תמונות...

the man is back

New member
הסבר

העדשה של המצלמה היא עדשה מרכזת. הלפיד עמד בין המוקד של העדשה המרכזת לעדשה, ולכן נוצרה דמות מדומה ומוגדלת של האש. זה הכל.
 
זה באמת ניילון!!


בס"ד ובהשתדלותנו זה אוליי ישמע מצחיק אבל דגלים מנילון יותר זולים ולכן הדגלים בהפגנה היו מניילון.. אם ראית שם דגלים מבד זה דגלים שאנשים הבאיו איתם מהבית..
 

ש ו נ י

New member
איך אתם כולכם משחקים להם לידיים

הם צועקים מלחמת אחים ואתם אחריהם כמו תוכי, "יללה, מלחמת אחים" שו האדה? משחקים הרצל אמר? איפה חשיבה עצמאית איפה??? אזרחי מדינת ישראל שעוברים יום יום שטיפות מוח מאסיביות מצד התקשורת מה לומר איך לומר מה לחשוב וכו' כל אחד שיעמוד על אמונותיו ועקרונותיו אבל בין זה לבין לתקוף אישית אלו את אלו?... למה? לא מספיק לנו האויבים שלנו?
 
תחשוב קצת בהיגיון...

הם ימנים, למה שישרפו את הדגל? ידוע שהימינים אוהבים את המדינה, מכבדים את סמליה ושרים את ההמנון. מה שראית זה השתקפות של האש בדגלי הפלסטיק. והם החזיקו את הלפידים בסמוך לדגלים!! אין מצב שימנים שורפים דגלי ישראל! זה פשוט לא ייתכן!! חבל שאתה (אני מקווה שהטעות היא שלך שניגרמה בשוגג ולא טעות מכוונת של כל השמאל) רואה כך את הדברים ומנסה להעליל על הימין עלילות שווא שרק גורמות לשינאה בעם...
 
אוי וי זמיר...

ההכללות... הימנים אוהבי מדינה וטהורים והשמאל עוכרי ישראל ... ההודעה לא ראויה לתגובה. מצטערת...
 
לא אמרתי זאת

אל נא תכניסי מילים לפי.... לא אמרתי שהשמאל שונאים את המדינה. בוודאי שלא!! אבל את חייבת להסכים איתי שהאגף הימני במדינה נאמן יותר לארץ. לפעמים אני לא מבינה את השמאל. הם בעד ההתנתקות, אך מתנגדים לסירוב של אנשי ימין כאשר מדובר בעניינים מצפוניים, אומרים לא למלחמת אחים (?) אך מוכנים לשחרר 8000 אסירים עם דם על הידיים... מה נסגר???
 
לא מסכימה איתך...

אני לא נאמנה למדינת ישראל פחות ממך, אולי אפילו יותר. ואני לא רואה סטירה בין הדברים. אחדות העם היא הערך החשוב ביותר.
 
במה הנאמנות של השמאל מתבטאת?

ואל תגידי לי ש"שלום" הוא קריטריון.. מזמן הפסקתי להאמין במילה הזו. כשאומרים לי את המילה הזו ישר עולה לי אסוציאציה של וויתורים כואבים מצידנו. אני יודעת שהשמאל כ"כ רוצה שיהיה שלום ושקט (שלא ישתמע מדברי שאני נגד שקט, כן?) שהוא רואה רק את העתיד הקרוב ביותר כי הוא רוצה שזה יקרה עכשיו. לצערי הוא לא משכיל לראות קצת יותר רחוק, וכשאני אומרת רחוק זה הכי רחוק - לנצח נצחים! אני לא רואה את השמאל מיישב את הארץ, או רוצה בכך! אני לא רואה את השמאל מתנגד לשיחרור אסירים! אני לא רואה את השמאל נאבק על המקומות הקדושים שלנו! אני לא רואה את השמאל מונע התבוללות! אני לא רואה את השמאל מתנגד לנישואים חד מיניים! (סליחה אם אני תוקפת, פשוט זה יושב לי יותר מידי זמן על הלב...).
 
רואים רחוק רואים שקוף...

את קצת מעלימה נתונים.. אנחנו רוצים שלום ומהר, בגלל האויב הדמוגרפי... הדרך שלך תגביר התבוללות...
 
סליחה! דמוגרפיה


בס"ד ובהשתדלותנו אני שמעתי גורם ימני שהגיש בקשה למשרד הפנים לקבל נתוני דמוגרפיה. המשרד נתן לו נתונים משנת 98' שבהם רואים שקצב הריבו הטבעי של יהודים זה בסביבות ה- 90% ואילו של הערבים בסביבות ה- 55%. אם גם אם היו שינויים לכאן ולכאן ב-6 השנים האחרונות אין סיכוי שהם עברו / יעברו אותנו.. אז על איזו בעיה דמוגרפית אתה מדבר?!?!?!?!?!?!?!?!?
 
תסתכל על הגידול בקרב האוכלוסיה

הערבית מ48' ועד היום.. תסתכל על מספר הילדים במשפחה ערבית בישראל, תסתכל על מספר הילדים במשפחה ערבית בשטחים.. זה האויב הדמוגרפי האמיתי. התפרסם מחקר לא מזמן, שתוך 40-50 שנה מספרם של הערבים בישראל יעבור את מספרם של היהודים...
 
נכון אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי..

בס"ד ובהשתדלותנו אמרת שאנחנו לא נביאים וגם אחד מאחי השמאליים אמר כמו חז"ל שהנבואה ניתנה לשוטים ולכן אנשים חכמים ומשכילים לא יכולים לנבא ואין להקשיב לנבואותיהם...
 
ל"נבואה" הזאת יש בסיס..

ראה את קצב גידול האוכלוסיה בקרב שכנינו מ1948 עד היום.. האם לדעתך אנחנו צריכים להתעלם מהמחקרים?
 
../images/Emo63.gifאוקיי.. אז בואי תשמעי עוד מחקר

בס"ד ובהשתדלותנו ב-82 בגין מסר את סיני וחבל ימית, ב-05' רוצה שרון למסור את גוש קטיף ב-2029 ירצה ראש הממשלה שיכהן למסור את כל השטחים עד לגבולות 48' ב- 2040 תכבש מדינת ישראל ע"י הצבא הפלסטיני
 
למעלה