תעזרו למרזל הוא כמעט בפנים +2

ab138

New member
תעזרו למרזל הוא כמעט בפנים +2

אם תעזרו למרזל הימין השפוי בישראל יקבל עוד 2 מנדטים אם תתרשלו לעזור לו זה עובר לפאשיסטים מפצחי הגולגלות שייצרו עוד רבבות פליטים יהודים בארצם בכוחכם למנוע את זה - קצת תוותרו למרזל (חצי מנדט) ותקבלו עוד 2 לגוש הימין!!!!!!! בבקשה לא להפקיר את אנשי יו"ש לקלגסים הפאשיסטים שינפצו גולגלות ילדים וישליכו משפחות לעוני השפלה ולרחובות.... ואם תחתמו הסכם עודפים עם מרזל ותעזרו לו להיכנס - 3 מנדטים נוספים לגוש הימין בישראל ------ זה מה שיציל את הרבבות מפוגרומים אכזריים וקשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם נותר לכם שכל ולב מבעד לרצון לתפוס לעצמכם - תנסו לפעול ברצינות בנדון!!!!!!!!!!!
 

אבן 11

New member
אמורוסו

קודם כל מה שלומך ? תדע דבר אחד כמו שאתה שרוף על האיחוד ,כך גם אנחנו שרופים על מרזל. אתה תצביע טב ואנחנו מרזל. והכי חשוב שיהיה בהצלחה לשתי המפלגות הללו כי אסור לשכוח שכולנו משפחה אחת טובה.
 

אמורוסו

New member
אם כולנו היינו משפחה אחת טובה...

לדעתי היינו ביחד, אחי. אתה מבין, זה חלק מהבעיה. אנשים שמסכימים על הכל מצביעים למפלגות שונות כ"כ רבות במשך כ"כ הרבה שנים. זה רק בישראל יש כזו המצאה. כל אחד רוצה להיות בטופ, כל אחד רוצה להיות מס' 1 , כל אחד רוצה להיות מנהיג . כל אחד רוצה תשדירים, כל אחד רוצה שישמעו דווקא אותו. מרזל קליינר גוטמן מרים לפיד יובל נאמן גאולה כהן אביו של אריה אלדד ! לוינגר בא-גד רפול מודעי (מליכוד) מגן (מהליכוד) הרב מזרחי פורת מהמפד"ל ברשימה עצמאית -----כל אחד מאנשים אלו בשלב כזה או אחר, ועוד נוספים ורבים, רצו בנפרד ולא עברו את אחוז החסימה. זה מצב אווילי לחלוטין. אף אחד לא יהיה שמח יותר אם מרזל וחירות יקבלו שניהם 5 מנדטים. אבל מדוע כל בחירות צריך את המאבק הפנימי הזה בימין. אם הייתם רצים בלי תעמולה נגדית והכפשות אז ניחא, אבל כל האנרגיה הזו שהולכת לטמיון כבר מ-67 כל פעם - אף פעם אחת לא ביחד - מדוע צריך את זה.
 

ab138

New member
המצב שלמרזל 2 קולות ביד - לא להפיל

לכן אף על פי שהיה ראוי יותר להגיע להסכמה ולמפלגה מאוחדת אסור לתת לקלגסים 2-3 קולות רק בגלל עיקרון אידיוטי!!!
 

ab138

New member
אני רוצה למנוע פוגרומים בכל מחיר!!!

אני מגוש דן - לא מתנחל לא חבר בשום קבוצה לא בני עקיבה ולא אחרת אינני מוכן שרבבות משפחות ישראליות טובות, שאתם קרובים אליהם ממש, יהרסו להם חייהם בגלל הזייה פאשיסטית של איזה בובה אמריקנית מטומטמת! ולכן אני אומר לכם ללכת בחשיבה פוליטית חדה וברורה שמטרטה הראשונה לעצור הרס החיים של רבבות! מסירת שטחים לחמאס היא תביא מלחמה רצחנית שיהרגו אלפים בה. וגם להרוס מראש חיים של משפחות לחינם ?! זה טירוף!!!!! והכול בגלל אנשים לא ראויים שבגלל אינטרסים של בעלי הון ומעצמות, קונים להם השלטון בישראל! המצב היום שלמרזל כ 2 קולות אם לא עוזרים לו להכנס הקולות הולכים ישר לאלה שיפוצצו האחים שלכם במכות ישדדו רכושם ויזרקו אותם לרחובות לעוני והשפלה! הפתרון פשוט!!!!!!!!!!! לעזור למרזל לעבור, לחתום הסכם עודפים האיחוד - מרזל וככה הצלתם 3 מנדטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מי שרוצה לחיות בסיסמאות ולתת לאחיו להזרק לרחובות - הוא טיפש או רשע את מי זה מעניין אם לאיחוד יהיה עוד ח"כ אם המחיר 2-3 מנדטים שבורחים לשמאל הפשיסטי אין לכם רחמים על האחים חברים ומשפחות שלכם עצמכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ab138

New member
מרזל מתקרב לחתום הסכם עודפים !!

אם לא חתמתם על הסכם עודפים זה הזמן
 

אבן 11

New member
מה בולשיט?

האיחוד חייב לעשות הסכם עודפים, עדיין לא מאוחר. שייעשה עם מרזל , מה יש לו להפסיד? אם מרזל יעבור אז האיחוד בסיטואציה מסויימת יכול להרויח עוד מנדט, ואם לא יעבור אז הוא לא ניזוק. חבל על דאבדין.
 

The Fading

New member
אמרוסו,אתה לא מבין הכי גדול

בפוליטיקה ולא בא"י. יובל נאמן וגאולה כהן היו בתחיה ביחד. הליכודניקים היו בליכוד. מאז67 ? למה לא מלפני 48 ? תשים לב שהאיחוד לא רצו את מרזל והעדיפו את המפז"ל שישבו עם שרון ובגדו בא"י והסיתו נגד הנוער שהיה בגירוש ובעמונה. קליינר הוא המוסחת אם כבר שעבר 4 מפלגות לא מרזל. תפסיק להסית נגד יהודי יותר טוב מרוב חבריך הדתיים המזוייפים שמסרו את הארץ שלך לערבים. בא גד היה במולדת אגב שכחת ? לוינגר לא מובן למה הוא רץ לבד. כל האנשים האחרים לא קשורים לעניין שאין מולדת או איחוד אלא רשימה שהשתלטו עליה דתיים מושחתים כמו אורלב ויהלום. בקיצר,רק מרזל.
 

אמורוסו

New member
טיפש....

אני מתכוון לאנשים שפילגו. אותם ליכודניקים שהזכרתי רצו ברשימות נפרדות, אבל זה היה לפני שנולדת כנראה. מרזל הוא חרדי אנטי ציוני שרק הזיק לימין וזגזג בלי סוף. מרזל הוא אסון לעם ישראל ולארץ ישראל. בקיצור רק טב.
 

The Fading

New member
ילד,נולדתי הרבה מאוד לפניך

מרזל זיגזג ? קולות של ליכודניקים זה פיצול הימין ? הליכוד לא מפלגה ימנית לידיעתך. איזה זיגזוג בתור חרדי אנטי ציוני ? לגור בחברון זה אנטי ציוני ? רק טב יביא הרבה רע.
 

אמורוסו

New member
ילד, אתה נולדת עשרות שנים אחריי

מרזל זיגזג - הוא תמך ביהדות התורה קודם. ואם אתה לא יודע, הוא ניסה לחבור לאורלב ולאיחוד הלאומי. אז איך בדיוק אורלב שמאלן אם הוא רצה להיות איתו ? כן הוא אנטי ציוני, הרבה חרדים ישבו בחברון, מה זה קשור. יש חרדים בכל הארץ והם רובם אנטי ציוניים. טב יביא טוב.
 

The Fading

New member
מתי זה קודם ? תמך מבחוץ ?

מעניין כי הם אף פעם לא שמו אותו ברשימה שלהם. הוא ניסה לחבור לאורלב ? הוא ניסה לחבור לאיחוד. להזכירך שהאיחוד קיים שנים ואילו האיחוד עם זבולון רע-לב קיים פחות מחודש. מאז 67 שחברון שוחררה ישבו שם חרדים ציוניים. חרדים רובם אנטי ציוניים ? מאיפה לקחת את זה ? טב יביא טוב ? רע-לב יביא רוע לב !!!
 

אמורוסו

New member
העדה החרדית אנטי ציונית במהותה

זה הרעיון שלה במקור. הם התקרבו למדינה חלקם, חלקם לא. מרזל ניסה להתאחד עם האיחוד לאחר החיבור עם אורלב, הוא ניהל מו"מ משותף. אין לי ספק שמרזל עצמו אינו אנטי ציוני במובן הרגיל של המילה, אבל הרעיון של המפלגה שלו אנטי ציונית מאוד.
 

The Fading

New member
מפלגה אנטי ציונית ?

עידוד הגירה של ערבים ומדינה יהודית זה אנטי ציוני ? מרזל ניסה להתאחד לפני.למה אתה משקר ? לך תלמד בבי"ס שוב פעם מה זה ציונות ותחזור לפה.
 

אמורוסו

New member
אתה מתכחש שוב לעובדות או סתם בור

מרזל ניהל מו"מ עם אורלב בעת המו"מ להצטרפות לאיחוד אם לא ידעת. וכן , מרזל שנגד השירות הצבאי של חיליים דתיים וכו' הוא אנטי ציוני.
 
למעלה