דניה ?תמונה של IC3 שקבלתי בדואר האלקטרוני
ואני לא מזהה באיזה מקום זה צולם. מישהו יודע ?
אני לא יודע. אני מבקש ממי שיודעדניה ?
דניה אני כמעט בטוח 100 %.אני לא יודע. אני מבקש ממי שיודע
שיגיד איפה זה.
דניה אני לא בטוח,אבל אולי דנמקדניה ?
אולי תשאל בפורום "ישראלים בחו"ל ?תמונה של IC3 שקבלתי בדואר האלקטרוני
ואני לא מזהה באיזה מקום זה צולם. מישהו יודע ?
זה הגשר שמחבר בין דנמרק לשוודיהתמונה של IC3 שקבלתי בדואר האלקטרוני
ואני לא מזהה באיזה מקום זה צולם. מישהו יודע ?
זה הגשר שמחבר בין דנמרק לשוודיה
אני מניח שזה הוא, כי אני יודע שנוסעות בו רכבות כאלה בדיוק.
זה לא הגשר בין דנמרק ושבדיהזה הגשר שמחבר בין דנמרק לשוודיה
אני מניח שזה הוא, כי אני יודע שנוסעות בו רכבות כאלה בדיוק.
זה לא הגשר בין דנמרק ושבדיה
זאת אכן רכבת דנית והגשר מחבר את האי FYN והיבשת. דנמרק מחולקת לשפיץ של אירופה, לאי של קופנהגן ובין שניהם תקוע האי FYN.
שאגב מבטאים אותה Foonזה לא הגשר בין דנמרק ושבדיה
זאת אכן רכבת דנית והגשר מחבר את האי FYN והיבשת. דנמרק מחולקת לשפיץ של אירופה, לאי של קופנהגן ובין שניהם תקוע האי FYN.
זה הגשר שבין יילנד לבין פין...זה לא הגשר בין דנמרק ושבדיה
זאת אכן רכבת דנית והגשר מחבר את האי FYN והיבשת. דנמרק מחולקת לשפיץ של אירופה, לאי של קופנהגן ובין שניהם תקוע האי FYN.
עוד תמונה שמצאתי על אותו הגשר:תמונה של IC3 שקבלתי בדואר האלקטרוני
ואני לא מזהה באיזה מקום זה צולם. מישהו יודע ?
עוד תמונה שמצאתי על אותו הגשר:
שימו לב מהם ההבדלים לבין התמונה של ארז! אגב, שם הגשר הוא Lillebæltsbroen הקרוי על שם המיצר עצמו Lillebælt (החגורה הקטנה).
תודה דוד.שתיים זה תמיד ביחד
מעבורת בתחנת Nyborg שהובילה רכבות בין זילנד לבין פין עד לשנת 1997 - שנת פתיחת גשר ומנהרת 'החגורה הגדולה' (לתנועת רכבות בלבד)!
שמתם לב להבדלים בין שתי התמונות עלתודה דוד.
חשבתי שזאת אותה רכבת בדיוק.שמתם לב להבדלים בין שתי התמונות על
אותו הגשר? פרט למזג האויר ולמיקום המדוייק, אם תשימו לב, בתמונה של ארז אכן מופיע רכבת IC3 ובתמונה שלי מופיע רכבת ה-IR4 החשמלית, והתמונה של ארז צולמה עוד לפני שחישמלו את הקו!
קרונועי IR4חשבתי שזאת אותה רכבת בדיוק.
אתה יכול לפרט מה ההבדל ביניהן ?
דוד - תודה על התשובה ועל הקישורים.קרונועי IR4
מרכב הקרונות ועיצובן זהים עקרונית לאלו של ה-IC3, אם כי, בכל מערך 4 קרונות, 4 כניסות בכל צד, אורך כולל של כל מערך - 77 מטר (לעומת 3 קרונות, 2 כניסות ו-59 מטר ב-IC3) ומופעל, כמובן, בחשמל במתח חילופין 25 קילו-וולט 50 הרץ (ברכבת ישראל בחרו במתח זו בפרוייקט החישמול) ניתן לחבר ולהפעיל מערכי IC3 ו-IR4 בו זמנית באותה רכבת, כלומר, להרכיב מהם רכבת הפועלת בדיזל ובחשמל בו זמנית. הינך מוזמן לצפות בתמונות ולהשוות בין שתי הרכבות בתמונות שבקישורים למטה, ולחברי הפורום, הינכם מוזמנים לפרסם נתונים טכניים נוספים!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.