תעודת בגרות...

The Guardian17

New member
תעודת בגרות...

איך מופיעה תעודת הבגרות כשמקבלים אותה? ציון הגשה, ציון בגרות ומשכולל? האם הממוצע משתנה בגלל יח"ל? (לא מצאתי במאמרים, אז אני שואל) בתודה
 
רק ציון משוכלל (לפחות ככה זה היה פע

ם). בקשר לשאלה השנייה, לא בטוח שהבנתי, הכוונה אם למס' שונה של יחידות יש השפעה שונה על הממוצע? כן.
 

דניאל101

New member
../images/Emo26.gif ../images/Emo118.gif

במקצועות שעושים כמה בחינות (במו מתמטיקה, הסטוריה, מחשבים, פיסיקה...) רשום ציון בכל בחינה וציון כולל? או רק את הציון הכולל?
 
מופיע רק ציון אחד../images/Emo29.gif

ממוצע של על החמש (או כמה שזה לא יהיה) יחידות
 
כולל?!../images/Emo29.gif

מופיע רק ציון אחד ליד כל מקצוע ממוצע של המגן,של הבגרות,של מספר היחידות של מה שלא תרצו יש ציון אחד וזהו
 

adi777

New member
../images/Emo165.gif../images/Emo26.gif../images/Emo166.gif

אוייש! התכוונתי כולל=מכיל הכול..יצא לא ברור.. שינית חתימה! <שיר עצוב החלט, בכיתי בגללו בטקס..
>
 
למעלה