תמונות

Hasselblad

New member
תמונות ../images/Emo205.gif

תמונות חדשות שצילמתם במשחק, כמובן. שימו לב לכללים, בבקשה: - בבקשה השתדלו לשרשר לפה מספר תמונות שאתם חושבים שהן מעניינות במיוחד; אם יש לכם כמה מאותה הסיטואציה, בחרו את הטובות ביותר והעלו רק אותן (כדי למנוע עומס בפורום וטעינה ארוכה של הדף). - שימו לב שלא לעשות אאוטינג לגולשים או לשחקנים שלא נתנו את אישורם להופעה בתמונות שלכם - יש גולשים שלא מעוניינים בחשיפת שם הדמות שלהם על גבי הפורום. הודעות אאוטינג שכאלו ימחקו. - הזהרו שלא לשים תמונות שיש בהן מידע עליכם ועל החשבון שלכם, למטרות בטיחות בלבד (זכרו לצנזר פרטים, אם צילמתם תמונה ב-Cash Shop, למשל).
 

miss_t

New member
עוד רמה 200 שפגשתי

והפעם הוא עשה לי טרייד
ואח"כ נתן לי פיים
i found it funny
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif זה שייייייי ../images/Emo99.gif

הוא הישראלי השני שעלה לרמה 200
 

Hasselblad

New member
אהההההההההה הוא גם בבאדי שלי!!

ובדיוק היום הוא הצליח לססקרל כובע זאקום עם 37DEX !!!!
 

deisy

New member
והציף את הבאדי

כי הוא רוצה למכור אותו
הוא חמוד!
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif חחחח כן ../images/Emo6.gif

הוא באמת חמוד
 

miss_t

New member
Wind archer looks lovely ../images/Emo99.gif

בתמונה- גם דמות בת וגם דמות בן- אהבתי מאוד! אני עושה סקיל במהלך dojo וגם- באזור הdojo היה דמות מוזרה של סנטה קלאוס- למישהו יש מושג מה זה??
 
זה לדעתי כמו ה"מיי באדי *שםכלשהוא*" ../images/Emo219.gif

ראיתי היום גם, על ספינה, למישהו.
 

D amaged R oses

New member
זה אפקט

נדמה לי זה משהו שקשור לקאש בכ"א. יש גם חבר/חברה בצד שזה בעצם נשק , זה ממש מגניב
 
למעלה