חזרתי היום מהעדרות בת שבועיים
וגם אני קיבלתי איזה מסר ממישהי , נדמה לי בלו אייז, שהיא עוזבת את הפורום, כי משהו נמחק, ואני רוצה לומר לך משהו קראוולה, אולי לבקש....... הייתי בפורום אחר וראיתי מה ריבים עשו לו. אני לא מתערבת בשום דבר. לא רוצה. לא רוצה לדעת וזהו. הגולשים פה [למעט אידין שהוא עדיין יונק לדעתי] הם אנשים מבוגרים, ואם יש ביניהם אי הבנות, הם יכולים לפתור אותן זה עם זה בלי לפתוח את כל סיפור המעשה בפורום, או לשלוח מסרים לכל גולשיו. גם אני התבגרתי, גם אני נהגתי לפתוח כל ג'וק על שולחן המנתחים של הפורום, וזה עבר לי, כי למדתי שזה לא מוסיף מאום. בכל אופן, ייתכן שאת מתכוונת גם למסרים שאני כתבתי וטאקילה מחקה. אני חושבת שעשתה בצדק רב. אבל גם אם לא הייתי חושבת כך, היא המנהלת של הפורום הזה וזהו. לא טוב? לא כסף. כן טוב? אחלה, אנחנו פה. ערב טוב [הלכתי לבלוע אקמולי]