תמונות...

1122

New member
מי הוא שיתן את ביתי לאוייבים שלי ??

ועוד ללא תמורה ..
 

eessrr

New member
אמ...

אני לא בטוח שהבנתי את הכוונה להוא...אשמח לתשובה... בכל מקרה הוא או היא או הם או אנחנו נפנה את גוש קטיף (לא פיזית, אלא רוחנית) נתמוך בחיילים שיפנו, ונקרא לא לסרבנות- כן להתנתקות. והתמורה שתקבלו ולא רק אתם אלא כל עם ישראל זה הרבה חיילים ואנשים שלכם וגם בתוך מדינת ישראל ישארו בחיים....
 
אמממ...

והתמורה שתקבלו ולא רק אתם אלא כל עם ישראל זה הרבה חיילים ואנשים שלכם וגם בתוך מדינת ישראל ישארו בחיים.... מי אמר?? למה שנאמין להם?
 

saar7650

New member
אמ...

"אני לא בטוח שהבנתי את הכוונה להוא" נדמה לי שהוא התכווין לרה"מ. "ונקרא לא לסרבנות" מענין שכשרצו לפנות יישובי ערבים, נהגתם או לפחות איימתם שתשתטחו על הקרקע ותילחמו בחיילים ובמפנים שירצו להעביר את הערבים מישוביהם! מענין שכשנוח לכם אתם מסרבים (לא מוכנים לשרת בצבא ה'כיבוש') וכשנוח לכם אתם מתנגדים לסרבנות. "והתמורה שתקבלו ולא רק אתם אלא כל עם ישראל זה הרבה חיילים ואנשים שלכם וגם בתוך מדינת ישראל ישארו בחיים".... אשליה מתוקה שלצערי הרב תתנפץ. עד מתי תתנו יהבכם ותקוותכם בערבים? מתי תבינו שבריחה תביא לעידוד הטרור?! כבר ניסינו לתת להם הכל, זה לא עבד...
 

saar7650

New member
ראשית, אתם לא בוגדים

אבל אתם פשוט לא קולטים את הענין... נניח ובעוד עשרות שנים ירצו ח"ו לפנות אתכם מהיישובים ה'כבושים' (חיפה ת"א יפו וכיו"ב). האם לא תיאבקו נגד הפינוי? ומה אם נגיד לכם לנוכח הפגנותיכם- "אין לנו בעיה אתכם, פשוט תגורו במקום אחר"... הבעיה בהינתקות של היום היא כזו- אנשי הימין וביניהם אני, רואים את ההחלטה על ביצוע ההינתקות, החלטה אנטי דמוקרטית בעליל! הרי ראש הממשלה נבחר ע"י אנשי הימין במצע מפלגתי אחר לגמרי! לעולם לא הייתי בוחר בו אילו ידעתי שכך יעשה. רה"מ המתעלם ומתעלם מהחלטת בוחריו בה נחל תבוסה צורמת. אי לכך- אנו חושבים שאין רוב בעם המוכן לבצע החלטה כזו של פינוי יישובים. וכשהעם חלוק יכול הדבר להדרדר חלילה למלחמת אחים.
 

eessrr

New member
אני מסכים איתך...

שרה"מ לא עושה דברים בדיוק לפי המצע שלו... זו החלטה דמוקרטית לחלוטין ממשלת ישראל דואגת לתושביה ולביטחונם וההתנתקות היא חלק מזה. "כשהעם חלוק יכול הדבר להדרדר חלילה למלחמת אחים"- לא נראה לי משום מה שמלחמת אחים יכולה להיות בגלל ההתנתקות..... ואף אחד לא יבוא לפנות אף אחד מיפו ומחיפה ומכל מקום אחר בארץ. שאלה אתה לא רוצה לגור בת"א למשל?
 

saar7650

New member
איך ההחלטה דמוקרטית

אם רה"מ הבטיח שהחלטת חברי הליכוד תכריע את ענין ההינתקות, וכשנחל תבוסה צורמת, התעלם מההחלטה? איך ההחלטה דמוקרטית כשרה"מ מתעלם ממצע מפלגתו ומבוריו שהביאוהו לשלטון? "לא נראה לי משום מה שמלחמת אחים יכולה להיות בגלל ההתנתקות"..... מלחמות אחים פרצו בגלל דברים פחות חמורים אז אל תהיה כ"כ בטוח בעצמך. "ואף אחד לא יבוא לפנות אף אחד מיפו ומחיפה ומכל מקום אחר בארץ". נחיה ונראה... האם חלמנו פעם שנדבר על הקמת מדינה פלשתינית? הרבה דברים לא האמנו שיקרו ובסופו של דבר קורים... "שאלה אתה לא רוצה לגור בת"א למשל?" מה הקשר? יש הבדל בין עזיבה מרצון לבין עזיבה מתוך כפיה.
 

eessrr

New member
זה שרה"מ עושה כך זו בעיה שלו....

וזהו בוא לא נתווכח יותר כי הרי אתה בסופו של דבר תישאר עם הדעה והרצונות שלך ואני עם שלי ואף אחד לא ישנה לשני שום דבר ואני גם בטוח שכששחר יחזור הוא ימחוק את כל השירשור הזה .... אז שיהיה לך ולחברים שלך התנתקות נעימה.....
 
פה כבור ה-../images/Emo107.gif

בס"ד ובהשתדלותנו הרי ברור שאם ממשלה שמאלנית הייתה מחליטה לצאת למילחמה נגד הפלשתינאים ולגרש אותם טוטאלית מהארץ הרי הייתם משתוללים!! אתם לא שמים לב שקורה כאן מהלך בלתי דמוקרטי?! אני לא מצפה שתבואו להפגנות נגד ההתנתקות.... אלא שתארגנו הפגנות מכאה נגד הדקטטורה!!!
 
מסכימה חלקית...

זו אינה דיקטטורה... ראש הממשלה זכה לאמון הציבור בבחירות דמוקרטיות ברוב גדול... תוכלו לשקול שוב את הצבעתכם בבחירות הבאות, ואולי להפעיל יותר שיקול דעת מי יישם את דעותיכם...
 
את משחקת אותה סטומה או מה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

בס"ד ובהשתדלותנו את לא שמה לב שראש הממשלה התחייב לא לעשות את הדברים שהוא עושה?!? את לא שמה לב שהוא עשה תפנית של 9 מיליון מעלות?!?!?!?
 
לא ממש...

ראש הממשלה קיבל את אמון הציבור. אמונכם. הוא עשה תפנית , אבל זוהי זכותו, וכל עוד הוא לא עובר על חוקי הדמוקרטיה, זוהי אינה דיקטטורה.. אמרו פעם שרק חמור לא משנה את דעתו...
 

Mrs ButterFly

New member
הוא קיבל תאמון שלנו

סבבה. הוא קיבל תאמון שלנו כי הוא חשב שהוא הולך בדרך הנכונה ואנחנו מסכימים איתו. הוא חושב שהוא שולט על המקום הזה בצורה מעולה. אבל הוא רק חושב. ושוב אני אומרת: מעניין כמה לחצים הוא הפעיל כדי שהתכנית הזאת תצא לפועל.
 
סליחה שכיניתי אותך סטומה..

בס"ד ובהשתדלותנו אבל התעצבנתי מאוד.. אני חוזר בי מאיך שהתבטאתי אבל לא ממה שאמרתי! תראי, יש הבדל בין בין לשנות דעה כשאתה ראש ממשלה לבין אזרח.. ראש ממשלה מייצג אזרחים שבחרו בו בגלל המצע שלו אם הוא משנה את דעתו ורוב המצע שלו מתהפך הוא חייב לקבל אשור מחודש מהעם! אזרח יכול לשנות את דעתו בסבוב של 360 מעלות כי זה לא שפיע על מדינה שלמה.. אבל רו"מ לא.. צר לי.. ד"א קיבלת את המסר שלי בתשובה לשאלתך? כי הוא אמר לי שהייתה בעיה..
 
ההתנצלות מתקבלת...

מסכימה איתך שזה לא הכי מוסרי, ולא הכי הוגן. אבל אין הוא עובר על חוקי מדינת ישראל או על חוקי הדמוקרטיה. קיבלתי את המסר. כן ירבו אנשים כדוגמתך בימין ובשמאל... מודה שגמני הייתי כועסת במקומכם.. אבל אין זו עבירה על החוק.
 

eessrr

New member
עכבר מעבדה......../images/Emo46.gif

מי שסתומה זו לא שיר ותאמין לי שאני יודע אז אם זו לא היא אז נשאר רק אתה, אז אתה סתום...... וזה רה"מ עשה תפנית של "9 מיליון" פעם הבאה אל תצביעו לו או למפלגה שלו..... "הצביעו מפלגת העבודה" (אני בספק אם תעשו כך, כי אם אנחנו נבצע את ההתנתקות........הרבה יותר טוב אני חייב לציין, כמו שצריך....)
 
למעלה