תנאי רווחה בהייטק

ipv6

Member
יש בכתבה הזאת אייטם אחד מעניין

והוא האפשרות (אולי) שקיים קשר בין ביבי למימון הזה בגלל החברות של הילדים. את זה (אולי) צריך לחקור.

מעבר לזה, מדובר בבעיטה ממרחק 7 מטר של התקשורת לשער הריק של נתניהו. ילד טיפש שהוקלט כנראה תקופה ארוכה וחימש בצורה אפקטיבית את התקשורת נגד אבא שלו, שגם ככה חוטף.

יש המוני אנשים נורמטיביים שהתבטאו בצורה הזאת (שוב למעט ה"אבא שלי סידר לשלך 20 מיליארד..") בגיל צעיר בתקופת הרווקות. הביקור במועדונים מהסוג הנ"ל לא מוסיף לו כבוד כמובן ובאמת חבל שכסף של המדינה הולך לאבטח אותו מבלה במקומות כאלה, אבל שוד הקופה הציבורית \ מיסים מיותרים \ כניעה לועדי עובדים הרבה יותר מעניינים אותי מקלטת של הבן שלו שמראה בעיקר כמה הוא טיפש וילד..

LET THE FLAME WARS BEGIN
 

hadooper

New member
אני משוכנע שזה יותר גול עצמי של התקשורת... :)

ואגב, לגבי "שוד הקופה הציבורית", יש לי תחושה שדווקא ממשלות ה"ימין" לדוריתיהן היו אלה שתדלקו את הפרזיטים, עובדי המדינה וחגיגת הפנסיה התקציבית, בעוד שהעלו מסים דווקא לשכבות החזקות והמבוססות יותר. להבדיל למשל מתקופתו של לפיד כשר אוצר, שבה לא זכור שעלה המיסוי במדרגות המס של מהנדסי ההייטק.

לגבי עלויות האבטחה, אני אכן מסכים שעל בילויים, עליו לשלם מכיסו או עם השתתפות מסויימות בהוצאות. זה שהוא לא עובד או מועסק וצורך שירותי ליווי יקרים, רק מעיד על תרבות אכילת החינם שהנחילו לו הוריו. לא שיש בעיה עם כך שמדובר בשירותי ליווי, שכן חופש הפרט הוא ערך מאד חשוב (למרות שגם בכך יש מספיק גורמים בממשלה הנוכחית שוודאי היו חולקים עליי, עיין "איילת שקד").
 

ipv6

Member
אני חושב שזה מביך בשביל ביבי

והוא היה מעדיף שהכתבה הנ"ל לא תתפרסם.
אבל הנקודה שמחזיקים את הכתבה הזאת בכותרות עושים ממנה טררם ומציגים כאילו נחשפה פה עוד שחיטות \ ביזוי נשים \ הדחה לזנות יאדה יאדה וזה שוב סיקור תקשורתי לא הוגן.

השאלה אם לאבטח אותו היא שאלה מקצועית לגורמי אבטחה, הסיכון מול העלות. אם הוחלט לאבטח אני לא יודע אם יש לו (לילדון) סמכות בכלל לוותר על האבטחה.

אני לא חושב שביבי נמצא בשלטון בשביל להעשיר את הכיס שלו, הוא עשה את זה מספיק עד עכשיו בין אם בצורה חוקית ובין אם לא. אפשר להתווכח אם טוב למדינת ישראל או לא אבל כאינדבידואל אני בטוח שאם היה מפסיק להיות ראש ממשלה, יכל בקלות להרוויח הרבה כסף מהרצאות וניצול הקשרים שצבר.
כבר עכשיו יש לו באזור ה40 מיליון שקלים..
 

vinney

Well-known member
למה זה לא הוגן?

מראים את הבן של ראש הממשלה מבלה בחברות קרובה עם הבן של מי שמרוויח המון ממעשיו של ראש ממשלה (וזה אובייקטיבי!) ובלי שום בושה מדבר על זה. למה זה לא הוגן?
&nbsp
נכון שהילד טיפש, אבל זה לא אומר שאין דברים בגו.
&nbsp
״כבר עכשיו יש לו 40 מליון שקל״ - איך אתה יודע? ואיך למי שעובד במשכורת ממשלתית מאז שנות ה80 יש 40 מליון שקל? להזכירך לביבי יש קריירה ארוכה עוד מאז שהיה שגריר באו״מ בשנות ה80, והוא לא הפסיק להיות בפוליטיקה מאז, בניגוד לאהוד ברק. ההשקעות של שר/ראש ממשלה נמצאות בנאמנות. הוא לא פרסם שום ספר יוצא דופן כמה שידוע לי. מאיפה יש לו 40 מליון שקל? ירש מאבא הפרופסור?
 

hadooper

New member
הוא מחזיק כמות נכבדת של נדל"ן, שדאג לנפח במדיניות שלו...

 

vinney

Well-known member
כמה נדלן אפשר לקנות מהמשכורת של מפק"צ בסיירת?

ועוד מזונות לילדה, לרצות פעילים במרכז הליכוד... לא יודע, לא נשמע לי "נקי".
 

hadooper

New member
אמממ...

זה עיקר העניין במדיניות שלו... שפעם הנדל"ן לא היה כה יקר...
 

vinney

Well-known member
הבית שלו בקיסריה עולה 40 מליון?

כי ההשקעות אמורות להיות בנאמנות עיוורת. הוא לא יודע איפה הכסף שלו מושקע - בדיוק כדי שלא יוכל לנווט מדיניות לצרכים פרטיים שלו.
 

ipv6

Member
ההון של ביבי

http://www.forbes.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=EIMK
לקוח מפה. אין לי מושג איך הוא עשה אותו.

אני טוען שהכוונה שלו בכל ענייני הגלידות\ריהוט גן\שמפניות לא הייתה להתעשר מזה. יכול להיות שעשה הון משחיטות אמיתית בעבר, אבל המון כותרות שמקבלות פוקוס בתקשורת, ככל הנראה סתם רשלנות\יחס מזלזל כלפי תקציב המדינה ולא רצון אמיתי לקחת כסף של משלם המיסים לכיס שלו..
 

vinney

Well-known member
וודאי שהוא לא התעשר מגלידות או מיחזור בקבוקים


אלה סתם פירורים של אנשים קמצנים.
&nbsp
במאמר טוענים שהוא הרוויח את הכל בשנתיים של כהונת ברק (אז אכן פרש מהפוליטיקה, שכחתי מזה). מעניין מה ולמי היה לו כל כך חשוב להגיד שהוא הרוויח מליוני שקלים מהרצאות...
 

ipv6

Member
לגבי הקשר בין הילדים

אני חושב שאם היה פה סיכוי למשהו פלילי שאפשר להוכיח, חברת החדשות, עם כל הריר על השפתיים לנגוס בבשר חי של ביבי, היו שומרים את זה בשקט ומעבירים למשטרה שתערוך חקירה סמויה. אולי זה אפילו קרה והחקירה לא הולידה שום דבר אז לפחות ניסו להביך אותו.

כל העיסוק הוא ב"שידול לזנות" והפיקנטריה בכמה מועדני חשפנות הוא (הבן! לא ביבי!) היה ומתי. שיעשו תחקיר אם יש קשר בין האבות ואם זה השפיע על מתווה הגז, אבל התקשורת כרגיל עסוקה בצהוב והפיקנטי.
 

vinney

Well-known member
זה לא תפקידה של התקשורת לשמור דברים בשקט

אני בטוח שיש לא מעט חקירות סמויות נגד ביבי, בנוסף על החקירות הגלויות שאנחנו כבר יודעים עליהן. לא מן הנמנע שההקלטות האלה הועברו למשטרה (וגם אם לא - במשטרה גם יש טלויזיות). זה לא סותר את הצורך בפרסום ובהצפה של הדברים האלה.

וסלח לי, אבל אם הבן של ביבי יודע לשפוך טונה של אשפה על הילדים של אולמרט - שלא יתפלא אם הוא עצמו נמצא תחת זכוכית מגדלת. הוא לא קטין, הוא שם את עצמו מתוך בחירה בתור אישיות ציבורית - שיתמודד. על הבת של ביבי שמעת? לא. היא לא מפיצה שטויות בפייסבוק או שופכת ארס על אחרים - אז גם עליה לא בדיוק מסתכלים. גם הבן השני כנארה ששומר על פרופיל מספיק נמוך. אז שיאיר יתמודד אם הוא רוצה להיות העמרי שרון הבא.
 

hadooper

New member
תקשורת צהובה איומה לא פחות מפוליטיקה פופוליסטית....

 

vinney

Well-known member
מה הבעיה שלכם עם התקשורת? הם דיווחו על משהו שקרה. זה תפקידם.

לא מעניין אותך? על תקרא.
&nbsp
כל השטויות של הימין בימנו על "fake news", תקשורת פופוליסטית, ושאר מרעין בישין נועדו רק לדבר אחד: להשתיק ביקורת. הבעיה היא לא שדיווחו על זה שבן של ביבי משחק בזונות עם הבן של מימון, הבעיה היא שהבן של ביבי והבן של מימון הם חברים קורבים בלי שום קשר הגיוני פרט לקשר בין אבותיהם.
&nbsp
האשמה היא לא בתקשורת שדיווחה על זה. הם לא שיקרו על כלום ולא המציאו שם דבר יש מאין.
 

ipv6

Member
אם אתה חושב שביבי

זוכה לסיקור תקשורתי הוגן, במיוחד מקבוצת ידיעות אחרונות (טמקא וכו'), אז אין טעם לדיון בכלל.
כדי להתווכח צריך בסיס משותף שאפשר להסכים עליו.
 

vinney

Well-known member
מה זה "הוגן"?

הבסיס המשותף הוא עובדות. האם הדברים קרו? הדברים אכן קרו. האם ההקלטה מזויפת? ההקלטה לא מזויפת. עד כאן יש ויכוח? אני מקווה שלא.
&nbsp
אתה טוען שלפרסם משהו שמעיד על קשר בין הון לשלטון והקרבה בין ראש הממשלה לבין קובי מימון בזמן שראש הממשלה פעל לטובתו של מימון זה "לא הוגן"? למה זה לא הוגן?
 

hadooper

New member
זה לא עניין של סיקור תקשורתי אלא עניין של הזכות לפרטיות...

אם כל הכבוד, העניין הציבורי בכל הנוגע לענייניהם האישיים של בני משפחתו של ראש הממשלה או כל נבחר ציבור אחר, בעיניי, אינו עולה על זכותם לפרטיות. לכל הפחות, במדינת חוק מתוקנת...

חוץ מזה, לדעתי נבחר ציבור אמור להימדד בביצועיו ובתוצרים שמצופה ממנו לספק ולא מקצועי לשפוט אותו לפי דברים אחרים, ייצוגיים ככל שיהיו.
 

vinney

Well-known member
כאמור, הוא בחר לשים את עצמו תחת זכוכית מגדלת

יותר מזה, במקרה הספציפי הזה העניין הוא לא (רק...) ההתנהגות הקלוקלת של ה"בן של" (זוכר את הבן של שר האוצר לשעבר שעשה תאונת דרכים תוך נהיגה בשכרות?), אלא העדות שלו על היחס בן אביו ראש הממשלה לבעל הון מקורב.
&nbsp
אנחנו לא מקבלים דיווח כל פעם שיאיר נתניהו הולך למועדון חשפנות או שוכב עם זונה (מה אתה חושב, זאת הייתה הפעם היחידה?).
 

hadooper

New member
נכון, אבל במקרה הספציפי הזה, מדובר בהקלטה לא חוקית...

אגב, אני לא מדבר רק על נבחרי ציבור.
המון(!) פעמים קורה שהתקשורת מפרה את פרטיותם גם של אזרחים מן השורה.
&nbsp
איך היית מרגיש אילו היית נקלע מחר לסיטואציה מסויימת שיש בה מעט עניין ציבורי, כאשר בעקבותיה יפרו את פרטיותך ותמצה את עצמך בוקר בהיר אחד על הדף הראשי של טמקא? תמיד אפשר להתווכח על כמה שליטה היתה לך או לא היתה על הפרסום...
 

vinney

Well-known member
מה זה משנה? ולמה "לא חוקית"?

אם הייתה עבירה פלילית - שיגישו תלונה במשטרה, אבל מה זה משנה לאייטם?
&nbsp
אם אני הייתי בן של ראש ממשלה - הייתי מתנהג כאילו בכל יום אני על הדף הראשי של טמקא. אבל זה רק אני.
 
למעלה