אנשים!
שמעו, אני אוהבת את הקשת בענן, ואין לי שום דבר נגד בעים, אבל מאגיה וורודה? מאיפה הביאו את זה? רגע, רגע, ( תנו לי שניה להיות הומופובית דוחה, זה יעבור עוד רגע) אויל זה מאגיה של הומואים? אולי זה לתינוקות? ללבוש חיתול? ואולי בעצם זו מאגיה לבנות בלבד, מיוחדת כהקלה על כאבי המחזור? נו באמת , אנשים, כמה אפשר, תפעילו את המוח שלכם!