הי חוה, דבר ראשון חדות התמונה
תלויה בצלום. באיזו רזולוציה צילמת?(זה בשביל הפעם הבאה) עלייך לצלם ברזולוציה הגבוהה ביותר כדי שהתמונות יהיו באיכות הטובה ביותר. הצלום הוא רחוק מידי. שימי לב שבאתרי החדשות התמונות שמופיעות הן מצולמות קרוב מאוד לאובייקט. למשל , לראש האדם אותו את צלמת.היות והתמונה המוצגת היא קטנה המיקוד הוא על האובייקט ולא מתפזר לנוף. אחר כך , צריך לעבד את התמונה, להקטינה בגודל ובכובד. דבר שלישי לעשות לינק לתמונה גדולה אך לא גדולה מידי.את צודקת, די מעצבן לחכות לתמונה עד שתעלה. מקוה שעזרתי. אסנת שמיר