וכמה לא צפויתמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
בדיוק מהסיבה של דרוריקו אני מרוצה מהתדירותוכמה לא צפוי
ש-2 אוטובוסים של קו 1 הגיעו ביחד(אגב מי אמר שאחד מהם לא עקף עוד אוטובוס בדרך?)
ככה זה כשמדובר בקוים מאד ארוכים עם תדירות גבוהה.
זה זמני...בדיוק מהסיבה של דרוריקו אני מרוצה מהתדירות
הזאת של קו 1 (תדירות גבוהה, אבל לא גבוהה מדיי) ומהשארת הקווים המקבילים. אם היו מכפילים את תדירות קו 1, זה היה ממש בזבוז- כי קו 1 היה מגיע ברביעיות ביחד ובשלישיות.
מה התועלת? אם עכשיו יש 3 מכונות של קו 1 ביחדזה זמני...
לפי התכנית לפחות מתכוונים להוריד את 51 לגמרי ולהוסיף נסיעות לקו 1 על חשבונו.
 
למרות שלפי איך שאני מכיר את ההתנהלות של משרד התחבורה הוא יזגזג ויקפיא את ביטול הקו.
כל המטרונית הזאת מלכתחילה היא חסרת תועלתמה התועלת? אם עכשיו יש 3 מכונות של קו 1 ביחד
אז יהיו 5-6 מכונות ביחד???
ככה לפחות יש פיצול ואיזון, כמה של קו 1 ועוד כמה של 51 (שנוסע למשל למסגר ולא למנחם בגין), יחד עם קו 40 שהוא שונה בחלק מהמסלול. אם יבטלו את 40 ואת 51 נקבל שרשרת של קו 1 שנוסעת בדיוק לאותו מקום.
כל המטרונית הזאת מלכתחילה היא חסרת תועלת
דבר שקיים מאוד במטרונית בחיפהוכמה לא צפוי
ש-2 אוטובוסים של קו 1 הגיעו ביחד(אגב מי אמר שאחד מהם לא עקף עוד אוטובוס בדרך?)
ככה זה כשמדובר בקוים מאד ארוכים עם תדירות גבוהה.
שם זה אפילו יותר גרועדבר שקיים מאוד במטרונית בחיפה
נוסעים בשיירות 2 מטרוניות בקו 1, למרות שיש הפרש בזמני היציאות מתחנת המוצא.
השילוט של ה-40 קמ"ש מצחיק אותי.תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
אילו היה מדוברהשילוט של ה-40 קמ"ש מצחיק אותי.
אני לא מאמין שהנהגים שנאלצים לעמוד בלוחות הזמנים (שלא השתנו מן הסתם) יורידו את מהירות נסיעתם ל40 קמ"ש בתוך המת"צ.
יפה שרשמת אורבנית...תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
זה לא קשור לקו 1.יפה שרשמת אורבנית...
הסידור הפנימי שונה מהמטרונית למרות שחיצונית הם אותו כלי, יש שינויים משמעותיים בסידור ובעיצוב הפנימי, במפרק האחורי יש מקום לאופניים, אין שלט, אני מניח שהסידור בא להגדיל את מקום העמידה ולאפשר רכישה נוחה במתקן הרכישה, גם בחוץ יש שינוי ביחס למטרונית, הנסיעה בה לעבודה היום בבוקר הרגישה טוב מאוד.
טעות להשוות אותה למפרקית ארוכה, זה אמנם אוטובוס עם מפרק אבל זה כלי בפני עצמו
מקווה לראות עוד השנה לפחות את קו 2 הירוק
בסך הכל הציבור קיבל יפה את בקו
מאחורי התא ישבה נהגת והנסיעה היתה רציפה ללא טילטולים ולא היו עצירות מניח בגלל שעות הבוקר
ב40 קמ"ש הנהג מקבל גל ירוקזה לא קשור לקו 1.
מה עם הקווים הבין עירוניים שעוברים במת"צ? ל821/921 אין הרבה תחנות במת"צ... גם קווי דן, אגד וקווים לא נוסעים שם לאט.
 
קשה לי להאמין שיהיה שינוי גורף בכל הקווים שיסעו שם, לנהגים יש נסיעות נוספות והלו"ז הממשיך שלהם לנסיעות הבאות לא משתנה. החברות לא יכולות לאפשר לעצמן איחורים והכל נופל על הנהגים... זה שבקו 1, אולי נתנו זמן נסיעה שמתחשב בנסיעה של 40 קמ"ש במקטעים מסוימים זה משהו אחד. אבל זה שלא שינו את זמן הנסיעה של קווים אחרים ודאגו להפסקות הנהגים והמשך הנסיעות שעל הנהגים לבצע - זה משהו אחר לגמרי.
זו כבר חשיבה חכמה. אבל זה כולל זמן סבירב40 קמ"ש הנהג מקבל גל ירוק
הרבה יותר מהיר ונוח מהמצב הקודם.
וגם יותר בטוח
רלוונטי בעיקר לקווים של אגדזו כבר חשיבה חכמה. אבל זה כולל זמן סביר
לעצירות להעלאת והורדת נוסעים או גל ירוק שרלוונטי יותר לקווים המהירים מהצפון ו641 של קווים?
גם היום עברתי שםרלוונטי בעיקר לקווים של אגד
קו 641 הוא מאסף כללי לכן לא ממש רלוונטי עבורו. אבל הכל תלוי כמובן במס'' הנוסעים העולים או יורדים בכל תחנה
זהו, שלמסה הגדולה של הקווים שם זה לא יועיל.גם היום עברתי שם
הגבלת המהירות בנת"צזהו, שלמסה הגדולה של הקווים שם זה לא יועיל.
היה יותר הגיוני לתכנן לפחות לשעות היום את זה שאוטובוס יעצור בכל תחנה כ15-20 שניות וכך יקבל המשך גל ירוק.
 
המצב הנוכחי יגרום לנהגים לרצות ולהספיק את הגל הירוק וכך להאיץ מעבר ל40 קמ"ש.
 
641 על אף שהוא מאסף כללי, התחנות שלו שונות משל קווי דן ולכן בכיוון הנסיעה לת"א, התחנות מלאות בנוסעים של קו 164 ו641 בקושי עוצר אלא אם כן מישהו רוצה לרדת. בכיוון ההפוך קצת שונה.
 
אני מניח שהיום נהנית מגל ירוק ללא עצירות
בהחלט. אבל הם אל אשמים שדורשים מהם לעמודהגבלת המהירות בנת"צ
המהירות מתאימה לסכנות הבטיחותיות שבנתיב. יתכן וחלק מהתאונות היו נימנעות אם הנהגים היו נוסעים לאט יותר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.