הכי חשוב
המשאב הכי חשוב בתמיכה של לקוחות, בין אם לקוחות אינטרנט ביתי ובין אם לקוחות עסקיים גדולים הוא המשאב האנושי שלך, ז"א סבלנות, הקשבה , שוב סבלנות, כנות והכי חשוב שוב סבלנות. הידע נרכש במהלך הזמן. אני איש תמיכה/הדרכה/הטמעה כבר 5 שנים (לא באותה חברה ) ובחברה החדשה שהגעתי , פשוט דיברתי אידיש !!! בימים הראשונים והחוכמה היא גם שאתה לא יודע כיצד לגשת לפתרון בעיה, או בכלל לא מבין את הבעיה של הלקוח, להיות סובלני איתו ולאמר לו את האמת - כך משאירים לקוח, כך קונים לקוח ! בהצלחה