תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ











































 

DRORIKO8

New member
וכמה לא צפוי

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
וכמה לא צפוי
ש-2 אוטובוסים של קו 1 הגיעו ביחד(אגב מי אמר שאחד מהם לא עקף עוד אוטובוס בדרך?)

ככה זה כשמדובר בקוים מאד ארוכים עם תדירות גבוהה.
 
בדיוק מהסיבה של דרוריקו אני מרוצה מהתדירות

וכמה לא צפוי
ש-2 אוטובוסים של קו 1 הגיעו ביחד(אגב מי אמר שאחד מהם לא עקף עוד אוטובוס בדרך?)

ככה זה כשמדובר בקוים מאד ארוכים עם תדירות גבוהה.
בדיוק מהסיבה של דרוריקו אני מרוצה מהתדירות
הזאת של קו 1 (תדירות גבוהה, אבל לא גבוהה מדיי) ומהשארת הקווים המקבילים. אם היו מכפילים את תדירות קו 1, זה היה ממש בזבוז- כי קו 1 היה מגיע ברביעיות ביחד ובשלישיות.
 

DRORIKO8

New member
זה זמני...

בדיוק מהסיבה של דרוריקו אני מרוצה מהתדירות
הזאת של קו 1 (תדירות גבוהה, אבל לא גבוהה מדיי) ומהשארת הקווים המקבילים. אם היו מכפילים את תדירות קו 1, זה היה ממש בזבוז- כי קו 1 היה מגיע ברביעיות ביחד ובשלישיות.
זה זמני...
לפי התכנית לפחות מתכוונים להוריד את 51 לגמרי ולהוסיף נסיעות לקו 1 על חשבונו.
&nbsp
למרות שלפי איך שאני מכיר את ההתנהלות של משרד התחבורה הוא יזגזג ויקפיא את ביטול הקו.
 
מה התועלת? אם עכשיו יש 3 מכונות של קו 1 ביחד

זה זמני...
לפי התכנית לפחות מתכוונים להוריד את 51 לגמרי ולהוסיף נסיעות לקו 1 על חשבונו.
&nbsp
למרות שלפי איך שאני מכיר את ההתנהלות של משרד התחבורה הוא יזגזג ויקפיא את ביטול הקו.
מה התועלת? אם עכשיו יש 3 מכונות של קו 1 ביחד
אז יהיו 5-6 מכונות ביחד???
ככה לפחות יש פיצול ואיזון, כמה של קו 1 ועוד כמה של 51 (שנוסע למשל למסגר ולא למנחם בגין), יחד עם קו 40 שהוא שונה בחלק מהמסלול. אם יבטלו את 40 ואת 51 נקבל שרשרת של קו 1 שנוסעת בדיוק לאותו מקום.
 

DRORIKO8

New member
כל המטרונית הזאת מלכתחילה היא חסרת תועלת

מה התועלת? אם עכשיו יש 3 מכונות של קו 1 ביחד
אז יהיו 5-6 מכונות ביחד???
ככה לפחות יש פיצול ואיזון, כמה של קו 1 ועוד כמה של 51 (שנוסע למשל למסגר ולא למנחם בגין), יחד עם קו 40 שהוא שונה בחלק מהמסלול. אם יבטלו את 40 ואת 51 נקבל שרשרת של קו 1 שנוסעת בדיוק לאותו מקום.
כל המטרונית הזאת מלכתחילה היא חסרת תועלת
 
דבר שקיים מאוד במטרונית בחיפה

וכמה לא צפוי
ש-2 אוטובוסים של קו 1 הגיעו ביחד(אגב מי אמר שאחד מהם לא עקף עוד אוטובוס בדרך?)

ככה זה כשמדובר בקוים מאד ארוכים עם תדירות גבוהה.
דבר שקיים מאוד במטרונית בחיפה
נוסעים בשיירות 2 מטרוניות בקו 1, למרות שיש הפרש בזמני היציאות מתחנת המוצא.
 

DRORIKO8

New member
שם זה אפילו יותר גרוע

דבר שקיים מאוד במטרונית בחיפה
נוסעים בשיירות 2 מטרוניות בקו 1, למרות שיש הפרש בזמני היציאות מתחנת המוצא.
שם זה אפילו יותר גרוע
כי שם יש נתיב אחד סגור,אז אם הנהג שלפניך נוסע לאט ותפסת אותו בדרך אתה והנוסעים שלך נאלצים לזחול אחריו עד לתחנה האחרונה,ללא כל יכולת לעקוף אותו.

וזה אפילו לא צריך להיות מאותו קו. מספיק שאתה בקו 1 ולפניך יש קו 2 או 3 שנוסע לאט על התואי המשותף וקיבלת זרנוק.
 

olli3

New member
מנהל
השילוט של ה-40 קמ"ש מצחיק אותי.

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
השילוט של ה-40 קמ"ש מצחיק אותי.
אני לא מאמין שהנהגים שנאלצים לעמוד בלוחות הזמנים (שלא השתנו מן הסתם) יורידו את מהירות נסיעתם ל40 קמ"ש בתוך המת"צ.
 

עלה13

New member
אילו היה מדובר

השילוט של ה-40 קמ"ש מצחיק אותי.
אני לא מאמין שהנהגים שנאלצים לעמוד בלוחות הזמנים (שלא השתנו מן הסתם) יורידו את מהירות נסיעתם ל40 קמ"ש בתוך המת"צ.
אילו היה מדובר
בנתיב אכוף היתה הצדקה לכך נעל ארבעים הטילטולים מורגשים, הנהגת בבוקר לא עברה את הארבעים והנסיעה היתה נעימה, חלקה ומהירה.
מוקדם להסיק מסכנה כלשהיא כדאי לזכור

אני מפרגן לדן
 

עלה13

New member
יפה שרשמת אורבנית...

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
יפה שרשמת אורבנית...
הסידור הפנימי שונה מהמטרונית למרות שחיצונית הם אותו כלי, יש שינויים משמעותיים בסידור ובעיצוב הפנימי, במפרק האחורי יש מקום לאופניים, אין שלט, אני מניח שהסידור בא להגדיל את מקום העמידה ולאפשר רכישה נוחה במתקן הרכישה, גם בחוץ יש שינוי ביחס למטרונית, הנסיעה בה לעבודה היום בבוקר הרגישה טוב מאוד.
טעות להשוות אותה למפרקית ארוכה, זה אמנם אוטובוס עם מפרק אבל זה כלי בפני עצמו
מקווה לראות עוד השנה לפחות את קו 2 הירוק
בסך הכל הציבור קיבל יפה את בקו
מאחורי התא ישבה נהגת והנסיעה היתה רציפה ללא טילטולים ולא היו עצירות מניח בגלל שעות הבוקר
 

olli3

New member
מנהל
זה לא קשור לקו 1.

יפה שרשמת אורבנית...
הסידור הפנימי שונה מהמטרונית למרות שחיצונית הם אותו כלי, יש שינויים משמעותיים בסידור ובעיצוב הפנימי, במפרק האחורי יש מקום לאופניים, אין שלט, אני מניח שהסידור בא להגדיל את מקום העמידה ולאפשר רכישה נוחה במתקן הרכישה, גם בחוץ יש שינוי ביחס למטרונית, הנסיעה בה לעבודה היום בבוקר הרגישה טוב מאוד.
טעות להשוות אותה למפרקית ארוכה, זה אמנם אוטובוס עם מפרק אבל זה כלי בפני עצמו
מקווה לראות עוד השנה לפחות את קו 2 הירוק
בסך הכל הציבור קיבל יפה את בקו
מאחורי התא ישבה נהגת והנסיעה היתה רציפה ללא טילטולים ולא היו עצירות מניח בגלל שעות הבוקר
זה לא קשור לקו 1.
מה עם הקווים הבין עירוניים שעוברים במת"צ? ל821/921 אין הרבה תחנות במת"צ... גם קווי דן, אגד וקווים לא נוסעים שם לאט.
&nbsp
קשה לי להאמין שיהיה שינוי גורף בכל הקווים שיסעו שם, לנהגים יש נסיעות נוספות והלו"ז הממשיך שלהם לנסיעות הבאות לא משתנה. החברות לא יכולות לאפשר לעצמן איחורים והכל נופל על הנהגים... זה שבקו 1, אולי נתנו זמן נסיעה שמתחשב בנסיעה של 40 קמ"ש במקטעים מסוימים זה משהו אחד. אבל זה שלא שינו את זמן הנסיעה של קווים אחרים ודאגו להפסקות הנהגים והמשך הנסיעות שעל הנהגים לבצע - זה משהו אחר לגמרי.
 

846

Active member
ב40 קמ"ש הנהג מקבל גל ירוק

זה לא קשור לקו 1.
מה עם הקווים הבין עירוניים שעוברים במת"צ? ל821/921 אין הרבה תחנות במת"צ... גם קווי דן, אגד וקווים לא נוסעים שם לאט.
&nbsp
קשה לי להאמין שיהיה שינוי גורף בכל הקווים שיסעו שם, לנהגים יש נסיעות נוספות והלו"ז הממשיך שלהם לנסיעות הבאות לא משתנה. החברות לא יכולות לאפשר לעצמן איחורים והכל נופל על הנהגים... זה שבקו 1, אולי נתנו זמן נסיעה שמתחשב בנסיעה של 40 קמ"ש במקטעים מסוימים זה משהו אחד. אבל זה שלא שינו את זמן הנסיעה של קווים אחרים ודאגו להפסקות הנהגים והמשך הנסיעות שעל הנהגים לבצע - זה משהו אחר לגמרי.
ב40 קמ"ש הנהג מקבל גל ירוק
הרבה יותר מהיר ונוח מהמצב הקודם.
וגם יותר בטוח
 

olli3

New member
מנהל
זו כבר חשיבה חכמה. אבל זה כולל זמן סביר

ב40 קמ"ש הנהג מקבל גל ירוק
הרבה יותר מהיר ונוח מהמצב הקודם.
וגם יותר בטוח
זו כבר חשיבה חכמה. אבל זה כולל זמן סביר
לעצירות להעלאת והורדת נוסעים או גל ירוק שרלוונטי יותר לקווים המהירים מהצפון ו641 של קווים?
 

846

Active member
רלוונטי בעיקר לקווים של אגד

זו כבר חשיבה חכמה. אבל זה כולל זמן סביר
לעצירות להעלאת והורדת נוסעים או גל ירוק שרלוונטי יותר לקווים המהירים מהצפון ו641 של קווים?
רלוונטי בעיקר לקווים של אגד
קו 641 הוא מאסף כללי לכן לא ממש רלוונטי עבורו. אבל הכל תלוי כמובן במס'' הנוסעים העולים או יורדים בכל תחנה
 

846

Active member
גם היום עברתי שם

רלוונטי בעיקר לקווים של אגד
קו 641 הוא מאסף כללי לכן לא ממש רלוונטי עבורו. אבל הכל תלוי כמובן במס'' הנוסעים העולים או יורדים בכל תחנה
גם היום עברתי שם
 

olli3

New member
מנהל
זהו, שלמסה הגדולה של הקווים שם זה לא יועיל.

גם היום עברתי שם
זהו, שלמסה הגדולה של הקווים שם זה לא יועיל.
היה יותר הגיוני לתכנן לפחות לשעות היום את זה שאוטובוס יעצור בכל תחנה כ15-20 שניות וכך יקבל המשך גל ירוק.
&nbsp
המצב הנוכחי יגרום לנהגים לרצות ולהספיק את הגל הירוק וכך להאיץ מעבר ל40 קמ"ש.
&nbsp
641 על אף שהוא מאסף כללי, התחנות שלו שונות משל קווי דן ולכן בכיוון הנסיעה לת"א, התחנות מלאות בנוסעים של קו 164 ו641 בקושי עוצר אלא אם כן מישהו רוצה לרדת. בכיוון ההפוך קצת שונה.
&nbsp
אני מניח שהיום נהנית מגל ירוק ללא עצירות :)
 

846

Active member
הגבלת המהירות בנת"צ

זהו, שלמסה הגדולה של הקווים שם זה לא יועיל.
היה יותר הגיוני לתכנן לפחות לשעות היום את זה שאוטובוס יעצור בכל תחנה כ15-20 שניות וכך יקבל המשך גל ירוק.
&nbsp
המצב הנוכחי יגרום לנהגים לרצות ולהספיק את הגל הירוק וכך להאיץ מעבר ל40 קמ"ש.
&nbsp
641 על אף שהוא מאסף כללי, התחנות שלו שונות משל קווי דן ולכן בכיוון הנסיעה לת"א, התחנות מלאות בנוסעים של קו 164 ו641 בקושי עוצר אלא אם כן מישהו רוצה לרדת. בכיוון ההפוך קצת שונה.
&nbsp
אני מניח שהיום נהנית מגל ירוק ללא עצירות :)
הגבלת המהירות בנת"צ
המהירות מתאימה לסכנות הבטיחותיות שבנתיב. יתכן וחלק מהתאונות היו נימנעות אם הנהגים היו נוסעים לאט יותר.
 

olli3

New member
מנהל
בהחלט. אבל הם אל אשמים שדורשים מהם לעמוד

הגבלת המהירות בנת"צ
המהירות מתאימה לסכנות הבטיחותיות שבנתיב. יתכן וחלק מהתאונות היו נימנעות אם הנהגים היו נוסעים לאט יותר.
בהחלט. אבל הם אל אשמים שדורשים מהם לעמוד
בזמני נסיעה מסוימים או שההפסקות שלהם מתקצרות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה