תמיכה והדרכה

אורושי

New member
תמיכה והדרכה

שלום! סוף סוף אחרי 9 חודשי מובטלות זומנתי לריאיון בחברת תוכנה לתפקיד תמיכה והדרכה. אני יודעת שאפילו בריאיון ל-QA שואלים על שפות תכנות אלג' וכו'. מישהו מכם יודע על מה שואלים בריאיון לתמיכה והדרכה? אני ממש רוצה לבוא מוכנה ואין לי מושג למה...
 

אורושי

New member
לפי מה שהבנתי

התפקיד הוא להדריך ולתמוך בלקוחות בשימוש בתוכנה
 

TheReverend

New member
השאלה הייתה במקום. איזה תוכנה?

SAP? אופיס? אנטרנט?... שוב, באיזה תחום?
 

אורושי

New member
מצטערת, לא הבנתי, הכוונה

לחברה שהמציאה תוכנה ומחפשת מי שידריך ויתמוך בלקוחות שלה. תוכנה שקשורה למעבדות. אין לי מושג מה זה SAP אבל זה בטוח לא אופיס ולא אינטרנט, תודה!!!
 

The Final Cut

New member
הכי חשוב

המשאב הכי חשוב בתמיכה של לקוחות, בין אם לקוחות אינטרנט ביתי ובין אם לקוחות עסקיים גדולים הוא המשאב האנושי שלך, ז"א סבלנות, הקשבה , שוב סבלנות, כנות והכי חשוב שוב סבלנות. הידע נרכש במהלך הזמן. אני איש תמיכה/הדרכה/הטמעה כבר 5 שנים (לא באותה חברה ) ובחברה החדשה שהגעתי , פשוט דיברתי אידיש !!! בימים הראשונים והחוכמה היא גם שאתה לא יודע כיצד לגשת לפתרון בעיה, או בכלל לא מבין את הבעיה של הלקוח, להיות סובלני איתו ולאמר לו את האמת - כך משאירים לקוח, כך קונים לקוח ! בהצלחה
 
למעלה