תמונות

orchid

New member
תמונות

אני מציעה משהו- אל תזרקו עלי דברים זו רק הצעה... : ) אבל אם כולם כ``כ סקרנים לגבי איך כולם נראים אז למה שלא כל אחד ידביק כאן תמונה, הרי כבר הרבה זמן ההרכב כאן בערך אותו דבר (טוב נו, אז אני חדשה) ואפשר לסמוך אחד על השני שנדביק תמונות שלנו...לא?.... לא יודעת רק הצעה...אני חושבת שזה יהיה מגניב אני לא יודעת עד כמה הקסם הוירטואלי חשוב לכם כאן אנשים....בגלל זה הצעתי *רוני*
 

erlich

New member
את יודעת מה יהיה

יותר מגניב? יש לי רעיון שרץ במוחי הקודח כבר מס` שבועות. פגישה של חברי הפורום. כמו שיעל אמרה, לא רק לסטודנטים מותר. לא חייבים לעשות טיול כמו שלהם. אפשר להיפגש סתם באיזה מקום להריץ קצת קטעים. נכון זה ישבור את הקסם. אבל זה יפתח הרבה דברים חדשים לא? ורוני, הבעיה בלפרסם פה תמונה, זו אותה בעיה של הפגישה שלי. לא כל אחד רוצה להיחשף ובמיוחד על ``בימת האינטרנט`` שם הוא חשוף להמון אנשים שאולי מכירים אותו. בעד פגישה, ארז.
 

orchid

New member
כן, אני מסכימה

עם הרעיון של פגישה, זה מגניב לחלוטין ``קסם`` הנט לא קוסם לי בכלל....אני לא אוהבת את החוסר ידיעה הזו של עם מי אני מדברת מאחורי המסך? זו אכן בעיה שלא כולם רוצים, אפשר גם להיפגש מי שרוצה, לא חובה כולם... ותחשבו על זה כמו שחכם לפני אמר פעם : ) מצדדת בארז, רוני.
 

kaktusit

New member
ממש לא!

עדיף ככה! את לא יודעת אם מי את מדברת ונשאר קצת מיסתורין! ככה תפגשו צכרו ותמאסו אחד על השני תוך שבוע!
 

orchid

New member
וואי...

עניתי מקודם בנימוס של ``לא תודה`` סימלי...אבל את נורא תוקפנית קקטוסית. כלומר, את יכולה להפחית בסימני קריאה בהודעה שלך, סתם בשביל שלא תהיה ההרגשה שאת צועקת על הקורא.....סתם הצעתי משהו, מצטערת. רוני (ששוקלת אם כדאי להציע דברים שכאלו שוב)...
 

kaktusit

New member
להרגע בבקשה

סימני הקריאה הם בשביל תשומת הלב ולא הצעקות
 

Adamico

New member
זה לא נישמע עצוב?

למצוא חברים באינטרנט? או משהו בסיגנון. אני לא רוצה להעליב או משהו אבל למה להפגש? זה רק יהרוס לפי דעתי ושנית כל כך משעמם לכם ואין לכם מה לעשות מאשר להפגש עם אנשים מהאינטרנט? לכו תדעו מי האנשים האלו באמת....... אדמיקו
 

Black Star

New member
אוף! אני לא מאמינה!

כתבתי תגובה כבר להודעה, שלחתי אותה, הכל היה בסדר (בלי שום הודעת ERROR או ווטאבר), והיא פשוט לא מופיעה! נו שוין, נכתוב שוב? נכתוב. פגישה זה אחלה רעיון, גם אני כבר חשבתי על זה ונראה לי שיכול להיות נחמד- היה לנו פעם ערוץ מאוד פעיל ב- IRC והיו לנו כמה וכמה פגישות, והן היו סבבה. באמת יכול להיות חביב- אולי מוזר, אך חביב. :) תמונה? זה כבר לא נראה לי... זה דבר אחד לשלוח את התמונה למי שבוחרים, ודבר אחר לחשוף לחלוטין מי אתה בפורום, כך שכל אחד שייכנס יידע מי אתה, ואם הוא מכיר אותך, הוא יידע שזה אתה. המידה שאנשים חושפים פה את עצמם בהודעות... אני חושבת שעדיף שנשמור על איזושהי אנונימיות לפחות כלפי אלו שעלולים לקרוא ;-) אבל אפשר להריץ את רעיון הפגישה, מה דעתכם? יעלי. נ.ב. מי זה/ו קקטוסית?
 

flowr..

New member
ובכן...

אם הפגישה תהיה בת``א... בדיזינגוף סנטר או בתחנה המרכזית החדשה (2 המקומות היחידים שאני יודעת איך להגיע אליהם בת``א.. אני לא מטיילת הרבה בארץ:)) אז אני אבוא.. (לא איכפת לכם, נכון?). אבל אם זה יהיה במקום רחוק... (בשבילי) כמו.. ראשון למשל, או משהו כזה.. תצטרכו להסתדר בלעדיי... דווקא יכול להיות נחמד לפגוש אתכם.. flowr..
 

Levinzone

New member
אתם לא יודעים איפה זה ראשון, נכון?

אני אתמול לקחתי אוטובוס מהתחנה החדשה בת``א לראשון, והייתי פה אחרי פחות מ15 דקות.. קו 311:)) אז ראשון זה לא רחוק מת``א, תפסיקו לבכות כבר... לא שזה משנה כי *החלטתי* שזה יהיה בת``א:)))))))) -יעל-
 

flowr..

New member
לא בוכה...

פשוט אמרתי שתצטרכו להסתדר בלעדיי... ראית אותי בוכה? :) אה, כן, וגם.... אין לי כוח לחפש את ראשון וללכת לאיבוד בגלל זה... מצטערת. לכן אני אבוא רק אם הפגישה תהיה בת``א (אולטימטום:)) (לא, סתם). יום טוב שיהיה לך! flowr..
 

kirk hammet

New member
לא רוצה ...

מה זה פה אולטימטום !? סתם סתם לא רוצה שלא תבואי רוצה שתבואי עזבי אותך שאותי לא רוצים אני רוצה שתבואי איפה את גרה שזה כל כך רחוק לך ?
 

flowr..

New member
קירק

מה זאת אומרת אותך לא רוצים? כבר התחלתי לשמוח שאתה כבר לא חושב שכולם שונאים אותך... תבוא, נו.. אה, ואני גרה בבני ברק (אבל חילוניה למי שתהה). flowr..
 

Levinzone

New member
אני שמחה שאת לא בוכה

אני לא אוהבת שאנשים בוכים....... ולא רציתי שתבכי. לאאאאאאא.. אני צוחקת, אני לא ממש יודעת מי את, תבואי-תבואי, לא תבואי-לא תבואי:) והיא תהיה בת``א... נראה לי:)
 

flowr..

New member
מה?

את לא יודעת מי אני? נפגעתי... מוזר. אני כאן כבר חצי שנה ויש אנשים שלא יודעים מי אני? יצביע כל מי שלא יודע מי אני (או לחילופין, יכתוב תגובה להודעה זו). פרח (בלי E) (דרך אגב, בכלל לא קוראים לי פרח, למי שתהה.)
 

Levinzone

New member
מצטערת:)

לא.. ברור שאני מכיר האת הניק שלך, ואני יודעת את כותבת פה, אבל אף פעם לא דיברתי איתך ממש, אני לא יודעת איך קוראיםלך ובת כמה את ומאיפה את.. לזה התכוונתי.. את הניק אני מכירה:)
 
למעלה