יפה, אבל למה כל כך קטן ?תמונות צילום: יצחק אבולעפיה
תמונות צילום: יצחק אבולעפיהתמונות צילום: יצחק אבולעפיה
יופי. ככה זה אמנם הרבה יותר מידיתמונות צילום: יצחק אבולעפיה
תמונות צילום: יצחק אבולעפיהתמונות צילום: יצחק אבולעפיה
תמונות צילום: יצחק אבולעפיהתמונות צילום: יצחק אבולעפיה
היכן צולם האוטובוס?תמונות צילום: יצחק אבולעפיה
מישהו יודע מתי הובא לארץ (תאריך) ?
בתמונה מופיע אוטובוס "דן" בקו 1היכן צולם האוטובוס?
האם בנו מסוף חדש במורשה לקו 24?
תשובה בענין 7001בתמונה מופיע אוטובוס "דן" בקו 1
רמה"ש. מספר ב"דן" : 7001. נסעתי בו מרחוב עזרא וכן ירדתי באותו מקום. התמונה צולמה בסמוך לתחנה הסופית של קו 24, למרות שאין לו תחנה שם (אין לי מושג אם בנו מסוף חדש לקו 24). הדבר היחיד שתוקן הוא שלט העוצר ברחבת העמידה. דולק שלט ה STOP כמו בשאר האוטובוסים. מושב הנהג כוסה. ריפוד הכסאות דהויים מהשמש. ניתן לראות שגם הכרזה שעוטפת את האוטובוס דהוייה. כמו כן, מדבקות של הפועל ת"א מודבקות מבחוץ ומבפנים. תודתי נתונה לכל מי שעזר לי למצוא אותו. אני חוזר על שאלתי: האם מישהו יודע באיזה שנה יוצר או הובא לארץ?
BUGO תוד הרבה !תשובה בענין 7001
האוטובוס הזה עלה ארצה בינואר או פבואר 1999 , בכדי לשמש אוטובוס נסיוני ראשון בסדרת נמוכיי הרצפה. סביר להניח שהוא נמוך הרצפה הראשון בארץ. היום יש בחברת דן 348 נמוכיי רצפה כאשר האחרון מספרו 7349 עובד בקו 27 ומצוייד במערכת טלויזיה במעגל סגור לנסיעה לאחור. כינוי האוטובוס "נידרפלור".
אגב, 7001 הוא נמוך הריצפה השני.תשובה בענין 7001
האוטובוס הזה עלה ארצה בינואר או פבואר 1999 , בכדי לשמש אוטובוס נסיוני ראשון בסדרת נמוכיי הרצפה. סביר להניח שהוא נמוך הרצפה הראשון בארץ. היום יש בחברת דן 348 נמוכיי רצפה כאשר האחרון מספרו 7349 עובד בקו 27 ומצוייד במערכת טלויזיה במעגל סגור לנסיעה לאחור. כינוי האוטובוס "נידרפלור".
נכון אבל...אגב, 7001 הוא נמוך הריצפה השני.
הראשון הוא 6001.
אני חושב שאתה צודקנכון אבל...
7001 הוא הראשון שיש בו אפשרות להנמכת האוטובוס ע"י הוצאת אויר מכריות האויר, עד כדי כך שהאוטובוס מגיע לגובה המדרכה. לצערנו הרב, הנהגים לא משתמשים באפשרות זו, שיכולה להקל על מוגבלים, וזאת בגלל לחץ הזמן בו הם נתונים. עד כמה שידוע לי ב6001 אין אפשרות כזו.
6001 יצא ממפעלי מ.א.ן כשיש לו יכולתאני חושב שאתה צודק
6001 הוא הנידרפלור הראשון ו 7001 הוא השני והראשון מדגמי N.L.263 . נראה לי שלסקניה יש בערך אותם פונקציות כמו לנידרפלורים: הנמכת האוטובוס לשפת המדרכה + רמפה(דבר שאין ב 7001). לסיכום לדן יש 350 ניד': 7001-7349 ללא 7228, 6001 והסקניה. .....מעניין כמה יש לאגד......
אתה מתכוון ל -NL263 ולא NL202 נכון?6001 יצא ממפעלי מ.א.ן כשיש לו יכולת
להטות עצמו למדרכה. כל דגמי ה-NL של מ.א.ן מסוגלים לכך, לרבות 6001 שהוא NL 202. איני יודע מה עלה בגורל הפונקציה הזו בארץ, אך ללא ספק במקור הוא היה מסוגל לכך.
כמו שאמרתי בעבר: 6001 הוא NL 202אתה מתכוון ל -NL263 ולא NL202 נכון?
+++כמו שאמרתי בעבר: 6001 הוא NL 202
6315 (קו 8) הוא EL 202 ולא NL+++
נכון, גם 6315 הוא NL202 ואין לו אפשרות להרכין את מפלס האוטובוס עד לשפת המדרכה כמו NL202 6001. לכן צריך לתקן שלא כל הNL יכולים לעשות זאת אלא רק NL263 ו NL202 שמספרו 6001.
נכון אבל...נכון אבל...
7001 הוא הראשון שיש בו אפשרות להנמכת האוטובוס ע"י הוצאת אויר מכריות האויר, עד כדי כך שהאוטובוס מגיע לגובה המדרכה. לצערנו הרב, הנהגים לא משתמשים באפשרות זו, שיכולה להקל על מוגבלים, וזאת בגלל לחץ הזמן בו הם נתונים. עד כמה שידוע לי ב6001 אין אפשרות כזו.
תודה רבה על התמונות!תמונות צילום: יצחק אבולעפיה
מישהו יודע מתי הובא לארץ (תאריך) ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.