תסכית רדיו - הרוח בערבי הנחל

הזרה 111

New member
תסכית רדיו - הרוח בערבי הנחל

https://www.youtube.com/watch?v=r-3d8ujr59k
 

הזרה 111

New member
בתוכנית לאם ולילד שודרו סיפורים שנחשבו:

"ליצירות מופת בסיפורת הילדים העברית והמתורגמת. חלק מהסיפורים הוקראו כפי שהם ואחרים הומחזו לתסכיתים. בין הסיפורים שסופרו בהמשכים נכללים: "ניסן ורחמים משיכון ב'" של רעיה בלטמן, "מפינקסו של הגמד סיפורון" (טובה הרשקוביץ), סיפורי החתול הג'ינג'י ("Les Contes du chat perché") של מרסל איימה, מסע הפלאים של נילס הולגרסן של סלמה לגרלף, "הרפתקאות ויפללא" של אנני שמידט, גילגי של אסטריד לינדגרן, משפחת החיות המוזרות של טובה ינסון, "קרשינדו ואני" (הסיפור "כל מה שהיה אולי וכל מה שקרה כמעט לקרשינדו ולי" של דבורה עומר), "אורי" ו"אליפים" מאת אסתר שטרייט-וורצל, "סיפורי הדוד רמוס" של ג'ואל צ'נדלר האריס, גבעת האירוסים השחורים ו"רון וג'ודי" שניהם של יצחק נוי, "אל עצמי", פינוקיו, לה לה, קוקי חבקוקי, צ'יטי צ'יטי בנג בנג (איאן פלמינג), הקומדיה האנושית (ויליאם סרויאן), דו־קרב (דויד גרוסמן) ו"לאן נעלם קפיטן קוק".
&nbsp
סיפורים פרי עטם של גלילה רון־פדר-עמית, דבורה עומר, נורית זרחי, יצחק נוי ואחרים הושמעו בהמשכים, ואחר כך יצאו לאור כספרים. הסופר דויד גרוסמן החל את דרכו כמגיש, מספר וכותב בתוכניות הילדים; חלק מן התסכיתים הגיש גרוסמן במשותף עם אריה אלדד, לימים פרופסור לרפואה וחבר כנסת. הסופר אלון חילו החל את דרכו בכתיבה בסדרת התסכיתים "עמדת מפתח" שכתב בהיותו נער בן 15.
&nbsp
במסגרת הפינה "טוב לכתוב", הוקראו סיפורים ושירים פרי עטם של המאזינים."
&nbsp
"התוכנית לאם ולילד" או בשמה היותר מאוחר "לַבָּת, לַבֵּן, וּלְמִי שמִּתְעַנְיֵן" הייתה תוכנית רדיו יומית ששודרה ברשת א' של קול ישראל בשנות השישים, השבעים והשמונים, משעה 2:10 בצהריים. קודם לכן נקראה התוכנית "פינת הילד".
התוכנית התחילה בפינה "לילדים הקטנים" (מהגיל הרך ועד לגילאי כתה א'), ולאחר מכן "לילדים הגדולים". התוכנית הייתה חלק ממקבץ התוכניות היומיות לילדים, שכלל גם את מגזין הילדים חתול בשק, ששודר שלוש פעמים בשבוע. אחת לכמה ימים שודרה במסגרת התוכנית לילדים תוכנית החידונים של שמואל רוזן "בארץ הלמה" שהותאמה לבני הנוער." (ויקיפדיה).
&nbsp
קישור: http://onegshabbat.blogspot.co.il/2013/12/blog-post_18.html
 

יעלקר

Well-known member
מנהל
הזרה אני זוכרת שהייתי מחכה לשמוע את התוכנית ''פול

&nbsp
טמפל'' והייתי מרותקת. הרדיו היה קטן מאוד אבל זה היה היחידי שהיה בבית אז.
&nbsp
הדמיון עבד שעות נוספות, ההקשבה היתה מלאה .....נוסטלגיה במיטבה
&nbsp
לא רק אני....https://www.youtube.com/watch?v=0fEWZ4jADao
&nbsp
פול טמפל, פרק שמיני ואחרון. http://www.mesaper.co.il/Screens/Story.aspx?ID=20dec6e8-6360-42f8-9a63-9a6789f136ff
&nbsp
&nbsp
 
למעלה