תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
כמה רשמים מקו 1

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
כמה רשמים מקו 1
בנוסף למה שכתבו אני רוצה להוסיף דברים קטנים:

- כפתורי עצור לא עובדים לעיתים קרובות. וכשהם עובדים לא מושמע צליל. בעיה!
- ידיעות האחיזה הצהובות שתלויות מלמעלה לא מחליקות על העמודים אלא מקובעות למקום - נח מאוד! מקווה שיעשו כך בכל האוטובוסים.
- הכריזה החיצונית "קו 1 לכוון..." צריכה להישמע לאורך כל האוטובוס ולא רק ליד הדלת הקדמית... לא חשבו על זה?
- הנהג מנותק מהנוסעים וזה מצויין.
- מתי ניתן יהיה לשלם במטבעות במכונות? (כתוב שבאופן זמני לא ניתן)
- חוץ מזה האוטובוס מכוער מטירוף, עם עיצוב יתר מעיק שייתיישן מהר.
 

danezeq

Member
ידיעות=ידיות

כמה רשמים מקו 1
בנוסף למה שכתבו אני רוצה להוסיף דברים קטנים:

- כפתורי עצור לא עובדים לעיתים קרובות. וכשהם עובדים לא מושמע צליל. בעיה!
- ידיעות האחיזה הצהובות שתלויות מלמעלה לא מחליקות על העמודים אלא מקובעות למקום - נח מאוד! מקווה שיעשו כך בכל האוטובוסים.
- הכריזה החיצונית "קו 1 לכוון..." צריכה להישמע לאורך כל האוטובוס ולא רק ליד הדלת הקדמית... לא חשבו על זה?
- הנהג מנותק מהנוסעים וזה מצויין.
- מתי ניתן יהיה לשלם במטבעות במכונות? (כתוב שבאופן זמני לא ניתן)
- חוץ מזה האוטובוס מכוער מטירוף, עם עיצוב יתר מעיק שייתיישן מהר.
ידיעות=ידיות
 

עלה13

New member
דניאל...

כמה רשמים מקו 1
בנוסף למה שכתבו אני רוצה להוסיף דברים קטנים:

- כפתורי עצור לא עובדים לעיתים קרובות. וכשהם עובדים לא מושמע צליל. בעיה!
- ידיעות האחיזה הצהובות שתלויות מלמעלה לא מחליקות על העמודים אלא מקובעות למקום - נח מאוד! מקווה שיעשו כך בכל האוטובוסים.
- הכריזה החיצונית "קו 1 לכוון..." צריכה להישמע לאורך כל האוטובוס ולא רק ליד הדלת הקדמית... לא חשבו על זה?
- הנהג מנותק מהנוסעים וזה מצויין.
- מתי ניתן יהיה לשלם במטבעות במכונות? (כתוב שבאופן זמני לא ניתן)
- חוץ מזה האוטובוס מכוער מטירוף, עם עיצוב יתר מעיק שייתיישן מהר.
דניאל...
בנסיעה חזרה לפני שעה, אורבנית מושבתת בשד' ירושליים, נתקלתי גם בכפתורים שלא נלחצים ובמכשיר תיקוף שהתחרפן, בתכלס זה הגיוני לרכבים שעומדים שנתיים במוסך, אני מניח שנראה עוד תקלות ונקווה שהם יתוקנו.
הביקורות מבוצעות ע"י שלושה מבקרים, אחד באמצע משגיח, שתיים משני הצדדים בודקים.
הכלי לא כל כך נורא, הסידור הפנימי שלו נהדר, בתכלס מאוחור אפשר להעחות גם אופניים רגילים בחלק האחורי
אותי ביאס התדירות של 2 אורבניות בשעה במוצאי שבת והתחלה מעל לשעתיים מהרשום בלוח.
בכל אופן הפרויקט טוב, יהיה מצויין אם יפעילו בקרוב גם את הירוק.
לפחות למראית עיין לא נראית פגיעה בקווים 18 25 40 42 , האוטובוסים רבי קיבולת ומלאים ובעיקר נראה שאנשים נהנים מהשרות כשהם מבינים אך להשתמש בו, השימוש בדיילים מאוד עוזר בעיקר לתושבים מבוגרים שלא מצליחים להבין או לקרוא את החוברת.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני חושב שהאורבנית המושבתת היא 675.

דניאל...
בנסיעה חזרה לפני שעה, אורבנית מושבתת בשד' ירושליים, נתקלתי גם בכפתורים שלא נלחצים ובמכשיר תיקוף שהתחרפן, בתכלס זה הגיוני לרכבים שעומדים שנתיים במוסך, אני מניח שנראה עוד תקלות ונקווה שהם יתוקנו.
הביקורות מבוצעות ע"י שלושה מבקרים, אחד באמצע משגיח, שתיים משני הצדדים בודקים.
הכלי לא כל כך נורא, הסידור הפנימי שלו נהדר, בתכלס מאוחור אפשר להעחות גם אופניים רגילים בחלק האחורי
אותי ביאס התדירות של 2 אורבניות בשעה במוצאי שבת והתחלה מעל לשעתיים מהרשום בלוח.
בכל אופן הפרויקט טוב, יהיה מצויין אם יפעילו בקרוב גם את הירוק.
לפחות למראית עיין לא נראית פגיעה בקווים 18 25 40 42 , האוטובוסים רבי קיבולת ומלאים ובעיקר נראה שאנשים נהנים מהשרות כשהם מבינים אך להשתמש בו, השימוש בדיילים מאוד עוזר בעיקר לתושבים מבוגרים שלא מצליחים להבין או לקרוא את החוברת.
אני חושב שהאורבנית המושבתת היא 675.
הייתי על האורבנית הזו. הייתה בעייה עם הדלתות. בסוף אני וכמעט כל הנוסעים באוטובוס ירדנו ועליתי על האורבנית הבאה בקו 1.
 

krispytuna

New member
רשמים מקו אחד ,חבר'ה מישהו נסע בבוקר בקו 1 מבת-ים לג'בוטינסק

אני חושב שהאורבנית המושבתת היא 675.
הייתי על האורבנית הזו. הייתה בעייה עם הדלתות. בסוף אני וכמעט כל הנוסעים באוטובוס ירדנו ועליתי על האורבנית הבאה בקו 1.
רשמים מקו אחד ,חבר'ה מישהו נסע בבוקר בקו 1 מבת-ים לג'בוטינסק
ג'בוטינסקי פינת בן גוריון ,כמה זמן נסעתם?
בשעה 7 למשל?
מבת-ים לקניון הגדול מפ"ת בבוקר כמה זמן תיזמנתם?
 
באיזו שעה?

אני חושב שהאורבנית המושבתת היא 675.
הייתי על האורבנית הזו. הייתה בעייה עם הדלתות. בסוף אני וכמעט כל הנוסעים באוטובוס ירדנו ועליתי על האורבנית הבאה בקו 1.
באיזו שעה?
אני שואל כי 675 נצפתה מחוץ לנת''צ בשעה 8:42 הבוקר.



 

DanBus43Maalit72

Active member
בסביבות 15:43.

באיזו שעה?
אני שואל כי 675 נצפתה מחוץ לנת''צ בשעה 8:42 הבוקר.
בסביבות 15:43.
עליתי על האורבנית בדרך בגין/נחמני. הכל היה כרגיל עד שהאוטובוס הגיע לשד' ירושלים. הייתה בעייה עם הדלתות. בתחנה אחת או שניים הנהג הצליח לפתור את בעייה עם הדלתות ואז המשיך עד האוטובוס הגיע לשד' ירושלים/ארליך. הנהג התעסק עם הדלתות יותר מדקה. אני וכמעט כל הנוסעים ירדנו מהאורבנית ואז המתנתי לאוטובוס הבא בקו.
 

עלה13

New member
דניאל אני לא מסכים עם העיניין של...

כמה רשמים מקו 1
בנוסף למה שכתבו אני רוצה להוסיף דברים קטנים:

- כפתורי עצור לא עובדים לעיתים קרובות. וכשהם עובדים לא מושמע צליל. בעיה!
- ידיעות האחיזה הצהובות שתלויות מלמעלה לא מחליקות על העמודים אלא מקובעות למקום - נח מאוד! מקווה שיעשו כך בכל האוטובוסים.
- הכריזה החיצונית "קו 1 לכוון..." צריכה להישמע לאורך כל האוטובוס ולא רק ליד הדלת הקדמית... לא חשבו על זה?
- הנהג מנותק מהנוסעים וזה מצויין.
- מתי ניתן יהיה לשלם במטבעות במכונות? (כתוב שבאופן זמני לא ניתן)
- חוץ מזה האוטובוס מכוער מטירוף, עם עיצוב יתר מעיק שייתיישן מהר.
דניאל אני לא מסכים עם העיניין של...
העיצוב הפנימי של האורבנית, הוא ברמת גימור אירופית ולדעתי יפה ויעיל, לא לכולם עדיין ברור התפקיד של הקו, אבל כשקולטים מתחברים. אחד הנוסעים רטן על זה שהקו פוגע בתחבורה הציבורית ורוצים לפגוע בו אישית ומה הוא יעשה עכשיו וכשהסברתי לו על המסלול ואופן השימוש בו, הוא היה מרוצה וזה נראה עליו והתגובה שלו התהפכה לחיובית ואיזה יופי, לדעתי השישמוש לש יוממים ובכלל רק ילך ויעלה עם הזמן אם ישמר התדירות ותגדל התדירות במוצאי שבת.
 
שינויי הרגע האחרון בת''מ פתח תקווה!

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
שינויי הרגע האחרון בת''מ פתח תקווה!







 
זמני הנסיעה שלי באורבנית

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
זמני הנסיעה שלי באורבנית
עליתי על אורבנית 706 במרכזית פתח תקווה בשעה 10:40 וירדתי במצבה בבת ים ב12:10.
בחזור עליתי במסוף ניסנבאום ב14:10 וירדתי בז'בוטינסקי פינת קפלן והרב מלכה ב15:40.

האם אלו זמנים נורמליים? מהיר\לאט?

 

krispytuna

New member
זה המון זמן לדעתי

זמני הנסיעה שלי באורבנית
עליתי על אורבנית 706 במרכזית פתח תקווה בשעה 10:40 וירדתי במצבה בבת ים ב12:10.
בחזור עליתי במסוף ניסנבאום ב14:10 וירדתי בז'בוטינסקי פינת קפלן והרב מלכה ב15:40.

האם אלו זמנים נורמליים? מהיר\לאט?
זה המון זמן לדעתי
יצא לי לנסוע בעבר בקו 40+51 ולקח שעה וחצי אבל נסעתי מרחוב הרצל לתחנה מרכזית פ"ת..
יש קו שקצת יותר מהיר :קו 199 מבת-ים לפ"ת..
רק שיש לו 2 נסיעות ביום בערך..אנשים כמעט ולא משתמשים בו
 

guyweiss

New member
איטי במיוחד לאור העובדה שאלו לא שעות העומס

זמני הנסיעה שלי באורבנית
עליתי על אורבנית 706 במרכזית פתח תקווה בשעה 10:40 וירדתי במצבה בבת ים ב12:10.
בחזור עליתי במסוף ניסנבאום ב14:10 וירדתי בז'בוטינסקי פינת קפלן והרב מלכה ב15:40.

האם אלו זמנים נורמליים? מהיר\לאט?
איטי במיוחד לאור העובדה שאלו לא שעות העומס
 
כמה ציטוטים של נוסעים בקו:

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
כמה ציטוטים של נוסעים בקו:
* נוח שיש את מי לשאול באוטובוס איפה לרדת (מדובר באורבנית שהיו בה 4 נציגים של דן שכיוונו אנשים).
* על מה הסיפור? זה כמו 82 (נוסע שהתכווין להגיד שזו מפרקית).
* שעה וחצי להגיע מתחנה מרכזית תל אביב לרמת גן, לא היה 51, נסעתי עם אוטובוס אחר לעזריאלי, בעזריאלי לא היתה תחנה ל-51 (נוסע מסכן שאיבד את דרכו, הובן מדבריו שזה לא שלא היה 51 אלא שהיה הרבה זמן לחכות לו. אולי לדן לא היה כוח אדם וקיצצו היום בקו).
* מתי יחשבו על חולון? גם פה רוצים אוטובוס ישיר (תושב חולון או אדם שעובד בחולון שגם רוצה אוטובוס כזה).
* בלבול שכל, חשבנו שאנשים לא ישאלו שאלות כי נהיה מופרדים (נהג מאוכזב).

זהו להיום, אם יהיו עוד משפטים של נוסעים השבוע, אשתדל לכתוב.
 
עם הנהג אני מסכים,עם החולוני קצת פחות

כמה ציטוטים של נוסעים בקו:
* נוח שיש את מי לשאול באוטובוס איפה לרדת (מדובר באורבנית שהיו בה 4 נציגים של דן שכיוונו אנשים).
* על מה הסיפור? זה כמו 82 (נוסע שהתכווין להגיד שזו מפרקית).
* שעה וחצי להגיע מתחנה מרכזית תל אביב לרמת גן, לא היה 51, נסעתי עם אוטובוס אחר לעזריאלי, בעזריאלי לא היתה תחנה ל-51 (נוסע מסכן שאיבד את דרכו, הובן מדבריו שזה לא שלא היה 51 אלא שהיה הרבה זמן לחכות לו. אולי לדן לא היה כוח אדם וקיצצו היום בקו).
* מתי יחשבו על חולון? גם פה רוצים אוטובוס ישיר (תושב חולון או אדם שעובד בחולון שגם רוצה אוטובוס כזה).
* בלבול שכל, חשבנו שאנשים לא ישאלו שאלות כי נהיה מופרדים (נהג מאוכזב).

זהו להיום, אם יהיו עוד משפטים של נוסעים השבוע, אשתדל לכתוב.
עם הנהג אני מסכים,עם החולוני קצת פחות
1 ישיר? הצחקת אותי.
&nbsp
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני מסכים עם החולוני.

כמה ציטוטים של נוסעים בקו:
* נוח שיש את מי לשאול באוטובוס איפה לרדת (מדובר באורבנית שהיו בה 4 נציגים של דן שכיוונו אנשים).
* על מה הסיפור? זה כמו 82 (נוסע שהתכווין להגיד שזו מפרקית).
* שעה וחצי להגיע מתחנה מרכזית תל אביב לרמת גן, לא היה 51, נסעתי עם אוטובוס אחר לעזריאלי, בעזריאלי לא היתה תחנה ל-51 (נוסע מסכן שאיבד את דרכו, הובן מדבריו שזה לא שלא היה 51 אלא שהיה הרבה זמן לחכות לו. אולי לדן לא היה כוח אדם וקיצצו היום בקו).
* מתי יחשבו על חולון? גם פה רוצים אוטובוס ישיר (תושב חולון או אדם שעובד בחולון שגם רוצה אוטובוס כזה).
* בלבול שכל, חשבנו שאנשים לא ישאלו שאלות כי נהיה מופרדים (נהג מאוכזב).

זהו להיום, אם יהיו עוד משפטים של נוסעים השבוע, אשתדל לכתוב.
אני מסכים עם החולוני.
אני חולוני בעצמי ואני חושב שגם לעיר שלי מגיע קו כזה. כמעט כל הקווים בחולון תדירים פחות מהקווים בבת ים.
רק מחולון כדי להגיע להרבה יעדים באיזור צריך להחליף אוטובוס.
 

olli3

New member
מנהל
ומה רע בהחלפת אוטובוס? עדיף לנסוע שעות?

אני מסכים עם החולוני.
אני חולוני בעצמי ואני חושב שגם לעיר שלי מגיע קו כזה. כמעט כל הקווים בחולון תדירים פחות מהקווים בבת ים.
רק מחולון כדי להגיע להרבה יעדים באיזור צריך להחליף אוטובוס.
ומה רע בהחלפת אוטובוס? עדיף לנסוע שעות?
שעה וחצי מבת ים לפתח תקווה זה לא להיט בכלל. הרבה יותר מהיר לנסוע עם 87 מפתח תקווה לבר אילן ושם לבצע החלפה ל143. ובמידה ואין 87 זמין אז 164 למסובים והחלפה ל143.
&nbsp
או כמובן קו 199 שפועל פעמיים ביום מפתח תקווה לבת ים.
&nbsp
כל אלו תמיד הרבה יותר מהירים מנסיעה דרך תל אביב בקו "ישיר" או בהחלפות.
&nbsp
גם נסיעה דרך רגמת גן-תל אביב והחלפה ל140 תהיה מהירה, זה כן, כי זה קו מהיר באמת.
 
נוסעים לא התרגלו לתחבורת מעברים

ומה רע בהחלפת אוטובוס? עדיף לנסוע שעות?
שעה וחצי מבת ים לפתח תקווה זה לא להיט בכלל. הרבה יותר מהיר לנסוע עם 87 מפתח תקווה לבר אילן ושם לבצע החלפה ל143. ובמידה ואין 87 זמין אז 164 למסובים והחלפה ל143.
&nbsp
או כמובן קו 199 שפועל פעמיים ביום מפתח תקווה לבת ים.
&nbsp
כל אלו תמיד הרבה יותר מהירים מנסיעה דרך תל אביב בקו "ישיר" או בהחלפות.
&nbsp
גם נסיעה דרך רגמת גן-תל אביב והחלפה ל140 תהיה מהירה, זה כן, כי זה קו מהיר באמת.
נוסעים לא התרגלו לתחבורת מעברים
שונאים להחליף אוטובוס.
 


נוסעים לא התרגלו לתחבורת מעברים
שונאים להחליף אוטובוס.

לפעמים זה אפילו יותר מהיר,אבל לשם כך יש צורך להחיל את הערך הצבור במקומות נוספים,כך שניתן יהיה לנסוע מבלי להטעין כרטיסיות שונות לכל אזור (למשל ת''א,חיפה וירושלים).
 

olli3

New member
מנהל
אז שיעברו למוניות ספיישל.

נוסעים לא התרגלו לתחבורת מעברים
שונאים להחליף אוטובוס.
אז שיעברו למוניות ספיישל.
מצד אחד רוצים תחבורה ציבורית מהירה ויעילה מהבית לעבודה/עיסוקים אחרים. מצד שני לא רוצים להחליף אוטובוס.
&nbsp
אי אפשר לספק את זה. וככל שזה יימשך כך, התחבורה הציבורית באמת תהיה לא יעילה.
 
צריך גם לשפר את תחבורת המעברים

אז שיעברו למוניות ספיישל.
מצד אחד רוצים תחבורה ציבורית מהירה ויעילה מהבית לעבודה/עיסוקים אחרים. מצד שני לא רוצים להחליף אוטובוס.
&nbsp
אי אפשר לספק את זה. וככל שזה יימשך כך, התחבורה הציבורית באמת תהיה לא יעילה.
צריך גם לשפר את תחבורת המעברים
צריך לשפר את תחבורת המעברים, כולל שיפור תדירויות ואיחוד תחנות, (לפעמים צריך לחכות לאוטובוס בגוש דן שיכול לעצור בכמה תחנות אפשריות) וקיצור מרחק המעבר.
וכמובן, גם להסביר לציבור שיש צירים שבהם התחבורה כה תדירה כך שרצוי להחליף קווים לקו שהכי נוח ולא לנסוע בקו מאסף רק כי הוא מחבר בדיוק בין 2 הנקודות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה