תמונות צילום: יצחק אבולעפיה

מצב
הנושא נעול.

יצחקA

New member
תמונות צילום: יצחק אבולעפיה

תמונות צילום: יצחק אבולעפיה
 

יצחקA

New member
בתמונה מופיע אוטובוס "דן" בקו 1

היכן צולם האוטובוס?
האם בנו מסוף חדש במורשה לקו 24?
בתמונה מופיע אוטובוס "דן" בקו 1
רמה"ש. מספר ב"דן" : 7001. נסעתי בו מרחוב עזרא וכן ירדתי באותו מקום. התמונה צולמה בסמוך לתחנה הסופית של קו 24, למרות שאין לו תחנה שם (אין לי מושג אם בנו מסוף חדש לקו 24). הדבר היחיד שתוקן הוא שלט העוצר ברחבת העמידה. דולק שלט ה STOP כמו בשאר האוטובוסים. מושב הנהג כוסה. ריפוד הכסאות דהויים מהשמש. ניתן לראות שגם הכרזה שעוטפת את האוטובוס דהוייה. כמו כן, מדבקות של הפועל ת"א מודבקות מבחוץ ומבפנים. תודתי נתונה לכל מי שעזר לי למצוא אותו. אני חוזר על שאלתי: האם מישהו יודע באיזה שנה יוצר או הובא לארץ?
 

BUGO 54

New member
תשובה בענין 7001

בתמונה מופיע אוטובוס "דן" בקו 1
רמה"ש. מספר ב"דן" : 7001. נסעתי בו מרחוב עזרא וכן ירדתי באותו מקום. התמונה צולמה בסמוך לתחנה הסופית של קו 24, למרות שאין לו תחנה שם (אין לי מושג אם בנו מסוף חדש לקו 24). הדבר היחיד שתוקן הוא שלט העוצר ברחבת העמידה. דולק שלט ה STOP כמו בשאר האוטובוסים. מושב הנהג כוסה. ריפוד הכסאות דהויים מהשמש. ניתן לראות שגם הכרזה שעוטפת את האוטובוס דהוייה. כמו כן, מדבקות של הפועל ת"א מודבקות מבחוץ ומבפנים. תודתי נתונה לכל מי שעזר לי למצוא אותו. אני חוזר על שאלתי: האם מישהו יודע באיזה שנה יוצר או הובא לארץ?
תשובה בענין 7001
האוטובוס הזה עלה ארצה בינואר או פבואר 1999 , בכדי לשמש אוטובוס נסיוני ראשון בסדרת נמוכיי הרצפה. סביר להניח שהוא נמוך הרצפה הראשון בארץ. היום יש בחברת דן 348 נמוכיי רצפה כאשר האחרון מספרו 7349 עובד בקו 27 ומצוייד במערכת טלויזיה במעגל סגור לנסיעה לאחור. כינוי האוטובוס "נידרפלור".
 

יצחקA

New member
BUGO תוד הרבה !

תשובה בענין 7001
האוטובוס הזה עלה ארצה בינואר או פבואר 1999 , בכדי לשמש אוטובוס נסיוני ראשון בסדרת נמוכיי הרצפה. סביר להניח שהוא נמוך הרצפה הראשון בארץ. היום יש בחברת דן 348 נמוכיי רצפה כאשר האחרון מספרו 7349 עובד בקו 27 ומצוייד במערכת טלויזיה במעגל סגור לנסיעה לאחור. כינוי האוטובוס "נידרפלור".
BUGO תוד הרבה !
סביר להניח שהוא הובא לארץ בינואר ולא בפברואר כי אני זוכר שבפעם הראשונה שראיתי אותו בקו 5 היה כשבועיים לפני שנסעתי בו ב 9 לפברואר 1999בפעם הראשונה.
 

יצחקA

New member
אגב, 7001 הוא נמוך הריצפה השני.

תשובה בענין 7001
האוטובוס הזה עלה ארצה בינואר או פבואר 1999 , בכדי לשמש אוטובוס נסיוני ראשון בסדרת נמוכיי הרצפה. סביר להניח שהוא נמוך הרצפה הראשון בארץ. היום יש בחברת דן 348 נמוכיי רצפה כאשר האחרון מספרו 7349 עובד בקו 27 ומצוייד במערכת טלויזיה במעגל סגור לנסיעה לאחור. כינוי האוטובוס "נידרפלור".
אגב, 7001 הוא נמוך הריצפה השני.
הראשון הוא 6001.
 

BUGO 54

New member
נכון אבל...

אגב, 7001 הוא נמוך הריצפה השני.
הראשון הוא 6001.
נכון אבל...
7001 הוא הראשון שיש בו אפשרות להנמכת האוטובוס ע"י הוצאת אויר מכריות האויר, עד כדי כך שהאוטובוס מגיע לגובה המדרכה. לצערנו הרב, הנהגים לא משתמשים באפשרות זו, שיכולה להקל על מוגבלים, וזאת בגלל לחץ הזמן בו הם נתונים. עד כמה שידוע לי ב6001 אין אפשרות כזו.
 

יצחקA

New member
אני חושב שאתה צודק

נכון אבל...
7001 הוא הראשון שיש בו אפשרות להנמכת האוטובוס ע"י הוצאת אויר מכריות האויר, עד כדי כך שהאוטובוס מגיע לגובה המדרכה. לצערנו הרב, הנהגים לא משתמשים באפשרות זו, שיכולה להקל על מוגבלים, וזאת בגלל לחץ הזמן בו הם נתונים. עד כמה שידוע לי ב6001 אין אפשרות כזו.
אני חושב שאתה צודק
6001 הוא הנידרפלור הראשון ו 7001 הוא השני והראשון מדגמי N.L.263 . נראה לי שלסקניה יש בערך אותם פונקציות כמו לנידרפלורים: הנמכת האוטובוס לשפת המדרכה + רמפה(דבר שאין ב 7001). לסיכום לדן יש 350 ניד': 7001-7349 ללא 7228, 6001 והסקניה. .....מעניין כמה יש לאגד......
 
6001 יצא ממפעלי מ.א.ן כשיש לו יכולת

אני חושב שאתה צודק
6001 הוא הנידרפלור הראשון ו 7001 הוא השני והראשון מדגמי N.L.263 . נראה לי שלסקניה יש בערך אותם פונקציות כמו לנידרפלורים: הנמכת האוטובוס לשפת המדרכה + רמפה(דבר שאין ב 7001). לסיכום לדן יש 350 ניד': 7001-7349 ללא 7228, 6001 והסקניה. .....מעניין כמה יש לאגד......
6001 יצא ממפעלי מ.א.ן כשיש לו יכולת
להטות עצמו למדרכה. כל דגמי ה-NL של מ.א.ן מסוגלים לכך, לרבות 6001 שהוא NL 202. איני יודע מה עלה בגורל הפונקציה הזו בארץ, אך ללא ספק במקור הוא היה מסוגל לכך.
 

יצחקA

New member
אתה מתכוון ל -NL263 ולא NL202 נכון?

6001 יצא ממפעלי מ.א.ן כשיש לו יכולת
להטות עצמו למדרכה. כל דגמי ה-NL של מ.א.ן מסוגלים לכך, לרבות 6001 שהוא NL 202. איני יודע מה עלה בגורל הפונקציה הזו בארץ, אך ללא ספק במקור הוא היה מסוגל לכך.
אתה מתכוון ל -NL263 ולא NL202 נכון?
 
6315 (קו 8) הוא EL 202 ולא NL

+++
נכון, גם 6315 הוא NL202 ואין לו אפשרות להרכין את מפלס האוטובוס עד לשפת המדרכה כמו NL202 6001. לכן צריך לתקן שלא כל הNL יכולים לעשות זאת אלא רק NL263 ו NL202 שמספרו 6001.
6315 (קו 8) הוא EL 202 ולא NL
NL זה הציון בדגם שהאוטובוס הוא נידרפלור, דהיינו נמוך רצפה ובעל יכולה רכינה. בארץ ישנם 3 סוגי NLים: 6001 שהוא NL 202, ו7001-7349 שהם NL 263, בנוסף לאגד יש NL 313.
 

ארזS

New member
נכון אבל...

נכון אבל...
7001 הוא הראשון שיש בו אפשרות להנמכת האוטובוס ע"י הוצאת אויר מכריות האויר, עד כדי כך שהאוטובוס מגיע לגובה המדרכה. לצערנו הרב, הנהגים לא משתמשים באפשרות זו, שיכולה להקל על מוגבלים, וזאת בגלל לחץ הזמן בו הם נתונים. עד כמה שידוע לי ב6001 אין אפשרות כזו.
נכון אבל...
הטיית הנידרפלור לגובה המדרכה היא הטייה ולא הוצאת אויר מכריות האויר. ונתקלתי בלא מעט מקרים שנהגים כן היטו את האוטובוס למדרכה כשאדם מוגבל רצה לעלות לאוטובוס. נכון שזה מאוד מעכב את הנסיעה ולכן כנראה שרוב הנהגים לא משתמשים באופציה הזאת אלא רק במקרים מיוחדים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה