תעריפי נסיעה משונים בדרום...,

מצב
הנושא נעול.

אוהדא11

New member
כבר מזמן נוכחנו שמדיניות התעריפים היא נעלם

תעריפי נסיעה משונים בדרום...,
ואני מניח ש"דפקטים" שאציג כאן קיימים בעוד אזורים,אבל מוצגים כאן כאלו שנתקלתי בהם בשבועיים האחרונים,פחות או יותר.
כבר מזמן נוכחנו שמדיניות התעריפים היא נעלם
אחד גדול ואין קשר בין תעריף אחד למשנהו בשום פראמטר.
החריג היחיד הוא התעריף הפנימי באילת, שם לא קיים מ.ע.מ.
 

אלון 58

New member
באילת אין מע"ם...,

כבר מזמן נוכחנו שמדיניות התעריפים היא נעלם
אחד גדול ואין קשר בין תעריף אחד למשנהו בשום פראמטר.
החריג היחיד הוא התעריף הפנימי באילת, שם לא קיים מ.ע.מ.
באילת אין מע"ם...,
אבל הוא עדיין גבוה מזה הנהוג בבאר-שבע ועוד יותר מאשר בערד ובערים קטנות יותר נוספות.
 

אוהדא11

New member
עיוותים אין ספור והכל באדיבותו של משרד האוצר

באילת אין מע"ם...,
אבל הוא עדיין גבוה מזה הנהוג בבאר-שבע ועוד יותר מאשר בערד ובערים קטנות יותר נוספות.
עיוותים אין ספור והכל באדיבותו של משרד האוצר
 

אלון 58

New member
וגם "באדיבות" משרד התחבורה...,

עיוותים אין ספור והכל באדיבותו של משרד האוצר
וגם "באדיבות" משרד התחבורה...,
זכור לי שגם בקטע הנסיעה בצפון,בקווי חיפה<>נהריה (271 ו-272),קטע של כ-30 KM,הקוד והתעריף זהים לאלה של אגד שבין ערד לבאר-שבע (45 KM),שזה כ-90% יותר מתעריף מטרופולין בקטע הזה (ערד<>ב"ש).
 

אוהדא11

New member
משרד התחבורה חותם על התעריפים אבל האוצר

וגם "באדיבות" משרד התחבורה...,
זכור לי שגם בקטע הנסיעה בצפון,בקווי חיפה<>נהריה (271 ו-272),קטע של כ-30 KM,הקוד והתעריף זהים לאלה של אגד שבין ערד לבאר-שבע (45 KM),שזה כ-90% יותר מתעריף מטרופולין בקטע הזה (ערד<>ב"ש).
משרד התחבורה חותם על התעריפים אבל האוצר
מתווה מדיניות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה