו או בפ"ת תעלה פחות מאשר מבקעת אונו לבני ברק או לר"ג או לת"א ? וכן הלאה וכן הלאה ?
אם מחיר נסיעה עירוני ייקבע לפי מספר תחנות
המערכת תהיה מסובכת מדי.
מחיר לפי מרחק מתאים לנסיעות בינעירוניות, פחות לנסיעות עירוניות.
אוטובוס זה לא מונית ספיישל עם מונה.
והדוגמה שנתת על בקעת אונו דווקא זו דוגמה למהלך איחוד תעריפים שכן בוצע.
אתה במקרה זה דווקא מציע פיצול מחודש של תעריפים.
כדי שהמערכת תהיה פשוטה יותר, משלמים על נסיעה בין יהוד לתל אביב אותו מחיר כמו בין יהוד לפתח תקוה.
מה שאתה מציע זה ליצור מערכת מורכבת ומסובכת של הרבה תעריפים שגם תחייב את הנוסע לומר מראש (בין אם לנהג ובין אם למכונה אוטומטית) באיזו תחנה הוא יירד.
יש עיוותים בתעריפים הקיימים ועיוותים צריך לתקן, אבל צריך למצוא את האיזון בין תיקון העיוותים לשמירה על הפשטות.
לשלם לפי מספר תחנות בנסיעה עירונית זה רעיון רע.
 


אם מחיר נסיעה עירוני ייקבע לפי מספר תחנות
המערכת תהיה מסובכת מדי.
מחיר לפי מרחק מתאים לנסיעות בינעירוניות, פחות לנסיעות עירוניות.
אוטובוס זה לא מונית ספיישל עם מונה.
והדוגמה שנתת על בקעת אונו דווקא זו דוגמה למהלך איחוד תעריפים שכן בוצע.
אתה במקרה זה דווקא מציע פיצול מחודש של תעריפים.
כדי שהמערכת תהיה פשוטה יותר, משלמים על נסיעה בין יהוד לתל אביב אותו מחיר כמו בין יהוד לפתח תקוה.
מה שאתה מציע זה ליצור מערכת מורכבת ומסובכת של הרבה תעריפים שגם תחייב את הנוסע לומר מראש (בין אם לנהג ובין אם למכונה אוטומטית) באיזו תחנה הוא יירד.
יש עיוותים בתעריפים הקיימים ועיוותים צריך לתקן, אבל צריך למצוא את האיזון בין תיקון העיוותים לשמירה על הפשטות.
לשלם לפי מספר תחנות בנסיעה עירונית זה רעיון רע.
 

אלון 58

New member
למיטב ידיעתי...,

ורק במרכז פראיירים
נסיעה פנימית עולה 6.90 ₪ באגד/דן/ מטרופולין/קווים
למיטב ידיעתי...,
התעריפים זהים בירושלים ובחיפה,כי המחשבה של משרד התחבורה שה"עשירים" גרים בערים הגדולות,וה"חלכּאים והנדכּאים" גרים בערי "הפריפריה",האם אפשר להסכים על זה?
 
אני לא חושב שבמשרד התחבורה סבורים שבירושלים

למיטב ידיעתי...,
התעריפים זהים בירושלים ובחיפה,כי המחשבה של משרד התחבורה שה"עשירים" גרים בערים הגדולות,וה"חלכּאים והנדכּאים" גרים בערי "הפריפריה",האם אפשר להסכים על זה?
אני לא חושב שבמשרד התחבורה סבורים שבירושלים
גרים "עשירים".
ירושלים היא אחת הערים העניות בישראל.
אבל ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בישראל ומהווה מטרופולין בפני עצמה.
באזורים העירוניים הגדולים מחיר נסיעה עירונית גבוה יותר.
ולגבי פריפריה - גם קיסריה, עומר וכפר הורדים למשל הם פריפריה.

אז לא, אי אפשר להסכים על זה.
 

אלון 58

New member
הכל מובן...,

אני לא חושב שבמשרד התחבורה סבורים שבירושלים
גרים "עשירים".
ירושלים היא אחת הערים העניות בישראל.
אבל ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בישראל ומהווה מטרופולין בפני עצמה.
באזורים העירוניים הגדולים מחיר נסיעה עירונית גבוה יותר.
ולגבי פריפריה - גם קיסריה, עומר וכפר הורדים למשל הם פריפריה.

אז לא, אי אפשר להסכים על זה.
הכל מובן...,
מה גם שמרחקי הנסיעה בערים אלה,לרוב הם גדולים,ובכל-זאת לרוב משיתים שם לאחרונה תעריף כמעט אחיד,מה שלא היה כלל עד יוני 2011.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה