תסלחו לי ....

למה מה היה בזמן הראשון?../images/Emo2.gif אני לא

פה
אבל אני יודעת שיש עכשיו הרבה קסם פה
 

קרוואלה

New member
ערב טוב שוש.....

קסם???? איפה בדיוק את רואה פה קסם??. מה שאני רואה פה בזמן האחרון זה הרבה כאסח... הרבה צביעות....ויותר מידי דייסה שמתבשלת... מיכוון שידוע לכול מי שמכיר אותי שאני לא יודעת לסתום ת'פה כשמשהו מציק לי <למרות שמאוד התאפקתי להתעלם ממה שקורה פה בזמן האחרון> נדמה לי שכולם או רובם פה טעונים ובמקום לסגור דברים בדרכים מכובדות נפתחות פה מלחמות. לא אחת נמחקו פה שירשורים ע"י טאק כי הם לא היו לעיניין... ואני מצדיקה את טאק שמה שלא הולם את הפורום צריך להימחק. אבל משום מה יותר מידי שירשורים נמחקים פה. מעניין למה??. ותחשבו על זה.
 
חזרתי היום מהעדרות בת שבועיים

וגם אני קיבלתי איזה מסר ממישהי , נדמה לי בלו אייז, שהיא עוזבת את הפורום, כי משהו נמחק, ואני רוצה לומר לך משהו קראוולה, אולי לבקש....... הייתי בפורום אחר וראיתי מה ריבים עשו לו. אני לא מתערבת בשום דבר. לא רוצה. לא רוצה לדעת וזהו. הגולשים פה [למעט אידין שהוא עדיין יונק לדעתי] הם אנשים מבוגרים, ואם יש ביניהם אי הבנות, הם יכולים לפתור אותן זה עם זה בלי לפתוח את כל סיפור המעשה בפורום, או לשלוח מסרים לכל גולשיו. גם אני התבגרתי, גם אני נהגתי לפתוח כל ג'וק על שולחן המנתחים של הפורום, וזה עבר לי, כי למדתי שזה לא מוסיף מאום. בכל אופן, ייתכן שאת מתכוונת גם למסרים שאני כתבתי וטאקילה מחקה. אני חושבת שעשתה בצדק רב. אבל גם אם לא הייתי חושבת כך, היא המנהלת של הפורום הזה וזהו. לא טוב? לא כסף. כן טוב? אחלה, אנחנו פה. ערב טוב [הלכתי לבלוע אקמולי]
 

קרוואלה

New member
תרשי לי לתקן אותך...

היא נחסמה... ולא היא לא חברה שלי... ואין לי שום כוונה לסנגר עליה... אין לי שום כוונה לחנך פה אפ אחד... כול הכוונה שלי היא לנסות ולשמור על אחווה.... לא יודעת מה מחקה טאק או לא מחקה אין ולא הייתה לי כוונה ללמד את טאק את עבודתה.. נכון מן הראוי שדברים יסגרו במקומות הראוים לכך אבל זה לא כך משום מה כול אחד מוצא לו את הפורום כמקום נוח להתנצחויות.. וזה לא פייר לגביי שאר החברים פה. המקום אמור להיות מקום מנוחה לנפש לראש ... ובמקום זה המקום הפך למעין"שדה קרב" ותאמיני לי אני עוד עדינה בניסוחים שלי.. לך אולי קל ונוח להגיד לא טוב לא כסף... לי כאחת שעשתה סיפתח לפורום הזה כואב לראות דברים כאלה... כן תתפלאי אבל כואב.. תרגישי טוב חמודה
 

טאKילה

New member
קארולה באת על תקן בורר?

הגיע הזמן שתביני שכשאני מחליטה לחסום או למחוק הם משיקולים מוצדקים. אני לא אמורה להתיעץ במועצת חכמים. אם מישהו רואה בזה עוול יש פורום תפוז משוב שם ניתן להתלונן נגדי. בפורום שלנו לא אתן לשום שיח קוצני לגרום לכותבים לדמם על לא עוול, גם לא לי. מקווה שזה ברור! ערב טוב
 

קרוואלה

New member
בורר???

ככהזה ניראה לך???? כאילו אם למישו איכפת ממה שקורה פה והוא מביע את דעתו זה הופך אותו לבורר?? תקראי שוב את מה שכתבתי מלכתחילה אמרתי שאין ולא הייתה לי כוונה ללמד אותך איך לנהל את" הבייבי "שלך אני רחוקה מלהחזיק מעצמי מועצת חכמים...ולא זו הייתה כוונתי. תפוז משוב?לרמות כאלה הגענו?? מה קרה בבית לא ניתן לכבס כביסה מלוכלכת?. אני אחת מחברי הפורום ומרגישה שדברים מתנהלים פה בצורה שלא נעימה לי.. מצטערת אם הרשתי לעצמי להביע דעה. גמני כמוך לא מחפש שמישו ידמם פה.... בטח לא על לא עוול בכפם.. כןכן הכול ברור לי...אני רק לא יודעת אם לצחוק או לבכות עכשו... אחלה ערב
 

טאKילה

New member
קרוואלה הכפתיות?

מעניין שאת מגיעה עם כזו הודעה וקוראת לזה איכפתיות. בפורום הזה אין מכונת כביסה גם במסרים, את הכביסות תכבסי בתפוז משוב. אני לא אמורה להצטדק לפני אף אחד, אני כאן מנהלת ואני מחליטה איך יראה הפורום. אם משהו לא לרוחך תמיד ישנה כתובת להתלונן, אני כפופה להנהלת תפוז, אם יש בי דופי אין בעיה יקחו לי ת'מפחות. ערב נעים וקריר לך
 

קרוואלה

New member
יודעת מה ...

תקראי לזה איך שניראה לך. תאמיני לי זה איכפתיות נטו . מי חיפש שתצדטקי? מי בכלל הפנה איזו אשמה כול שהיא כלפייך? טאק תקראי מה שכתבתי ...נכון את מנהלת את מחליטה.. אבל תקני אותי אם אני טועה ...מותר לנו להביע דעה לא? מותר לנו להעיר על מה שלא ניראה לנו ? לי אישית לא נעים עם מה שקורה פה בזמן האחרון.. אז נכון אני פשוט יכולה לא להיכנס לפה...אבל מה לעשות שיש לי פה חברים שאני אוהבת מה לעשות שנקשרתי למקום...
 

טאKילה

New member
תגידי לי קרוואלה

אם אני שואלת כותבת בפורום שאלה שיש בה על מעשיה כלפי חברי פורום וכלפיי והתשובה שלה למנהלת הפורום, "לא שווה תגובה" דהיינו אני לא שווה תגובה. לאחת כזו אין מקום בפורום הזה. הנה קיבלת הסבר וזה רק על קצה המזלג. אנילא חונקת דעות, מי שבא ליצור כאן מהפכה לא ימצא כאן כורסא להתרווח. את לא היחידה שקיבלה ממנה מסר מסית, אני מודעת למסרים האלה מזמן, היא חיה בסרט שחבריי יצאו נגדי. אבל אותך היא הצליחה להוליך שולל...כיפאק לפעמים זה מצליח לה, לא תמיד!
 

קרוואלה

New member
שלא תעיז......

גם לא בצחוק לחשוב שמישו הסית אותי נגדך... תודה וואלה תודה לך.. אם כך את מכירה אותי עצוב וחבל.. אמרתי ואני חוזרת תמחקי תחסמי תעשי מה בא לך זה שלך תעשי בו כרצונך זו לא הנקודה שלי... כול טענתי היא לגביי הכיסוחים שרצים פה השירשורים המגעילים שמתנהלים פה. מצידי שיחנקו אחד את השני במסרים זה לא עיניני.. וסוד קטן "החברים שלך" כמו שאת קוראת להם... הם לא כאלה נשמות טובות. שוב אין לי דבר ולו חצי דבר נגדך ואם היה לי משו כזה בטח שלא הייתי פונה אלייך על גבי הפורום
 

קרוואלה

New member
אגב.....

שמת לב שלא פניתי אלייך אישית ... אלה לכול חברי הפורום בשאלה פשוטה ... מעניין מה קרה כולם נדמו... ואני עוד יאמין שאין להם דעה בנושא<תרשי לי לחייך>
 

טאKילה

New member
קרוואלה...

אני בוררת את חברי כמו שבוררים פנינים איכותיות, כל מי שנמצא בסביבה שלי הם הנבחרים אני מבקשת לא הטיל דופי על חבריי, הם יקרים לי. ודיי התעוררתי לא מזמן בא לי לגלוש בכייף שיהיה ערב קסום לכולםםםםםםםםםםם
 

קרוואלה

New member
תהני לך עם "חברייך"........

אני מבחינתי סגרתי את הרומן שלי עם הפורום הזה. ושוב לא בגללך. גלישה נעימה לך וניפגש שם.
 

טאKילה

New member
../images/Emo51.gif

ואני לא טורקת דלת אחריך. את בחירתך עשי את. שיהיה לך רק טוב
 
למעלה